2008/08/04

#115

آقا باز هم در رابطه با همان افتتاح سفارت امریکا به زبان کلانتری که یعنی دفتر حافظ منافع !

ما هیچوقت تن به ذلت نمی دهیم آمـــّــا

کشور به دشمن می دهیم !

پاسخ دندان شکن نظام به ملت قهرمان پرور !

در اینجا به جهت تحکیم روابط تعدادی از گل واژه های نظام را طی روزهای آتی در زیر می آوریم :

رهبری در نماز جمعه این هفته : من در یزد گفته بودم که اگر روابط با امریکا به نفع ما باشد ... (در اینجا مردم برخاسته و با شعارهای کوبنده ای مشت محکم میزنند و میگویند ها هو ه هی پی پر ولایت فقیه هی ها پو په رزمندگان اسلام هی ها پی پو هر امریکا پر پی هو هی منافقین و صدام ! توضیحاً اینکه در این قسمت از برنامه کسی دقیقاً نمی فهمد که شعارهای صادر شده چیست و رو به کی است فقط صدای هیاهو شنیده میشود با عبارتهای انتهائی همان شعارهای سابق که یعنی وضع هیچ فرقی نکرده !)

احمدی نژاد در جمع ۸ تن از عشایر بزغاله پرور گوگول آباد ممسنی : امریکا بداند ... (ها هو پر هی پر هر میکنیم هو هی پی پو هر مسلم ماست هر پر تر پی هو ها هی ه ... ضمناً احتمال دارد که آن ۸ نفر یک کمی هم دست و سوت بزنند ولی معلوم نیست برای کی ! سپس احمدی نژاد نیم ساعت درباره طرح برج سازی برای عشایر حرف میزند و یکساعت هم به همه میگوید که اوائل تیر اسم باندهای مافیائی را اعلام میکند و بعد به مدت سه هفته خفه میشود تا ببینیم چی میشه !)

رفسنجانی در نماز جمعه هفته بعد : مسئله امریکا همانطور که امام ... (هر پی پر تر ه منافقین و صدام پر هر ها هی هو شهیدان مرگ منگ بنگ دنگ فنگ بازم صدام ... سپس رفسنجانی یک کمی مسلمانان جهان را با ازدواج موقت آشنا میکند و یکساعت هم احمدی نژاد را خیط میکند ولی اصلاً منظورش این نیست که اگر شما خاک بر سرها بجای اون منو انتخاب کرده بودید بازم هیچ فرقی نمیکرد فقط بجای اون الآن داشتید بمن فحش میدادید !)

اخبار اتفاقات طول این دو هفته : بر اثر قطع برق ۲۰۰ نفر در بیمارستان مردند ولی چون در حین انجام وظیفه به دولت خدمت گزار مرده اند شهید محسوب میشوند به همین مناسبت آیت الله حائری دوباره در شیراز نماز باران خواند در کویر لوت سیل آمد بر اساس سهمیه بندی جدید فعلاً به کسی بنزین نمی دهیم مگر اینکه شب با مایه بیاید دم راه پله یک خانواده تبهکار که از گرسنگی قصد خوردن همسایه خود را داشتند دستگیر و به همین مناسبت فرزاد کمانگر اعدام شد قرار است از هفته آینده کلاسهای اساتید پروازی دانشگاهها یه تیکه در اوین برگزار شود چون دانشجوهای آنجا بیشتر از دانشجوهای دانشگاه آزاد هستند طرح تشدید نهادینه ارتقاء امنیت اجتماعی امروز با توقیف چاقوی اشرار در قصابی ها آغاز شد قاضی مرتضوی هم اعلام کرده ما با کسی شوخی نداریم ولی سوالات کنکور دو تومن گرون شده احمدی نژاد پس فردا بعد از اخبار توطئه دشمن را در ساخت مستراح در خاخال آباد تانزانیا به قصد افزایش تورم در دولت قبلی افشا مینماید ضمناً امریکا هم دقتر و اینا و منافقین و صدام تموم شد رفت و قراره ما سی سال دیگه هم منافقین و صدام و چه بسا ضد ولایت فقیه !

نتیجه : می جنگیم ، میمیریم ، ولی سازش هم می پذیریم !