2009/09/06

#478

بی زحمت راهپیمائی 22 بهمن را هم لغو کنید وگرنه میائیم ها باز !
.

در پی لغو مراسم شبهای احیا و نماز عید فطر سازمان لغو مناسبتهای سازنده با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام "چه گیری کردیما" مواردی را در مورد تعدادی از مناسبتهای قابل لغو در آینده ای نه چندان دور به این شرح اعلام کرد :

اکنون که به قدرت خدا ملت از ما مسلمان تر شده اند و برای اعلام اعتراض تا این لحظه همه گونه نماز جمعه و پشت بام و فقط مکه نرفته اند و قرار است در روز کاملاً جهانی قدس جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین خشتک ما را پشت و رو کنند بکشند سرمان این سازمان مفتخر است به اطلاع برساند که بدینوسیله مراسم پر فیض سینه زنی و زنجیر زنی در تمام دهه های محرم لغو میباشد . لازم است ملت مستحضر باشند که از این به بعد چنانچه کسی در مناسک معنوی حج خدای نکرده راهپیمائی برائتی چیزی شرکت بکند قلم پایش را حتماً می شکنیم . در سالگرد رحلت طاقت فرسای امام نیز غلط میکند کسی تا مرقد پیاده برود . همان سر جایتان بگیرید بشینید به اندازه کافی ثواب دارد شر درست نکنید . با توجه به اینکه قرار است امسال مدارس و دانشگاهها نیز با دو هفته تاخیر از اسفند شروع بشود لذا راهپیمائی نمادین تسخیر لانه جاسوسی و لانه های مشابه نیز امسال لغو میگردد . ما تحقیق کرده ایم ظاهراً ابوریحان بیرونی در کتاب التفهیم لاوائل صناعة التنجیم که از کتب معتبره است گویا صراحتاً متذکر شده است که پائیز از اول اسفند شروع میشود لیکن در چاپهای بعدی جای مهر و اسفند با هم عوض شده که اعترافات مربوطه بزودی پخش میشود .

همچنین حضور در صفوف بهم فشرده نانوائی و خط واحد و ایستگاه مترو نیز از مصادیق براندازی بشمار آمده ما به شما اعتبار نداریم ولتان بکنند همانجا راهپیمائی نرم میکنید . هرگونه تجمع در صحنه تصادفات باید حتماً با مجوز وزارت کشور انجام گرفته اجتماع در تشییع جنازه و سوم و هفتم و چهلم با تحریک انگلیس قلمداد میگردد . ما خودمان دیده ایم مثلاً اسم میت کاظم است همه برای ندا عزاداری میکنند . تا اطلاع ثانوی استقبال میلیونی از مموتی قدغن بوده چنانچه دوباره کل هیئت دولت را برداشت برد یک جای پرت و پلا سه متر شلنگ فشاری آب افتتاح بکند ما همان صحنه های میلیونی پیارسال را نشان میدهیم بیخود از الآن در فیس بوک پیغام پسغام نفرستید که بروید با کفش از ایشان استقبال میلیونی بکنید . در ضمن با توجه به دستاوردهای عظیم هوا فضا علی الحساب راهپیمائی فضائی برای فضانوردان ممنوع بوده ایندفعه که برای پخش پیام مموتی تشریف بردند فضا یکجور دیگر سرشان را گرم بکنند . معظم له به خودی ها فرموده اند چنانچه دلتان میخواهد بمانید اگر من انشالله خدای نکرده افتادم مردم ختم هم نگیرید بارگاه ملکوتی بخورد تو فرق سرم . این ملت ظاهراً بد جوری منتظر چـُـشند و کروبی سند جمع میکند .

با توجه به موارد فوق و اینکه سر و ته جمهوری اسلامی جمعاً شامل همین تجمعات و راهپیمائیهائی میشود که قبلاً دشمن شکن بود ولی الآن الهی خیر نبینید لذا با لغو تمام مناسبتها بدینوسیله اعلام میگردد که بیخود زور نزنید جمهوری اسلامی همینطور که پیش برود خودش دارد خودبخود لغو میشود . پیشاپیش تبریکات ما را پذیرفته دو سه ماه دیگر صبر کنید وقتی شر ما کم شد بروید هر غلطی دلتان خواست بکنید !