2008/06/30

#29

رئيس سازمان جهاد خودكفايي نيروي زميني سپاه از ساخت تانك هوشمند ، بومي و واكنش سريع T 55 توسن در برابر دشمن خبر داد (فارس)

البته دشمن در ابتدا قصد داشت بگوید این تانکها همانهائی هستند که ما از جنگ خلیج فارس به اینور صدتا صدتا از این عراقیهای بدبخت دزدیدیم بعد رنگشان کردیم و بهشان ضبط و باند و دزدگیر بستیم گفتیم خودمان ساخته ایم ولی دشمن غلط کرده و اصلا" دزد جد و آبادشان است که رئیس جمهور ما را دزدیده اند مگر ما تا حالا غیر از رئیس جمهور ازشان چیزی دزدیده ایم و اگر هم دزدیده ایم مگه پولش چقدر میشود گداهای ندید بدید ؟!

تانک تفنگ فشفشه ، باعث آرامشه !


کارشناسان معتقدند که اگر این قوطی هائی را که به بدنه این تانک بسته شده برداریم تانک T 72 خیلی شبیه همین تانک توسن ما میشود !

توضیحا" اینکه این تانکها کاملا" بومی بوده و احتمالا" جزو عشایر ممسنی یا نهایتا" ترک بیلمز هستند ! ضمن اینکه تانک توسن به تانک T 55 همانقدر ربط دارد که تانک T 55 ربطی به تانک T 72 رنگ نشده ندارد و اصلا" شما به اینکارها چیکار دارید اینهمه خودکفائی را ول کرده اید چسبیده اید به مدل تانک ؟! تنتان میخارد ها !

مشخصات این تانک از این قرار است :

  1. تمام واکنشهای این تانک سریع میباشد اینطوری که به محض حمله دشمن وارد خیابانها میشود تا جلوی حمله مردم را اقلا" بگیرد !
  2. این تانک برای تردد در محوطه دانشگاهها کاملا" مناسب میباشد و در صورت مواجهه با هرگونه عوامل دانشجوی دشمن فوری او را خودکشی مینماید !
  3. دروغ چرا ؟! این تانک یک ایراد خیلی اساسی دارد و آن اینکه از در دانشگاه تربیت معلم رد نمیشود !
  4. در بدنه این تانک سیصد تن انواع حلبی آویزان شده که در هنگام رفت و آمد سر و صدا بکند تا دشمن از ما بیشتر بترسد !
  5. این تانک اینقدر هوشمند است که نگو چون به محض اینکه ببیند راننده اش بوی گند نمیدهد متوجه میشود که یک کسی غیر از احمدی نژاد سوارش شده و دیگر راه نمیرود !
  6. همچنین برای ایجاد سر و صدا در این تانک از سخنرانیهای احمدی نژاد الگوبرداری شده !
  7. از خواص خیلی مهم این تانک که بقیه تانکها ندارند اینست که اگر بینفتد توی آب غرق میشود تا از دید دشمن پنهان بماند !
  8. توان عملیاتی این تانک بقدری بالاست که بتنهائی قادر به نابود کردن دشمن فرضی در کلیه مانورها میباشد !
  9. یکی از خصوصیات اصلی این تانک آنست که اگر با پولش بجای تانک مدرسه میساختند آدم کج و کوله میشد حتما" !
  10. سهمیه بنزین این تانک جوری تنظیم شده که عین موشکهای ترسناک شهاب ۳ ما از مشهد تا تل آویوو همینجوری خودش برود !
  11. ویژگی منحصر بفرد این تانک اینست که در هنگام شلیک توپ چنان صدای قارامپی میدهد که نگو ! در چاشنی توپهای این تانک از کنسرو لوبیا استفاده شده احتمالا" !
  12. بعد از خودکفائی ما در ساخت تانک توسن در ایران ، امریکا ناچار شده هر چی ناو دارد را ببرد سواحل لبنان !
  13. لوله این تانک همواره بطور هوشمند رو به قبله است ولی اگر در هنگام عملیات مردم رو به قبله نبودند اشکالی ندارد خودمان با گشت ارشاد میزنیم رو به قبله شان میکنیم بعد با تانک بهشان شلیک مینمائیم !
  14. این تانک البته به نامحرم شلیک نمیکند یا اگر بکند چشمهایش را میبندد میگوید استغفرلله ... ای بر نفس اماره لعنت آخه من چطوری به این تیکه به این مالی شلیک کنم ؟!
  15. در صورت عبور از وسط گل و گیاه این تانک بطور سریع واکنش نشان میدهد جوری که صدای عطسه اش هفت تا محل آنورتر هم میرود ! عطسه الله اکبری که میگویند همین است !
  16. این تانک چون بومی است قرار شده برایش شناسنامه هم صادر بشود لیکن ما چون یک رئیس جمهور داریم که غیر از هیکل تمام خصوصیتهای یک تانک را بطور مادر زاد دارد احتمالا" اسم آنرا محمود زنجیری بگذارند !
  17. چنانچه یکبار دیگر دشمن بخواهد رئیس جمهور ما را بدزد تانک توسن باز هم بطور سریع واکنش نشان میدهد اینطوری که دشمن را تحریم میکند و اگه دیگه بهش شلیک کرد ! حالا ببین کی گفتم !
  18. نیروی محرکه این تانک هم کاملا" بومی است و موتور آن صد رضازاده بخار نیرو دارد که یعنی اندازه چندتا پهلوان در املاک رابینسون !
  19. سرعت این تانک بقدری زیاد است که راهنمائی رانندگی هم سفارش ساخت سه هزارتایش را داده تا با آن در اتوبانها بطور نامحسوس دنبال رانندگان متخلف بیفتد !
  20. بر خلاف تمام انواع لوازم صد درصد ایرانی که فقط کارگاه تولیدشان در چین است این تانک همه چیزیش در روسیه است ولی کارگاه تولیش در ایران میباشد لیکن قرار شده اگر ما سواحل خزر را هم بدهیم به روسها آنها هم لوله تانک توسن را بما بدهند !
  21. این تانک یک خصوصیت ویژه هم دارد که هیچ تانکی عمرا" ندارد و آن اینکه تمام کوچه های عراق را چشم بسته بلد است بسکه عراقیها هیچوقت تانک T 72 نداشته اند !
  22. تانک توسن عین همین گوشیهای موبایل صا ایران میماند چون توی کاتالوگش نوشته این تانک هم شلیک میکند هم عکس میگیرد هم جارو برقی میکشد ولی بعدا" معلوم میشود که هیچکدام از اینکارها را نمیکند ولی بجایش خیلی سر و صدا دارد !
  23. بدلیل دارا بودن این تانک قرار شده ما با بقیه کشورهائی که هنوز بهشان اعلان جنگ نداده ایم هم وارد جنگ بشویم چون جنگ اگر هیچ فایده ای نداشته باشد نفت را گران میکند و اینطوری وضع حماس و حزب الله خیلی خوب میشود !
  24. این تانک در حال حرکت هم میتواند شلیک کند اینطوری که اول حرکت میکند بعد در حال حرکت یکنفر از توی لوله اش یک آر.پی.جی شلیک میکند و اینطوری مشکل لوله نداشتن آر.پی.جی هم بکلی حل میشود !
  25. بدلیل توجه زیاد علما به تمام ابزار و وسائلی که از صدر اسلام تا حالا باعث انقراض نسل بشر میشده و نیز به جهت دلجوئی از حضرت آقای مصباح که پریروزا محمدرضا خاتمی بهش اهانت کرده به این تانک بجای خرچنگ باید بگوئیم تمساح !

نتیجه : ای نیک آهنگ که این دیگه چی بود تو دهن ما انداختی این آخر عمری !