2012/07/10

#1177

کمپین جلوگیری از پشم‌ریزان پیامبران اولوالعزم !


از آنجا که احمدی نژاد در اجلاس زنان نالیده «خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده» و از اینجا که در سه سال گذشته هرجا اسم این مرتیکه می‌آمد ما سوزاکی می‌شدیم حالا چه به اینکه بخواهیم باهاش حرف هم بزنیم ، لیکن پس از دریافت نامه سرگشاده تعدادی از پیامبران اولوالعزم در خصوص ابتلاء نامبردگان به پشم‌ریزان تصمیم گرفتیم فقط چندتا سوال از این مرتیکه بپرسیم که ایندفعه ناگهان اسهال خونی گرفتیم . بنابراین تصمیم گرفتیم بجای این کارها متن اصلی ناله‌ی او را ترجمه کنیم و سوالها را خودمان از خودمان بپرسیم :

1- احمدی نژاد در اجلاس بین المللی زنان گفت «خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده» . این چه ربطی به اجلاس زنان دارد ؟
جواب : ما هم عین شما خبر نداریم که این زرت و پرت‌ها چه ربطی به اجلاس زنان دارد و با گفتن آنها دقیقاً به کدام یکی از مسائل بین المللی آنها رسیدگی می‌شود ولی اولاً این قرمساق تا حالا کدام حرفش به جائی که در آن نالیده ربط داشته ثانیاً علیرغم میل ما و پیش‌بینی سران ما این مرتیکه دارد سال آخر ریاست جمهوری‌اش را می‌گذراند و باید هر کاری بلد است بکند که تا ده بیست سال دیگر هم دیده بشود و اصلاً شنیدی میگن بکش و خوشگلم کن ؟ خب اینو بکش و دیده بشه .

2- «حضرت ابراهیم و موسی و عیسی هم منادی اسلام بودند» . حضرت محمد این وسط چیکار می‌کرد ؟
جواب : بخدا اگر بدانیم چیکار می‌کرد ولی تا جائی که ما خبر داریم چون پیامبران قبلی به اندازه کافی اسلام را ندا داده بودند برای همین ایشان وقت کافی داشت و هی می‌رفت زن می‌گرفت که اتفاقاً این یک قلم به اجلاس زنان خیلی ارتباط دارد چون در واقع وقتی خداوند یک پیامبری را مبعوث بفرماید که پیامبران قبلی تمام کارهایش را انجام داده باشند ایشان برای رسیدگی به امور زنان خیلی وقت زیادی دارد و روایت داریم که حتی می‌تواند دو لپی هم تناول بفرماید .

3- «خداوند یک دین بیشتر نفرستاده و آن اسلام است» . خیلی خدای باحالی داریم نه ؟
جواب : بله ، در واقع خداوند در تمام چند میلیون سال گذشته ملت را اُس گیر آورده و چون آنموقعها عقل انسان به اندازه‌ی حالا نمی‌رسید و کسی آمادگی پذیرش فاجعه‌ای بنام اسلام را نداشت این بود که خداوند متعال بشریت را گول زده و بجای اینکه اسلام را یکدفعه به ما بفرماید آنرا کم کم وارد ابعاد وجودی ما کرده که امروز شواهد آنرا خصوصاً در حوالی قم می‌توان بشدت حس کرد .

4- «قرآن فقط متعلق به مسلمانان نیست ، متعلق به انسانهاست» . چرا همه انسانها قرآن نمی‌خوانند پس ؟
جواب : بسکه خرند . البته ما هنوز نمی‌دانیم که مسلمانان هم جزو «همه انسانها» محسوب می‌شوند یا نه ؟ چون ایشان اول گفته مسلمانان بعدش گفته همه انسانها . ضمن اینکه مثلاً در ایران ما یک عالمه مسلمان داریم که هیچکدامشان قرآن نمی‌خوانند . اینها را هم ما نمی‌دانیم که جزو همه انسانها هستند یا نه ، انسان فقط کسی است که قرآن بخواند ؟ در هر حال همین قرآن -تفسیر لندن- برای برخورد با اینها راه هم گذاشته و مثلاً گفته که باید چشم‌شان را درآورد یا گوششان را برید و دست و پایشان را قطع کرد که دیگر از این غلطها نکنند . یک عده هم که فریب خورده‌اند خیال می‌کنند عبارت‌های قرآن وحشتناک است که اتفاقاً دشمن هم ازشان حمایت می‌کند و مثلاً در متروهای پاریس اگر بلند بگوئی «الله اکبر» به جرم ایجاد وحشت و ارعاب عمومی فوری دستگیر می‌شوی !