2008/09/06

#198

آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران : من همین‌جا می‌گویم اگر كسانی از طرف من حق‌شان ضایع شده، اول مراجعه كنند. اگر بتوانم حق‌شان را به آنها بازمی‌گردانم، اگر نه حلالم كنند (کارگزاران)

شیر دو پستان رهبر حلالت حالا برو بذار باد بیاد !
.
بگیر نوش جونت ..... همه اش حلالت !

در همین رابطه برخی بر این باورند که اگر جنتی دقیقاً از همین الآن هیچکاری نکند و دقیقاً به همین اندازه ای که تا حالا پوز نوح را زده و عمر کرده خدای نکرده دوباره عمر بکند و دربست بشیند که مردم بروند حلالش بکنند باز عمراً اگر ده درصد صاحبین حقوق حلالش کرده باشد بسکه جمعیت ایران زیاد شده است لاکردار ! برخی نیز بر این باورند که جنتی فقط حق ۷۵ میلیون نفر را ضایع نکرده است چون آن ۷۵ میلیون نفری هم که الآن از ایران فرار کرده اند رفته اند به گردنش حق دارند که البته این ادعا هنوز ثابت نشده است !

عده ای نیز میگویند اگر جنتی فقط بگیرد بشیند که حلالش بکنند پس کی صلاحیت مردم را رد بکند ولی عده دیگری میگویند مردم اصلاً برای چی باید بروند کاندید بشوند که صلاحیت نداشته باشند که اعلام اینها جنتی هم بخواهد خاک بر گوری ها ! عده ای نیز میگویند ما چون الآن ذرات بن یا دین شده ایم اینست که اگر رهبری یکسال قبل از هر انتخابات درباره رئیس جمهور پنج سال آینده تپق بزند همان تکلیف را روشن میکند و خاتمی هم که عین همیشه سر کار است ! هنوز بین این اظهارات محل اختلاف است ولی علما گفته اند اگر ساعتها را بکشیم عقب ممکن است کار درست بشود !

لازم به ذکر است که شورای نگهبان یک نهاد صد درصد مردمی است که احیاناً اگر هیچ مردمی هم وجود نداشته باشد این باز است ! این شورا متشکل از ۱۲ نفر است که ۶ نفر شب تا صبح شش نفر صبح تا شب همینطور میخ شده اند به دو لب مبارک معظم له ببینند چی تلاوت میشود همانرا بر اساس تمام قوانین خلقت و آفرینش برای بقیه تلاوت کنند ! جنتی اخیراً یک سفری هم به پاکستان نمود و بدینوسیله ما فهمیدیم که غیر از لبنان پاکستانی ها هم اگر او را بگیرند جرش نمیدهند ! وی در آنجا وقتی برای ادای احترام سر قبر چندتا از این پاشا ماشا ها رفته بود می خندید !

همچنین با توجه به اینکه اگر در جمهوری اسلامی یک نفر یک حرفی بزند و ۱۸ سال بعد بیفتد بمیرد بعداً میگویند از غیب و سماوات خودش فهمیده بود رفتنی است که ۱۸ سال پیش آن حرفها را زده بود لذا لازم است از فردا جمله مبارک "حلالم کنید وگرنه حرام میشوم" از این حضرت جنت مکان خلد آشیان روی تمام دیوارهای تهران نوشته شود تا باعث شکست دشمنان و مشت محکم و یاس و ناامیدی و آرمانها و تجدید میثاق با پیمان بشود !

ما البته درباره جنتی حرف زیاد داریم لیکن چون امروز این صفحه ما را هم فیلتر کرده اند نامردها که یعنی "خیلی حرف میزنی ها" اینست که تا روشن شدن اینکه من بیشتر حرف میزنم یا این جنتی دیگر چیزی نمیگوئیم لیکن اگر گفتیم یا بیائید حلالتان کنیم یا بروید حلالمان کنید یا اگر هیچکداممان نتوانستیم پس برویم را جنتی فعل حلال کنیم ! (ای بی ادب ها آنی که شما میگوئید فعل حرام است منظور ما یک چیز دیگری بود !)