2011/04/22

#939

سوری‌ها قرار گذاشتن جمعه بیان ، اومدن ؛ به همین راحتی !


مردم سوریه قرار گذاشتند که امروز را با نام "جمعه بزرگ" به خیابانها بیایند و این کار را در سراسر سوریه هم انجام دادند . تأکید می‌کنم که "در سراسر" سوریه نه فقط پایتخت سوریه . مردم سوریه به شیوه‌ای درست و عیناً و دقیقاً کپی شده از شیوه‌ی جمهوری اسلامی سرکوب می‌شوند ولی همچنان اعتراضات خیابانی فقط برای مردم ما است که هزینه دارد ، همانطوریکه در تونس و مصر و لیبی و خیلی جاهای دیگر هم دیدیم اعتراضات خیابانی برای مردم بقیه‌ی جاهای دنیا هیچ هزینه‌ای ندارد بلکه خیلی هم حال می‌دهد و بساط خنده خوشحالی هم براه است . درست در زمانی که تقریباً تمام مردم خاورمیانه در خیابانهای کشورشان هستند ملت غیور ایران که خیلی بیشتر و قبلتر از همه جای دنیا از استبداد به تنگ آمده در خانه‌هایشان مشغول جوک ساختن برای قیمت جدید بربری هستند .

بر این اساس چنانچه خدای نکرده خدا آنروز را نیاورد چشم و گوش و حلق و بینی شیطان کور و کر و ناقص ، الآن قرار بشود که هشت ماه دیگر در یک روز تعطیل که کسی اداره نداشته باشد و هوا هم خوب باشد و تعطیلات هم پشت سر هم نیفتاده باشد که همه بروند شمال و تمام شرایط برای رفتن تا آندست خیابان کاملاً جور باشد ، پانصد نفر آنهم فقط در تهران به خیابان بیایند این اتفاقات فوراً می‌افتد :
  1. جامعه‌ی اصلاح طلبان مقیم داخل و خارج و بینابین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز چاکری به هرگونه اصل مترقی ولایت فقیه این قرار را محکوم کرده آمادگی جان و مال و ناموس خود را برای نجات اسلام اعلام نموده از طرف ملت ایران پیشاپیش با هرگونه خدشه به ریخت نظام برخورد بعمل آورده و مراتب همدردی خود را با زلزله زدگان ژاپن اعلام می‌نمایند .
  2. هفت ماه از آن هشت ماه قرار گذاشته شده در تمام سایتها و رسانه‌ها جز تلویزیون رسا که تصویر هر جاندار ماده‌ای را با حجاب نشان می‌دهد صرف فحش ناموس به اصلاح طلبها می‌شود و تقریباً از همان هفته‌ی دوم همه یادشان می‌رود که هفت ماه و نیم بعد یک چیزهائی هم قرار بود که الآن دیگر قرار نیست .
  3. شورای نگهبان و هماهنگی راه سبز همچنان تلاش می‌کند که تا ماه مرداد در تعطیلات نوروزی باقی بماند از اواخر شهریور اگر دید مردم جدی جدی برای اعتراض خیابانی برنامه دارند همان برنامه را بعنوان برنامه به خودشان قالب می‌کند اگر هم دید نه کسی برنامه خاصی ندارد تعطیلات نوروزی‌اش را تا آخر آذر تمدید می‌کند بالاخره پاریس خوش می‌گذرد .
  4. تلویزیون رسا فوراً اقدام شجاعانه‌ی اعضاء شورای نگهبان راه سبز را در برگزاری تعطیلات نوروزی ستایش می‌کند و چون اعضاء این شورا همگی همچنان در داخل ایران هستند فقط بعضی وقتها صرفاً برای تحصیل از طریق کوه از کشور خارج شده‌اند و هرگز هم تن به ننگ پناهندگی در کشورهای بیگانه نداده و نمی‌دهند و نخواهند داد فقط از شانس گهشان همان روزی که توی صف پناهندگی بودند زارت خود ما هم آنجا بودیم ، لذا از ذکر نامشان خودداری می‌نماید .
  5. همزمان اردشیر امیر ارجمند در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر می‌شود و به همان سوالهائی هم که قبلاً هماهنگ شده که برای درج در جرس و کلمه ازش پرسیده بشود جواب نمی‌دهد چون کاغذ جوابهائی که برایش نوشته‌اند جابجا شده و لذا امیر ارجمند حداقل به پنج نفر از حاضرین مشکوک می‌شود و فوراً جلسه را ترک نموده توی راه به یک خبرنگار که از قبل قرار نبود که آنجا باشد گیر می‌دهد .
  6. بلافاصله چهارصد اطلاعیه‌ی جداگانه از طرف سه نفر که دارای دستبند و پابند و هد بند و مچ بند و کمربند و شال و کلاه و شورت و جوراب سبز هستند مبنی بر تغییر فاز جنبش منتشر و ضمن توضیح اینکه مردم نمی‌خواهند هزینه بدهند دلائل هزینه ندادن مردم برای خود همان مردم شمرده می‌شود و ملت بعد از خواندن آن بهم می‌گویند الآن این جداً درباره‌ی من اینارو نوشته ؟
  7. تا این لحظه از طرف هیچکدام از این دانشمندان سبزه نمکی اعلام نمی‌شود که خب تو که واردی بگو الآن که جنبش تغییر فاز داده بی‌زحمت این فاز جدید جنبش چی چی هست ولی همزمان برخی آی.دی‌های فیس بوک و بالاترین که وجداناً هر هشتادتایشان متعلق به یکنفر نیست پای لینکها و استتوسها با خودشان سر این موضوع بحث می‌کنند و دیگران هم برای همدیگر جوابیه می‌نویسند .
  8. تهش اینکه نشستی بیرون گود میگی لنگش کن ، اگر مردی خودت بیا ایران برو تو خیابون ، اصلاً جنبش سبز بتو چه الدنگ خارج نشین ، اصلاً تو خودت تا حالا برای جنبش چیکار کردی ؟ و این اظهارات در فیس بوک و بالاترین لایک باران و مثبت باران می‌شود و ارتش سایبری متوجه می‌شود که اگر برای عوض کردن بحث در سایتهای ما دویست سال هم برنامه‌ریزی کرده بود عمراً می‌توانست به اندازه‌ی یک صدم خود ما اینکار را اینقدر تمیز انجام بدهد .
نتیجه‌های کلی :
  1. ظاهراً جنبش از فاز خیابانی وارد فاز فیس بوک‌بانی شده و هر لایک ضربه محکمی بر ارکان دیکتاتور محسوب می‌شود .
  2. برای صرفه جوئی در زمان لطفاً یک و نیم خط اول بند هشتم در بالا را کپی نموده در اینجا و فیس بوک و بالاترین و بقیه‌ی جاها برای خودم کامنت بگذارید .
  3. طائب الآن بمن پول داد که اینها را بنویسم ؛ صد دفعه گفتم همان پول را تو بده برای تو بنویسم .
  4. جنبش سبز نمرده اون پدر میرحسینه که مرده .
  5. نترسید ، نترسید ، همه تو خونه بچسبید !