2008/07/11

#63

در راستای انتشار عکسهای فتوشاپی سپاه از شلیک موشکهای شهاب ۳

* ما نیز در این لحظه پر خیر و برکت که نعمتهای خدا همینطور دارد از در و دیوار میریزد بدینوسیله توصیه های خودمان را به شرکت محترم Adobe Photoshop بشدت ارائه مینمائیم باشد تا با رعایت اینهائی که ما میگوئیم یک کمی پیشرفت بکنند چون میگویند خانوم حضرت رقیه هم از فتوشاپ خشنود میشود و ما سوریه را میبریم !


ببخشید آدامس بادکنکی با عکس برگردون شهاب ۳ دارید ؟!

همانطوریکه ملاحظه میفرمائید دشمن میخواست با استفاده از فتوشاپ یک کاری بکند که همه فکر بکنند موشکهای ما در مانور خیلی کم بوده درحالیکه همه درست فکر میکرده اند !

  1. لازم است تا آن شرکت محترم از این به بعد جوری فتوشاپ بسازد که وقتی ما با تیرکمون سنگ پرتاب مینمائیم همه فکر کنند قرار است در اسرائیل سنگ آسمانی بخورد زمین !
  2. فتوشاپ اصولی باید جوری باشد که توی دست پنج نفر یک سطل ماست بگذارند ولی همه عکس میلیونها نفر را در حالیکه یک سطل موشک دستشان است ببینند !
  3. ما نمیدانیم شرکت فتوشاپ دقیقاً کجاست لیکن توصیه میکنیم تشریف بیاورند در همین قم خودمان دفتر بزنند چون آنجا همه خوب بلدند که چطوری با استفاده از روایات موشک شهاب ۳ را بکنند شهاب سنگ 3 !
  4. لازم است تا فتوشاپ قابل استفاده برای بچه ها هم باشد چون اینطوری اگر دست یک بچه فلسطینی توی دماغش باشد همه فکر میکنند اسرائیلی ها دست آن بدبخت را فرو کرده اند توی خرطوم فیل !
  5. برعکس هم میشود اینطوری که اگر دست یک بچه اسرائیلی توی دماغش باشد همه فکر میکنند دارد از توی زاغه مهمات خمپاره درمی آورد !
  6. همچنین فتوشاپ خیلی بدرد روزهای جمعه ما میخورد اینطوری که همه با دیدن عکس دو نفرچلغوز فکر میکنند آنروز میلیونها نفر در نماز جمعه شرکت کرده اند !
  7. البته چون ما به میلیونها خیلی علاقمندیم لذا فتوشاپ باید طوری باشد که عکس این دوتا چلغوز در هنگام راه رفتن جوری بیفتند که بشود در اخبار میلیونها نفر را در حال راهپیمائی به همه نشان داد !
  8. امیدواریم به کمک نسخه های فوق پیشرفته فتوشاپ بعد از سه سال تلاش شبانه روزی موفق بشویم با قیافه احمدی نژاد یک کاری بکنیم که مردم عکسش را از روی قندان بردارند بزنند به دیوار !
  9. فتوشاپ باید همچنین قابلیت تغییر در ابعاد و اندازه را نیز دارا باشد جوری که در آن یک قایق تندرو بشود کشتی نوح و یک ناو هواپیمابر بشود یک لنج سوراخ بالدار !
  10. البته ما که چندان نیازی به فتوشاپ نداریم چون اگر کارهائی را که میکنیم کسی بگوید نکرده اید فوری یک خودکشی اتفاق می افتد لیکن بد نیست که فتوشاپ یک دستورالعمل راهنما هم به زبان عربی داشته باشد !
  11. ما خودمان بلدیم چطوری نوشته های مرگ بر خودمان را روی دیوارها بکنیم مرگ بر خودشان روی همان دیوارها ولی نمیدانیم با فتوشاپ صدای شعار دادن مردم را هم میشود عوض کرد یا نه ؟! لطفاً ارشاد بفرمائید !
  12. همچنین ما محو کردن اسرائیل از روی نقشه را بدون فتوشاپ هم بلدیم لطفاً بفرمائید با فتوشاپ اسرائیل را راستکی هم میشود محو کرد یا نه ؟!
  13. اگر شرکت Adobe هم ما را تحریم نمود شما نگران ما نباشید چون ما خودمان حتی قبل از افتتاح شرکت فتوشاپ به همه در حوزه کپی شاپ یاد میدادیم که بدرد همچین روزهائی بخورد !
  14. ضمناً چون بغیر از تمام دنیا تمام دنیا دشمن ما هستند لذا بهتر است توی فتوشاپ یک کمی هم مشحصات تمام دنیا بطور پیش فرض وجود داشته باشد تا ما در سمنان با تریلی گرد و خاک کنیم انگار که در آریزونا با موشک گرد و خاک نموده باشیم !
  15. چون ما یک عالمه بیابان داریم لذا مهندسین شرکت فتوشاپ میتوانند برای آزمایش نسخه های برنامه نویسی شده خود بروند آنجاها عکس بگیرند ببینند میشود جوری در عکس گرد و خاک کرد که همه فکر بکنند شهاب ۳ اصلاً همانجا وسط بیابان تولید به مصرف است یعنی هی تولید میشد هی گرد و خاک بلند میشود هی موشک مصرف میشود هی ... الی آخر !