2011/06/21

#985

پاسخ وزارت خارجه به پترا لندرز درباره مریم مجد !


با توجه به اینکه پترا لندرز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان آدم ساده‌ای است و به همین جهت واقعاً خیال می‌کند که آنها جواب نامه‌اش در خصوص گم شدم مریم مجد را می‌دهند لذا وزارت خارجه با انتشار پاسخی به ایشان پوز ما را زد که اینجا منتشر می‌شود :

جناب آقای پترا لندرز مد ظله العالی (هم‌اکنون در حال مکاتبه با وزارت خارجه هستیم که بگوئیم پترا لندرز خانم است آقا نیست)

با خبر شدیم که خانم مریم مجد عکاس خبری در هنگام عزیمت به دوسلدورف در فرودگاه امام ناپدید شده و شما را که منتظرش بودید در فرودگاه کاشته است . هماهنگ کردیم که بدلیل این بی‌توجهی و در نتیجه ریختن آبروی نظام بلافاصله پس از کشف نامبرده ، چنانچه هنوز زنده بود در دادگاه عادله با حضور دهها وکیل که خودمان به او می‌دهیم محاکمه بشود . همچنین تحقیقات ما نشان می‌دهد که نامبرده تا پیش از ناپدید شدگی عکاس خبری ورزشی و دقیقاً همان کسی بود که همین چند وقت پیش بعد از محرومیت تیم فوتبال زنان ایران بدلیل حجاب آن عکسهای مبتذل را از بازیکنان زن ما در حال گریه و تعظیم بی‌جا به پرچم ایران گرفته و انتشار داده بود . همچنین گفته شد که ایشان از اعضاء کمپین حضور زنان در ورزشگاهها نیز بوده و سابقاً هم در نشریه‌ی موقوفه‌ی زنان و چندین نشریه‌ی مبتذل دیگر که الآن فضولی همه‌شان موقوف شده کار می‌کرده است . توضیحاً به خدمتتان عرض می‌نمائیم که با توجه به سوابق مذکور ایشان در بالا من حیث المجموع فقط یکیش برای ناپدید شدن هشت‌تا خانواده کفایت می‌کند فلذا با وضع موجود ، در این لحظه مراتب خشنودی خودمان را از ناپدید شدن فقط یک نفر رسماً اعلام می‌داریم .

همچنین طبق مکاتباتی که با اردوگاه اسرا و مفقودین اوین داشته‌ایم تاکنون هیچ فردی اعم از حقیقی و گمنام تلفن ما را جواب نداده که در پیگیری‌های بعدی متوجه شدیم زندان اوین پیارسال تا حالا بدلیل عدم وجود زندانی تعطیل است که جا دارد شما این موضوع مهم را حتماً به آقای احمد شهید گزارشگر منتخب حقوق بشر در ایران بگوئید . هم اکنون همکاران ما در حال تلاش مضاعف برای یافتن ایشان می‌باشند و خانواده‌ی ایشان هم تا این لحظه کاملاً به میل شخصی خود حاضر به گفتگو با ما و هیچ رسانه‌ای نیستند که این البته عجیب است . کارشناسان ما معتقدند که بدلیل بزرگ بودن فرودگاه امام امکان گم شدگی در آنجا خیلی زیاد بوده و از بدو افتتاح تا این لحظه حداقل سی هزار کیف ، بیست و سه هزار ساک ، پانزده هزار چمدان و مقادیر خیلی زیادی پول در آنجا گم شده که بعداً هم هیچوقت پیدا نشده است . ما و همکاران شریفمان امیدواریم که ایشان نیز بعنوان یکی دیگر از اقلام مفقوده در فرودگاه امام برای همیشه ناپدید نگردیده و در همین لحظه نیز از فرصت استفاده نموده از شما دعوت بعمل می‌آوریم تا در مراسم افتتاحیه مسابقات شکستن بلوک دیواری با لگد خواهران بسیج شرکت بفرمائید . حالا برو !