2008/09/12

#212

در راستای مشکلات اخیر داوری بازیهای پرسپولیس که اصلاً هم از قصد نیست خدای نکرده !

* آقا خیلی باحاله ها ! یارو دیروز تو ۱۸ قدم والیبال بازی میکرد مسعود مرادی میگفت نه این گوشش درازه شما فکر میکنید دستشه !

به پرسپولیس بگوئید باشگاه "ابو قـُریب" مشکل داوری حل میشود!

همه جا !

دلایل شکست ناعادلانه دیروز پرسپولیس در بازی با مس کرمان :

  1. پرسپولیس چون اسمش یکجوری است که علاوه بر قرمزها ، دشمن هم از آن خوشش می آید و دشمن هم همواره باید شکست بخورد لذا اینجوری میشود یهو !
  2. با اسم " استقلال " همه گونه شعار انقلابی که فکرش را بکنید و نکنید میشود ساخت ولی خودتان را بکشید اگر توانستید اینکار را با اسم " پرسپولیس " بکنید !
  3. ما همواره در راه شکست دشمن همه گونه هزینه ای میپردازیم . به قطبی هم یک عالمه پول دادیم که بیاوریمش اینجا شکستش بدهیم !
  4. ضمناً ما به قطبی قول داده بودیم هرچی که خواست بهش بدهیم تقصیر خودش بود میخواست از همان اول یک داور خوب هم برای بازیها از ما بخواهد که بهش بدهیم !
  5. اصلاً پرسپولیسی ها خیلی پر رو شده اند از اینور مردم میگویند پرسپولیس از آنور این مزدک میرزائی عقب افتاده هی میگوید پیروزی درحالیکه پیروزی مال چهار هزار سال قبل پرسپولیس بود نه الآن !
  6. آنی که کوروش و پرسپولیس راستکی بود دادیم رحیم مشائی به سر و تهش شلنگ ببنده یعنی میفرمائید اینکه قطبی و عابدزاده است را نمیتوانیم کلاً غرق کنیم ؟!
  7. قطبی روزه نمیگیرد همش حرفهای راست میزند ما هم روزه میگیریم که مجبوریم بشویم حرفهای راست بزنیم ولی چون نمیشود بازی را می اندازیم بعد از افطار آنوقت مسعود مرادی هرچی گفت راست گفته !
  8. اصلاً شما بروید قم به مراجع بگوئید پرسپولیس شکست نخورد سه ماه عزای عمومی اعلام میکنند ولی مرد باشید آخرش بهشان بگوئید آنجائی که شما دارید فکر میکنید پرسپولیس نیست آناپولیس است !
  9. ضمناً گفتند بگذار این پرسپولیسیها که اینهمه به بقیه ایراد میگیرند ببینند در این مملکت بدون آیت الله بهجت و خانوم حضرت رقیه و سایر اهل بیت ورزشکار عمراً میتوانند بیشتر از ۲ امتیاز تا آخر فصل بگیرند !
  10. علی آبادی هم دلیل شکست پرسپولیس را اینطور اعلام کرد : در ورزش مقدس جود و میدانی از وسط دار حلقه که دارش مهمتر از حلقه اش است چونکه آدم روی تور خیس میشود و چکش را پرت میکند و میل باستانی را در حرکت یکضرب بلند میکند لذا از دکتر بپرسید بهتان میگوید چرا رضازاده دو روز مانده به المپیک پریود شد این مسائل به ما ربطی ندارد !