2008/08/04

#116

هنوز درخواست رسمي‌ براي‌ گشايش دفتر حافظ منافع امريکا در ايران دریافت نکرده ايم (فارس)

*البته ما تحقیق نمودیم دیدیم همینجاهاست که آدم یهو مجبور میشود به فارس بگوید اگر هنوز هیچ درخواستی دریافت نکرده اید پس گه خوردی دیروز خبر افتتاح دفتر حافظ منافع در شهریور را اعلام کردی !

آقای فارس مالیدی حالا آینه بغلو بپّا !

فارس هم بعضی وقتها از طریق جر دادن صاحبش در ملاء عام باعث نمایان شدن سوراخ سمبه های نظام میشود !

به نظر میرسد که اگر اخبار اینروزها را از طریق خبرگزاری تاکسی نیوز پیگیری کنیم اعتبارش خیلی بیشتر از فارس نیوز باشد لذا بر آن شدیم تا خلاصه خبرها را به نقل از تاکسی نیوز در زیر بیاوریم باشد تا راستی لبنانیها از دیروز تابحال دیگه پیروز نشدند ؟!

تاکسی نیوز به نقل از مردم نیوز میگوید این منافع امریکا در ایران حالا چی هست که قرار شده اگر امریکائیها برای حفاظتش دفتر داشته باشند آنوقت انرژی هسته ای بدون توضیحات جلیلی درباره شب اول قبر حق مسلم ما باشد ؟! هنوز کسی پاسخی دراینباره ارائه ننموده است یا اگر نموده است پس چرا ما امروز سه کورس سوار تاکسی شدیم ولی چیزی نشنیدیم لیکن برخی منابع آگاه که همه شان بعد از اداره شوفر تاکسی هم هستند میگویند بشار اسد برای این به ایران آمد که گفته باشد اینها دو تومن بمن داده اند اگر شما سه تومن دیگر میگذارید روش که هیچی وگرنه بیائید این پرایدهایتان را هم بردارید ببرید اینها برای آل و اوضاع ما هم جا ندارد چه به خود ما و اصلاً ماشین فقط امریکائی !

برخی از منابع آگاهتر تاکسی نیوز که در آژانس کار میکنند گفته اند حالا فهمیدیم چرا قیمت نفت ۱۶ برابر هم که بشود ما باز باید دنبال مسافر بدویم . این منابع معتقدند که قبلاً اینرا نفهمیده بودند لیکن از وقتی که مجبور شده اند بزنند خشتک همکاران محترم را برای دو لیتر بنزین بکشند سر همکاران محترمتر دیگر و همزمان بشار اسد هم آمد ایران و احمدی نژاد هم زرت و پرت نمیکند و سردار جعفری هم خبر از اختراع یک سلاح وحشتناک جنگی برای استفاده های صلح آمیز میدهد ولی کسی بهش نمیگوید بیا برو این تو بابا دارند یواش یواش یک چیزهائی را می فهمند !

منابع غربی تاکسی نیوز که در خط شهرک غرب کار میکنند همچنین خبر از این می دهند که وزرای پیشنهادی احمدی نژاد نرفته مجلس رأی اعتماد گرفته اند . این منابع معتقدند که اگر لاریجانی نیم ساعت دیگر سرش با استفاده های جنگ آمیز و صلح آمیز و محبت آمیز گرم بشود احمدی نژاد کل هیئت دولت را عوض میکند . داوود آچار خبرنگار رسمی تاکسی نیوز که هنوز سوار سی صدوسی نشده میگوید احمدی نژاد هم کارش را یاد گرفته است از اینطرف به مظاهری میگوید پدرسگ چرا به مردم وام خیرات نمیکنی تا ما به ذخیره ارزی مان که دیگر تمام شده دست نزنیم از آنطرف تا مظاهری بخواهد پیش لاریجانی چغلی کند او کردان را کرده وزیر کشور !

این در حالیست که اصغر تیله که برای خودش یکروز صاحب آژانس بود ولی الآن خط نگهدار است معتقد است که فقط خاتمی . منابع نزدیک به اصغر میگویند ظاهراً او با روزنامه کیهان شیشه ماشینش را پاک نمیکند و از رد صلاحیت خاتمی بی اطلاع است لیکن اگر برای پر کردن کپسول گاز ماشینش به او دوتا پرسی گاز بدهی ظهر نشده خبرهای خصوصی جواد آقا شازده معظم له که اخیراً از او هم خبری نیست را میریزد وسط دایره !

کلیه این اخبار با مسئولیت تاکسی نیوز منتشر گردیده و مسئول خودکشی های بعدی ما نمی باشیم !
با تشکر ... دربست !