2011/04/24

#942

مدرسه باغچه‌بان از شورای نگهبان راه سبز ثبت نام می‌نماید !


به شکرانه‌ی خداوند تعطیلات نوروزی شورای نگهبان راه سبز تنها سی و چهار روز بعد از تحویل سال تمام شد و اعضاء این شورا که تا پیش از این در هماهنگ کردن جنبش سبز خر را از انتها پاره کرده بودند پس از فقط یک کمی استراحت به هماهنگی مجدد جنبش سبز مشغول شدند و در همین راستا ضمن فراموش کردن اتفاقات سوریه به مناسبت روز کارگر اطلاعیه‌ای صادر نموده و از همه خواستند که همان کارهائی را که قبلاً بدون سر خر انجام می‌دادند حالا با سر خر انجام بدهند . توضیحاً اینکه در حال حاضر غیر از جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان فقط اعضاء گمنام راه سبز امام زمان هستند که در مورد جنایات سوریه حرف نزده‌اند . به همین منظور مدرسه‌ی باغچه‌بان طی نامه‌ای از ثبت نام این عزیزان که همگی الآن در ایران هستند فقط همه‌شان صرفاً برای تحصیل یک کمی از راه کوه به اروپا منتقل شده‌اند و به همین مناسبت نامشان نباید هیچ جا منتشر بشود چونکه خطرناکه حسن ، استقبال نموده شرایط ثبت نام این عزیزان را به این شرح اعلام نمود :
  1. عزیزان اولترا سبز چون همه‌شان در ایران هستند باید در کنار کلاس زبان آلیانس و سوربن در پاریس فرصت کافی برای شرکت در کلاسهای باغچه‌بان را هم داشته باشند .
  2. همین عزیزان باید در کلاس لااقل ماهی یکدفعه یک کلمه هم که شده حرف بزنند تا آموزگاران دلسوز حداقل یکبار هم که شده بر خلاف تصور همگان یک نشانه‌ای از پیشرفت در آنها مشاهده بنمایند .
  3. در همین راستا همان یک کلام حرف را هم نباید کس دیگری برایشان نوشته و پس از اعمال حذف و سانسورهای مربوطه به زبان آورده باشند .
  4. فرق جنایت با جنابت را بلد باشند و در مجموع از یک چیزی که جزو ادای شرعیات درآوردن نیست سردربیاورند یا اگر برایشان خیلی سخت است لااقل یکدفعه جنایت به گوششان خورده باشد .
  5. به همین منظور این برادران شرعی و مسلمان که جنایت نمی‌دانند اصلاً چی چی است ولی اگر بگوئی جنابت سه روز برایت احکام می‌خوانند لازم است تا پیش از کلاس جهت قبله را بعد از یکسال در فرانسه یاد گرفته باشند که وقتی می‌پرسی چرا نماز نمی‌خوانی نگوید نمی‌دانم قبله کدام طرفی است .
  6. تلویزیون رسا باید شبی سه ساعت در مورد حضور قهرمانانه‌ی اعضاء شورای نگهبان راه سبز در کلاسهای باغچه‌بان برنامه پخش بکند و اگر لازم شد هر شب با پنجاه نفر هم که این قهرمانی را تأئید می‌کنند مصاحبه بکند .
  7. به همین مناسبت عکس خانمهای مصاحبه شونده باید پشت ضریح یک امامزاده در یک کادر نیم در بیست و پنج صدم درج گردیده باشد جوری که قسمتهای بالای ابرو و زیر چشم عمراً توسط نامحرم مشاهده نگردد عینهو عکس مصاحبه‌ی نوشابه امیری .
  8. ادرشیر امیر ارجمند پیشاپیش بعنوان مبصر کلاس انتخاب گردیده چون خیلی خوب بلد است که بگوید هیس ! بدیهیست دفاتر انضباطی مربوطه طبق معمول از قبل توسط دیگران تکمیل شده و جهت هیس به ایشان داده می‌شود .
  9. جان مادرشان قبل از حضور در کلاسهای باغچه‌بان برای اولین بار طی یکسال گذشته حمام رفته باشند و لک بستی که شش ماه پیش روی پیراهنشان ریخته را هم یا پاک بکنند یا لااقل زیر یک چیزی قایمش بکنند .
  10. از آنجا که در مدرسه‌ی باغچه‌بان تعدادی عرق خور وجود دارند و "مهندس گفته" که عرق خورها نباید هیچ جائی باشند لذا الآن یادمان افتاد که از ثبت نام این عزیزان معذوریم !