2013/02/17

#1281

مجلس یکپارچه در لبیک به رهبر : گه خوردیم !


«بنده» در دیدار با میلیون‌ها نفردر تبریز بر ضرورت غلط کردن مجلس و دولت و خصوصاً بستگان مجلس تاکید کرد و افزود «بنده فعلاً فقط نصیحت می‌کنم» . هنوز کارشناسان اطلاع دقیقی ندارند که اگر این وضع ادامه پیدا بکند ، «بنده» بعداً چه غلطی خواهد کرد لیکن نمایندگان واقعی ملت ایران امروز در صحن علنی مجلس با انتشار اطلاعیه‌ای که توسط رئیس غلط کردگان قرائت شد بر لزوم غلط کردن و گه خوردن خود و جد و آبادشان تاکید و افزودند که الهی بمیریم اینروزها را نبینیم که «بنده» بر اثر شدت تألمات وارده شیرش خشک بشود .

بر همین اساس کارشناسان مسائل تخلیه‌ی چاه و فاضلاب بر این باورند چنانچه «بنده» چند بار دیگر در اجتماع میلیون‌ها عاشق دلسوخته‌ی پدرسوخته حاضر و و در راستای یادآوری خطاهای دولت و مجلس و خصوصاً بستگانشان آیاتی چند از چرت و پرت برای ملت تلاوت بنمایند اطلاعیه‌های بعدی به این شرح خواهد بود :

رهبری : بنده فعلاً نصیحت می‌کنم .
لاریجانی : گه خوردم
مجلس : گه خوردیم .

رهبری : بنده فعلاً تماشا می‌کنم ببینم چطوری می‌شود .
لاریجانی : من و صادق با هم گه خوردیم .
مجلس : اسهال لیتری چنده ؟ برای مریض میخوایم .

رهبری : بنده فعلاً دخالت می‌کنم .
لاریجانی : (داشت گه تناول می‌کرد دهنش بند بود نتوانست چیزی بگوید)
مجلس : از امروز بما بگوئید عنی‌مال . (عنی‌مال در انگلیسی یعنی حیوان)

همچنین محمود احمدی‌نژاد نیز که طی هشت سال گذشته تمام گه‌هایش را خورده است امروز با انتشار نامه‌ای بر ضرورت درایت در ولایت و «بنده» تاکید و تصریح کرد که علی و صادق لاریجانی همچنان تخمم نیستن !