2008/07/09

پرشین بلاگ

سر به سر وبلاگی با کاربران و وبلاگ های پرشین بلاگ !

آرم پرشین بلاگ درحالیکه ادعائی که دارد میکند کاملاً درست است و اصلاً پرشین بلاگ یکی بزرگترین جوامع بشری هم محسوب میشود ولی اینها شکسته نفسی میفرمایند و نمی نویسند این چیزها را !

۱) مهمترین اطلاعیه طول تاریخ پرشین بلاگ :

بدینوسیله با نهایت خرسندی اعلام میدارد که پرشین بلاگ از دامنه com. که متعلق به دشمن بود به ir. که هنوز متعلق به دشمن نیست انتقال یافته است لطفاً این افتخار مهم را از طریق کامنت و ایمیل و بیسیم به همه اطلاع بدهید و بعد فوراً نماز شکر بخوانید ! با تشکر -- حجت الاسلام وبلاگ بی فیلتر !

۲) یک وبلاگ کاملاً سیاسی :

دوستان ! همرزمان ! هم مسلکان ! من وقتی بچه بودم میخواستم در آینده گشت ارشاد بشوم ولی الآن که آینده شده بابایم میگوید باید خلبان بشوی ! چقدر ظلم ؟! چقدر ستم ؟! چرا باید بابای من یکی از عوامل رژیم آخوندی نباشد ! بی زحمت در اینجا برای مامان من صد هزارتا کامنت سیاسی بگذارید تا برود از این مزدور طلاق بگیرد ! ایش ! اصلاً حالت موهای من الآن خراب شد درحالیکه همین نیم ساعت پیش بهشان ژل زده بودم ! بازم ایش !
--> کامنتهای این نوشته :
ر.خ : درکت میکنم دوست من ! من خودم سالها به موهایم ژل میزدم ولی عوامل رژیم آخوندی رویش تف میکردند و خراب میشد ! تو را میفهمم ای سربدار ! من نامم را بطور مستعار اینجا نوشته ام تا عوامل آخوندی منرا نشناسند ! به امید آنروز !
ژ.ط : آه ای ملت پاکان ! چگونه از لاله های وطن شهید دمیده ! ای کوروش (قدس سره !) آسوده نخواب چون رحیم مشائی دارد به قبرت آب میندد ! پس همانا غریو بانگ بر مامان تو باد ! ای مامان بد ! دَ دَ دَ !

۳) یک وبلاگ بشدت ادبی :

دوستان این شعر منرا بخوانید چون ادیب فرزانه ژینگول آبادی خوانده و گفته به به ! شعر :
من از تاس کباب و
خ
ر
ط
و
مفیل بدم می آید !
--> کامنتهای مرتبط :ملک الشعرای زمستان : آه که من افسون شدم الآن نمیدانم چرا ! اصلاً شعرم گرفت همین الآن ! بیا : زپلشک آید و زن زاید و مهمان عزیزم ز در آید لابد پشت سرش جان من از تن بدر آید ! حالا قر !
میرزا چلاغ سمنانی : من برداشتم از شعر را به تمامی نتوان گفتن کرد لیکن اینرا در وصف تو گفتم : آفتاب لب بوم بود که خدا منو به ننم داد ! این طالع شوم بود که خدا منو به ننم داد !

۴) یک وبلاگ کاملاً دخترانه :

در این وبلاگ از پذیرفتن خوانندگان بدحجاب معذوریم ! آقایان ختنه نشده هم اگر پایشان را از اینجا جلوتر بگذارند من چنان جیغی میکشم که همه فکر کنند سوسک دیده ام ! لطفاً نظر موافق خودتان را درباره شوهر کردن من با یک مرد خیلی پولدار که ترجیحاً روی سرش یک کمی هم مو داشته باشه در اینجا به همه اعلام کنید ! ضمناً برای سه شنبه هفته آینده هم جائی برنامه نگذارید چون قمرتاج سفره حضرت ابوالفضل اینترنتی دارد و گفته اگر نیائید منهم پنجشنبه برای قبولی خواهر ناتنی نسترن در کنکور دعا نمیکنم ! گفته باشم !

۵) سوالات متداول کاربران پرشین بلاگ :

الف ) ببخشید من دیروز یک سایتی را دیدم که توی اسمش بالا یا یک همچین چیزهائی داشت و منظورش این بود که ما احتمالاً از شما بالاترین میباشم ! مگه ما غیر از این پرشین بلاگ اصلاً سایت دیگری هم داریم ؟ با تشکر --> پیر وبگرد !

ب) اینجانب الآن سه ماه است که از جعفر آباد جمع کرده ام آمده ام ملایر و هنوز یک سوال متداول دارا میباشم ولی یادم نمی آید که سوالم چی میباشد ! لطفاً اگر یادتان آمد جوابش را به موبایلی که الآن سه ماه است خریده ام ایس.تم.دیس کنید ! مئوی تو رو بَخورم الهی !

ج) من میخواهم در قسمت سوالات متداول یک جوک بگویم ! یک قزوینیه بود هنوز هم هست ! ها ها ها ها !

6) مهمترین اتفاق طول تاریخ پرشین بلاگ :

بدینوسیله ما بین کاربران پرشین بلاگ با کاربران پرشین بلاگ یک مسابقه تاریخی گذاشته ایم که در آن هرکس بتواند فقط در یک خط تعریف جامعی از حزب الله لبنان ارائه بدهد که در آن هیچ فعلی بر وزن مفعول نباشد ما به او یک عالمه جوایز مختلف میدهیم ! ضمناً برنده جایزه ویژه دوره قبل هم آقای خاچیک چاخاطوریان میباشد که برنده کمک هزینه سفر زیارتی به شابدل عظیم شده اند ! تکبیر !

نتیجه : آقا من بشدت احساس میکنم که این سرور پرشین بلاگ باید یه جائی حوالی چاه جمکران باشه !