2011/05/12

#957

تقدیر اتحادیه نصابان ماهواره از عملیات جمع آوری دیش !


به مناسبت موفقیت عملیات کماندوئی پیچیده‌ی جنگی جمع آوری دیش در شهرک اکباتان که توسط نیروهای ظفرمند گردان تکاور انجام گردید اتحادیه نصابان ماهواره غرب تهران با صدور اطلاعیه‌ای مراتب تشکر قلبی خود را از این افتخار آفرینی اعلام نمودند که متن آن باور کن اینجوری بود :

از قاسم سوئیچر به کلیه‌ی واحدهای قهرمان تکاور

اینجانب از طرف خود و تمام همکارانم نهایت درودهای قلبی‌مان را از حسن همکاری شما در خصوص برخورد قانونی با پشت بامهای دشمن فرضی اعلام نموده به استحضار می‌رساند که شیتیل شما بطور شایسته‌ای نزد ما محفوظ می‌باشد . بدیهیست از بدو اتمام عملیات کماندوهای ظفرمند شما و خروج آنها از منطقه عملیاتی تلفنهای ما و همکارانمان درست از همان لحظه لاینقطع شروع به زنگ خوردن نموده و با شمار غیر قابل باوری تقاضاهای مردمی جهت نصب مجدد دیش و علم کردن بساط دریافت امواج دشمن اصلی مواجه گردیدیم که مثل سایر اقدامات این دولت در طول تاریخ بی‌سابقه بود . هم اکنون واحد لجستیک اتحادیه صنف شریف نصابان ماهواره حسب تقاضاهای مردمی سرگرم آماده سازی ادوات و استحکامات گیرنده بوده و تاکنون با تعداد هشتاد هزار دیش اعم از معمولی و آفست ، سه برابر همین تعداد ال.ان.بی ، موتور ، قیچی ، سوئیچر ، فایندر و سایر تجهیزات جنگی آماده‌ی اعزام به منطقه و شروع عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان و مال باختگان می‌باشد . همچنین جا دارد از فرصت استفاده نموده و همینجا از صدا و سیمای ملی نهایت تشکر و سپاس عمیقانه‌ی خود را بنمائیم که با تولید انبوه برنامه‌های سازنده باعث قحطی آنتن شاخه‌ای و گسترش استفاده از انواع دیش شده است . شک نیست که هر جای دیگر دنیا هم فقط یکی از این کانالهای ما را داشت اوضاع آنجا هم همینجوری شده بود . خداوند شما را تا می‌خواهید بتکاند !

در همین راستا گزارش نحوه‌ی انجام عملیات نیز بخدا به این شرح بود :

از : فرماندهی یگان تکاور کماندوئی هنگ زرهی لشکر سرافراز اسلام
به : فرماندهی کل قوای ظفرنمون اسلام و مسلمین

روز گذشته کماندوهای همیشه قهرمان ما در یک حمله‌ی برق آسا و غافلگیرانه از طریق یگان هلی برد به منطقه عملیاتی "والفجر لفی خسر" اعزام شده و با محاصره‌ی همه جانبه‌ی دشمن طی یک یورش برق آسا اقدام به فرود روی مواضعی که از ماهها قبل توسط گردان اطلاعات عملیات با نفوذ در لایه‌های دشمن قسم خورده شناسائی شده بود نمودند و با سیم بکسل بطرز دلیر مردانه‌ای از سراسر استحکامات سنگین دشمن آویزان گردیده خود را به تراس رساندند . در طی این ضربه‌ی چکشی ضمن رعایت کامل اصل غافلگیری و جلوگیری از فرار دیش‌ها ، تعاد صدها قبضه دیش ، هزار ارّاده ال.ان.بی ، ده هزار فروند سوئیچر و صدها هزار کیلومتر کابل کوآکسیال به اسارت قوای سرافراز اسلام درآمد که باعث اضمحلال کامل لشکر تا دندان مسلح دشمن زبون و فرومایه از بیخ و بن شد . بدیهیست این عملیات هرگز به نتیجه نمی‌رسید جز با عنایات و توفیقات و حمایتهای آقا امام زمان و بی بی رقیه و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و روح پر فتوح امام راحل و سایر شهدای جنگ تحمیلی . به همین مناسبت و در راستای پیروزی این عملیات قهرمانانه مراسم سینه‌زنی و زنجیر زنی و گریه کنی با حضور مداحان اهل بیت عصمت و بکارت در محل لشگر تکاور زرهی ظفرنمون اسلام برگزار می‌گردد . در این عملیات متأسفانه یکی از رزمندگان اسلام در هنگام حمله‌ی رعد آسا بدلیل گیر کردن سیم زیر پایش به زمین افتاد که درجا به فیض عظیم جانبازی رسید !