2011/11/24

#1059

ثبت نام کلاسهای «یادگیری از رضا پهلوی» به مدیریت اکبر گنجی !


از آنجا که اکبر مربوطه فرموده "نیروهای اپوزوسیون از رضا پهلوی یاد بگیرند" و ادامه داده "خوب است که رضا پهلوی یک کلاس برای آقایان بگذارد" و همچنین بدرستی پیش‌بینی کرده که "اگر در ایران انقلاب نشده بود الآن رضا پهلوی پادشاه بود" لذا نهضت رضا پهلوی آموزی از آغاز ثبت نام اپوزوسیون جهت یادگیری از رضای مربوطه خبر داد و سر فصلهای درسی مرتبط را به این شرح اعلام کرد :
  1. خاصیت‌زدائی سیاسی و اتصال کلیه‌ی سوابق مبارزاتی به بابام و بابا بزرگم .
  2. هوادار پروری متد شعبون بی‌مخ جوری که تا یکی گفت رضا فوری یک کاری باهاش بکنند که بگوید یا امام رضا .
  3. راهکارهای نداشتن حتی یک روزنامه ، سایت ، رادیو ، تلویزیون ، آقا جهنم و ضرر ، حتی یک بلندگو بوقی طی سی و سه سال فعالیت مبارزاتی شدید .
  4. اصول و مبانی دلبری از طریق مخالفت با هر جریانی که خود آدم در رأس آن قرار دارد . (مثلاً همانطور که خود ایشان فداکارانه با پادشاهی مخالف است اصلاح طلبها هم باید با اصلاحات بشدت مخالف باشند .)
  5. طرز تهیه‌ی فراخوان و جمع آوری لبیک برای همان فراخوان از طریق تولید انبوه وبلاگ . (اصلاح طلبها این واحد را قبلاً بخوبی پاس کرده‌اند)
  6. آمادگی شرکت در امتحان عضویت بالاترین در راستای ایجاد یک حساب کاربری با یک یا تمامی قسمتهای عبارات "وطن" ، "سرباز" و امثالهم بعنوان بزرگترین دستاورد مبارزاتی سی و سه سال گذشته و اعلام اینکه این حساب متعلق به من است .
  7. روشهای ساخت وبلاگ و ارسال لینک به بالاترین و همزمان حذف کامنتدونی جهت بسط و گسترش آزادی‌خواهی و شنیدن صدای ملت و دریافت نظرات مختلف عینهو بابام .
  8. راههای کشف موارد محیر العقول مانند "اتحاد" و "آزادی" و جمله سازی با آن مانند "ما باید متحد بشویم" ، "ایران باید آزاد بشود" و سایر کشفیاتی که قبلاً به ذهن هیچکس نرسیده یا اگر رسیده گه خورده ، اول ما گفتیم .
  9. نحوه‌ی نشستن سر جای خودمان و انتظار اینکه حالا ما راه حل را کشف کرده‌ایم ، بقیه بی‌زحمت خدمت برسند با ما متحد بشوند . اهه ! همه‌ی کارها را که ما تنهائی نباید انجام بدهیم . کشف از ما ، اتحاد از شما .
  10. افزایش وزن سیاسی و جدی گرفتن شدن در عرصه‌ی بین الملل جوری که مثلاً اگر از کلینتون بپرسند شما برای کمک به جنبش سبز چرا از رضا پهلوی سوال نکردید بگوید رضا چی چی ؟ آهاااا ! این ؟!
شرایط عمومی :
  1. واجدین شرایط باید حتماً طی مدت سی سال گم بوده باشند ولی بعد از انتخابات 88 بطرز شدیدی مبتلا به وطن درد گردیده باشند .
  2. همان واجدین شرایط باید هیچکس در داخل کشور آنها را نشناسد ولی همه در خارج کشور خوب بشناسندشان .
  3. تلویزیونهای طرفدار واجدین شرایط باید صرفاً در موارد رفع کمبود کرکر خنده دیده بشوند .
  4. واجدین مورد اشاره باید مطمئن باشند که اکبر گنجی اصلاً احتیاج به دکتر ندارد .
  5. هرکی فکر میکند اکبر گنجی دکتر برود خوب می‌شود خودش و جد و آبادش خجسته می‌زند .
در پایان کلاسهای "یادگیری از رضا پهلوی" علاقمندان با مدرک رسمی تبدیل به کاریکاتور اپوزوسیون می‌شوند !