2012/04/12

#1124

 پس فردا : فروش هواپیمای بی‌سرنشین امریکائی از طرف چین به ایران !


دو روز پس از افشاء خبر فروش سیستمهای شنود امریکائی توسط چین ، خبرگزاری تریزور از فروش دو هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین امریکائی به روش مشابه به ایران خبر داد . به همین مناسبت شرکت‌های هواپیماسازی مک دونالد داگلاس ، لاکهید ، گرومن و هفت هشت ده‌تای دیگر جان مادرشان را قسم خوردند که روحشان از این معامله خبر نداشته است . مدیران این شرکت‌ها افزودند ما تا حالا خیال می‌کردیم ایران هواپیمای بدون سرنشین ما را با جنگ الکتریکی بلند کرده است تو نگو درست خیال می‌کردیم . همین افراد ادامه دادند : ما تا حالا دوازده‌تا هواپیما به چین فروخته‌ایم چهارده‌تاش از ایران سردرآورده است که خصوصاً دوتاش خیلی شبیه دوازده‌تای دیگر است . به اعتقاد مدیران این شرکت‌ها چنانچه احیاناً جنگی چیزی اتفاق بیفتد هیچ اعتباری نیست که هرچی تا حالا به چین فروخته‌ایم ، وسط بمباران توی سر خودمان نخورد . این عده ابراز امیدواری کردند لااقل چتر نجات‌هائی که به چین فروخته‌اند الآن بعنوان کیف مدرسه دست بچه ایرانی‌ها نباشد .

همزمان هو جین تائو نماینده ولی فقیه چین ، ضمن وتو کردن تحریم‌ها علیه ایران ، صدور تسبیح و مهر تربت کربلا از چین به ایران را تحریم کرد . در جریان این تحریم که طبق روال دویست و ده معترض چینی ناپدید شدند قیمت نفت در بازارهای جهانی هشتاد دلار بالا رفت . هو جین تائو با بیان اینکه ما همیشه نیتمان خیر است کلیه‌ی شرکت‌های ساخت هواپیما و شنود امریکا را محکوم نموده و قاطعانه اعلام کرد شما اگر نمی‌خواستید این چیزها دست ایران بیفتد مگر مرض داشتید اینها را به ما فروختید ؟ وی در ادامه بر سال حمایت از تولید داخلی در ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد که تا آخر سال صادرات پیچ زودپز به ایران نیز به شکوفائی انبوه برسد . وی که با جدیت خواهان قطع دخالت امریکای جنایتکار از امور منطقه است با لحنی تند خطاب به اوباما گفت : ببین می‌تونی آخرش گه بزنی به کاسبی ما ؟

در همین راستا سپاه پاسداران جمهوری‌های ایران ، سوریه ، لبنان و فلسطین از به غنیمت گرفتن یک هواپیمای بدون سرنشین دیگر امریکائی خبر داد . این هواپیما که آخر معلوم نشد با کمترین خسارت زمین خورده یا از همانجائی که بلند شده به سرقت رفته یا آدرس عوضی بهش دادن بدبخت گیج شده یک جای دیگر نشسته در حالی ربوده شد که تمامی رفتارها و حرکات جمهوری اسلامی بطور کاملاً شفاف در معرض دید کلیه‌ی جهانیان قرار دارد و اصلاً هیچ نیازی به این فضولی‌ها نیست . فرمانده سیم‌کشی یک جائی در سپاه که تا حالا نشنیده بودیم این مطلب را در حال تشریح هواپیمای مذکور جلوی دوربین صدا سیما بیان کرد و در خاتمه از دستان توانمند متخصصان جهادگر داخلی که این هواپیما را از چین خریدند تقدیر و تشکر نمود . به همین مناسبت اوباما درحالیکه قبل از ارسال پیام بعدی به خامنه‌ای ، با اردوغان دیدار می‌کرد گفت هوی ! هواپیمامونو پس بده !