2008/07/09

#56

دهها فروند موشك دور برد و ميان برد از خانواده موشك‌هاي زمين به زمين در رزمايش دریائی خلیج فارس پيامبر اعظم 3 پرتاب شد. فرمانده نيروي هوايي سپاه گفت: پيام من به دشمنان اين است که بدانند در هر موقعيت و مكاني كه باشند دقيقا زير ذره بين ما هستند. به گزارش فارس، در ميان اين موشك‌ها، موشك شهاب 3 با ارتقاء جديد با برد ۲۰۰۰ کیلومتر نيز وجود دارد كه با موفقيت به هدف تعيين شده اصابت كردند. (فارس)

هر واتو هزار واتو ! هر شهاب 3 هزار شهاب 3 !

موشکهای شهاب 3 درحالیکه بخاطر عکس آقا در زیر تصویر یک عالمه ارتقاء پیدا کرده اند و اینا !

لازم به ذکر است که هم اکنون تمام دنیا دارند میگویند که تعداد موشکها ۹ فروند بوده ولی ما از ریاضیدانها سوال نمودیم گفتند ۹ فرودند میشود همان یکجور دهها فروند منتها بستگی داره کی شمرده باشه ! گزارشات حاکی از آنست که این موشکها همان ۹ فروند بوده ولی در آنها از تکنولوژی واتو واتو استفاده گردیده اینطوری که هر واتو هزار واتو و اینست که ۹ تا پرتاب میشود دهها تا به زمین میخورد !

ضمن اینکه تحقیقات ما در ماقبل تاریخ نشان میدهد که اصولاً موشک زمین به زمین به نیروی زمینی مربوط میشود نه به فرمانده نیروی هوائی ولی ما اینرا هم پرسیدیم گفتند چون هر چیزی که به هوا پرتاب میشود بالاخره یک روزی به زمین می افتد اینست که اصلاً شما به این کارها چیکار دارید انگار تنتان میخارد ها ! ضمناً ما در سپاه هوائی و زمینی نداریم بلکه نفس عمل مهمه و همه با هم برادرند و بعضی از برادران و خواهران هم با هم نامزدند و اگر همین سردار سلامی هم یکوقتی زرت و پرت اضافه بنماید عین سردار کاظمی که فرمانده نیروی زمینی سپاه بود با سی صدوسی میزنیمش زمین و حالا دیدید که فرمانده زمینی از هوا میخورد زمین و ربطی به فرمانده هوائی ندارد ؟! حالا خیالتان راحت شد بچه مردم را کشتید ؟!

خبرهای اولیه حاکی از آنست که در پی این پیام تاریخی سردار سلامی دشمن هم اکنون متوجه شده که زیر ذره بین است ولی برخی منابع بی ریط حبر از آن میدهند که سپاه جمهوری اسلامی هم "در هر موقعیت و مکانی که باشد" دقیقاً زیر تلسکوب دشمن قرار دارد ! گزارشهای واصله از زیر ذره بین جمهوری اسلامی نشاندهنده این است که احتمالاً دشمن علاوه بر خلیج فارس در خیلی جاهای دیگر در دور و اطراف ما که ما روحمان خبر ندارد خیلی تسلیحات دیگری دارد که ضمناً روح ما از آنها هم خبر ندارد و همچنین تعدا سوراخهای دماغ دشمن دقیقاً دو برابر تعداد خود دشمن میباشد لیکن گزارشهای تلسکوپ دشمن نیز اینطور نقل میکنند که در حال حاضر دقیقاً سپاهیهای توانمند جمهوری اسلامی امشب شام چی خورده اند فردا قرار است صبحانه چی بخورند که البته همین نشان ضعف و ناامیدی و سرافکندگی و شکست و خاک بر سری دشمن میباشد که الهی سگ به قبر همه شان که خودمان احتیاطاً برایشان ۳۲۰ هزارتا کنده ایم پی پی بنماید !

نام این رزمایش پیامبر اعظم ۳ بود که در آن تعداد دهها فروند از ۹ فروند موشکهای واتو واتوی شهاب ۳ به هوا پرتاب شد و این درحالیست که اگر اسم این مانور پیامبر ۱۴ بود الآن ۹ ها فروند موشک شهاب ۱۴ به هوا پرتاب شده بود ! این موشکها از خانواده موشکهای زمین به زمین میباشند و ته فامیلی همه شان عباراتی مانند زمین گرم ، زیر زمین ، سیب زمینی و امثالهم دارد که نام هیچکدامشان هیچ ربطی به خانواده سپاه نداشته بلکه به همان واتو واتو مربوط میباشد احتمالاً !

بنا به اعلام خبرگزاری شبه نظامی فارس برد این موشکها ۲۰۰۰ کیلومتر میباشد که اتفاقاً با موفقیت به هدف اصابت کرده است لیکن ما هرچی در چهار جهت اصلی دوهزار کیلومتر را متر نمودیم دیدیم از محل پرتاب موشک در زرمایش خلیج فارس تا دشمن نهایتاً ۱۰۰ متر فاصله است لیکن اینکه کدام دشمن در ۲۰۰۰ کیلومتری خلیج فارس قرار دارد که اتفاقاً موشکهای ما با موفقیت هم به آنها اصابت کرده و خودشان خبر ندارند چیزی است که هنوز "خودشان" هم خبر ندارند ! به گفته ناظران موشکهای قبلی دویست متر بیشتر برد نداشت لیکن موشکهای جدید جوری است که با تکنولوژی حیرت انگیزی عکس معظم له روی آنها نقاشی شده و لذا الآن ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارد و چه بسا که اگر ریخت احمدی نژاد هم روی آنها نقاشی بشود برد آنها ۲۰۰۰ کیلومتر بیشتر هم بشود که یعنی از برد واتو واتو هم یک کمی بیشتر !

نتیجه تاریخی : من نمیدانم چرا اینروزها دائم یاد این یارو صحاف وزیر نمیدونم چی چیه صدام در جنگ با امریکا می افتم که دقیقاً همینطوری آمار اعلام میکرد بعد از رو هم نمیرفت میگفتن امریکائیها فرودگاه بغداد رو هم گرفتن این میگفت کو ؟! پس چرا من از این بالای پشت بام نمی بینمشان ؟! نه بابا خیالاتی شدید ما یک هواپیماهائی داریم که ضمناً پرواز هم میکنند احتمالاً اینی که شما می بینید همانها باشند که الآن تمام جهان را نابود کرده اند بعد دارند برمیگردند تازه هرکدامشان شیش هفت تا بمب هم اضافه آورده اند !
نتیجه مربوط به یک هفته پیش : وقتی اینها هفته قبل گفتند باشه غلط کردیم مذاکره میکنیم این اسرائیلی ها خودشان را جر دادند گفتند یک وقت خر نشید ها ! اینها یه کمی زمان میخواهند . حالا گور بابای اول و آخرشان ولی تا الآن که انگار راست گفتند نه ؟!
نتیجه خیلی جدی : خدا بخیر کنه فقط ...