2008/08/04

برای بالاترین

نظر به اینکه اخیراً بعضی از کاربران بالاترین قوانین سایت را بهتر از مدیران بالاترین میدانند و با الفاظ کاملاً دوستانه ای مانند "بازم که تو لینک فرستادی" یا "الآن برات گزارش رد میکنم" سعی در ایجاد یک محیط کاملاً عاری از رفقای خودشان را دارند لذا بر آن شدیم تا تعدادی از موارد قابل تذکر را بصورت یکجا گرد آوری نمائیم باشد تا مدیران بالاترین از ما یاد بگیرند اینجور کارها را !

علامت جدید مثبت و منفی در بالاترین !
  1. نوشتن اسم نویسنده مطلب در تیتر خیلی کار بدی است ولی اگر آن مطلب مربوط به همین شریعتمداری خودمان باشد که کسی او را نمی شناسد اینست که برای معرفی او به بشریت باید حتماً اسم او نوشته شود درحالیکه اگر مسعود مشهدی اسمش را بنویسد دیگر از او انتظار نداشتیم !
  2. درج عبارت ۱۸+ حتی اگر لینک مربوط به قالپاق پیکان چراغ بنزی باشد الزامی است لیکن اگر در تیتر مربوط به مطلبی درباره بانک مرکزی ۱۶+ قید شده باشد این لینک بدلیل ایجاد شبهه بین سنین مختلف مخاطبین کاملاً نامربوط قلمداد شده و اصلاً تو چی میگی این وسط !

  3. حمایت از کاربران جدید یا همان بالا اولیها وظیفه انسانی تمام کاربران است لذا تا میتوانید منفی دادن را پای لینک آن بدبختها تمرین کنید !

  4. چنانچه حس کردید بیکارید به یک لینک منفی داده و پای آن بنویسید "اینکه اصلاً با عقل جور درنمی آید" چون این باعث میشود که صاحب لینک فوراً از شما بپرسد "ببخشید چی با عقل جور درنمی آید ؟" و همین کافیست تا شما خودتان و جمع کثیر دیگری را با بحث درباره عقل بمدت ۲۴ ساعت سرگرم نمائید یک کیفی میدهد که نگو !

  5. به کاربران قدیمی بشدت پیشنهاد میشود که روزانه هزار امتیاز خود را به رفقایشان بفروشند اینطوری که از طرف کس دیگری مطابق سلیقه او به لینکهای مورد نظرش منفی بدهند اینکار باعث میشود تا لینکهای رقیب به سرعت حذف شده و تازه منفی ها هم به حساب شما نوشته شود ولی بعداً فکر لینک دادن را از سرتان بدر کنید !

ضمناً حد نصاب امتیاز لازم برای ارتقاء لینکها به صفحه اول به این شرح تغییر میکند :

  1. سرگرمی : بدلیل اینکه در حال حاضر رهبر معظم انقلاب نیز اگر در سرگرمی لینک داده شود زودتر به صفحه اول میرسد لذا از این به بعد امتیاز قسمت سرگرمی به ۲۴۰۰ (بغیر از رای خودتان) ارتقاء پیدا میکند ! ضمن اینکه چنانچه عکسی را میخواهید در قسمت فوق لینک دهید حتماً در دویست جای تیتر و توضیحات و نظرات بنویسید "این عکس است" چون سایر کاربران با دیدن لوگوی دوربین لینک شاید فکر کنند که یعنی در این مکان ۶ قطعه عکس ۴×۳ فقط دویست تومن !
  2. سیاست : امتیاز این قسمت از این به بعد ۱ میباشد جوری که به محض لینک دادن برود صفحه اول فقط در نظر داشته باشید که رضازاده سیاستمدار نیست بلکه ورزشکار است و حرفهای سیاسی هم اصلاً بلد نیست بزند ضمناً تصاویر مربوط به شیرجه بانوان نیز هیچ ربطی به دورنمای جمهوری اسلامی نداشته بلکه اینجور چیزها اتفاقاً نمای نزدیکش خیلی بهتر است !
  3. سایر لینکها : چنانچه غیر از سرگرمی و سیاست اصلاً کسی پیدا شد که موضوع دیگری برای لینکش انتخاب کند آن لینک هر قدر هم که امتیاز بیاورد به صفحه اول نمیرود زیرا احتمال دارد کخ خود لینک هم عین فرستنده اش دارای پیغام خطا باشد !

همچنین استفاده از موارد زیر در صفحه شخصی کاملاً ضروری است :

  1. معرفی آی دی یاهو مسنجر بجای اسم خودتان !
  2. توصیه میشود در صفحه شخصی شماره تلفنتان را هم به همه اعلام کنید !

  3. در آیکون تصویری خودتان از عکس علامت مثبت استفاده کنید که هم یعنی خیلی بچه مثبت هستید هم اینکه مثبت بده مثبت بگیر و آره و اینا !

  4. از شعارهای کوبنده هم استفاده کنید مثلاً بنویسید "مرگ بر کسی که بخاطر اسم من به لینکهایم مثبت میدهد" اینطوری مراجعه کننده فکر میکند شما خیلی اسم مهمی دارید و بهتان مثبت میدهد !

  5. چنانچه دارای بیش از یک آی دی هستید اول اینکه الهی خدا ازتان نگذرد و دوم اینکه حتماً در صفحه شخصی تان با داشتن چند آی دی بشدت مخافت نموده و اگر پا داد فحش هم بدهید اینطوری کسی به چیزی شک نمیکند و لینکهای شما به سلامتی و میمنت بالا میرود !

تذکر بشدت اخلاقی : هر از چند گاهی با مراجعه به قسمت "پیشنهاد" سایت یادداشتهای نوشته شده برای مدیریت بالاترین را بخوانید این کار دو استفاده مهم دارد اول اینکه متوجه راپورتی که بر علیه شما داده شده میشوید و دوم اینکه حتماً برای سلامت اعصاب مدیران بالاترین سفره حضزت ابوالفضل پهن میکنید !