2008/08/09

#132

ریس کل بانک مرکزی خبر از ضرب سکه هزار ریالی (صد تومانی) داد . (ایسنا)

* البته هر روز دارد بیشتر مشخص میشود که قطعنامه های شورای امنیت چون کاغذی است پاره هم میشود درصورتیکه اگر عقلشان میرسید و ما را روی سکه تحریم مینمودند آنوقت تحریمها دیگر پاره نمیشد بلکه بقول سردار رادان (رضی الله عنه حتماً) "حجم برجسته بدن" ما بیشتر پاره میشد که در آن هزار ثواب است !

اگه سکه دو رو داره اسیر دست محموده !

میفرمایند در سال نوآوری یک کاری کردیم که صد تومنی بشود اینقد !

در اینجا به جهت غافلگیری اموات در سلولهای بنیادین عرصه جراحی اقتصادی طی مدت باقیمانده تا انتهای دوره اول خیانت جمهوری این موجود ۷۰ سانتی که بعضاً شنیده شده که در جنگل به او آدمیزاد هم گفته اند مشخصات سکه های صد تومانی را در بالا می آوریم ! (توضیحاً اینکه ما قبلاً مشخصات را در زیر می آوردیم ولی الآن حال کردیم در بالا بیاوریم !)

  1. سکه های مذبور گوشه ندارد ولی به ازاء هر هزار عدد سکه وسط ۱۰۱ تای آن سوراخ است که برای تولید انبوه تسبیح اقتصادی اینکار عمداً صورت گرفته است !
  2. به اینطرف سکه با ریخت احمدی میگویند شیر به آنطرف با تصویر ۷ تا هاله میگویند خط اینطوری دو طرف سکه با هم میشود ۷ خط !
  3. برای استفاده از تلفنهای همگانی بیخود از این سکه ها استفاده نمائید بلکه تلفنهای جدید فقط با کارت عابر بانک کار میکند !
  4. رئیس جمهور شدیداً محترم حاضر است برای توجیه مردم درباره ضرب سکه های جدید هر شب بعد از اخبار توضیحات لازم را در مورد افزایش قیمتهای جهانی و مشکلات دولت قبلی و مافیای اقتصادی ارائه دهد !
  5. لازم است تا از این به بعد ملت قهرمان پرور در صورت مشاهده جنازه در خیابان برایش سکه نیندازند بلکه برایش چک بکشند که لااقل شهرداری او را جمع بنماید !
  6. این سکه ها مثل بقیه چیزهای ما در چین تولید شده و به همین جهت یک کمی اینجوری است لیکن بعد از المپیک چینیها قول داده اند که سکه های یک میلیون ریالی دیگر اینجوری نباشد !
  7. از این به بعد کلیه حقوقها نیز با سکه پرداخت میشود زیرا اینطوری آدم راحتتر جلوی بچه هایش سکه یک پول میشود !
  8. لازم است تا به جهت ادای سنت پیامبر خصوصاً سنت بعد از پیامبر ، ملت قهرمان پرور برای مهریه زیاد به داماد گیر ندهند بلکه ۸ تا از این سکه های جدید را بجای ۱۸ تا از سکه های قدیم قبول بنمایند چون تقریباً قیمتش همان میشود !
  9. اداره پست در یک اقدام فرهنگی از این بعد غیر از تمبر سکه یادگاری هم تولید مینماید تا مادربزرگها برای نوه هایشان تعریف کنند که یک زمانی با یک عدد دوزاری میشد از تهران دربست رفت مشهد زیارت !
  10. این سکه ها به هیچ وجه قابل جعل نبوده و اگر باور نمیکنید همین الآن بروید خیابان سعدی تا نمونه های تقلبی اش را بهتان نشان بدهند !

نتیجه اول : قرار بود این مظاهری رو هم با استعفاء بیرون کنن چی شد ؟!
نتیجه دوم : ما تحقیق نمودیم دیدیم همه جا همینطوره مثلاً سکه های ده سنتی امریکا میشود همین صد تومن خودمان فقط تا حالا صد تومنی های ما سکه ای نبوده که حالا هست !