2009/08/31

#473

منشاء ایجاد نظام اسلامی معلوم شد : علوم حیوانی !
.
در راستای اینکه رهبری علوم انسانی را منشاء بی دینی میداند ما ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به بررسی ابعاد علوم حیوانی که منشاء دینداری است میپردازیم :

هیکل شناسی اسلام : گونه هائی از این جانوران که خودشان بطور جداگانه ای دکتر جک و جانور هستند در حیوان شناسی اسلام به فرماندهی کل نیروهای مسلح میرسند . نوع نر این پستانداران دارای چنان پستانهای بزرگی هستند که در هنگام راه رفتن شلپ شلپ به دک و دنده شان میخورد جوری که آدم خدا را شکر میکند که زبانم لال اینها ماده نشدند . در سیرک مونت کارلو چون مسلمان نیستند این جانوران را با جرثقیل تکان میدهند لیکن در نظام اسلامی فرمانده کل نیروهای مسلح خودش هم میتواند تا ده متر راه برود . کاربرد این جانوران در صورت تهدیدات خارجی به حدی زیاد است که با انداختن یکی از آنها در خلیج فارس ، تنگه هرمز به راحتی بسته میشود و هیچ کاریش هم نمیشود کرد .

تمساح شناسی مصباح : بر خلاف تصور شایع این گونه موجودات خودشان تخم گذار نیستند ولی ورزشکاران را دوست دارند . چنانچه به اینگونه تخم نگذاران پول بدهی قادرند ماست را سیاه بکنند و ساعت ده صبح رسماً بگویند شب بخیر . تحقیقات در علوم حیوانی که منشاء دینداری هم هست ثابت کرده چنانچه سلطان جنگل که قبلاً ببر بنگال بود ولی الآن قیر با چنگال است حال بکند دخول از نظر تمساح مباح میشود . این خزندگان که قبلاً پنج تومن میدادی سه هفته روضه میخواندند بعداً از طریق خزیدن در نظام خود را به قم رساندند و مرجع تقلید شدند . میمونها که مقلد خوبی هستند از جمله پیروان ایشان بشمار میروند . چهره تمساحها ذاتاً خوش کاریکاتور هم هست که از ذکر توضیحات بیشتر علی الحساب معذوریم .

قارپوز شناسی ماموت : ماموتها تعدادی جانور عظیم الجثه بودند که بعداً همه شان یخ زدند کوچک شدند و با حفظ سمت تبدیل به عنتر گردیدند . طبق نظریه داروین انسان قبل از اینکه در آرادان تبدیل به میمون بشود خودش نماد تغییر بوده و در طول تاریخ کم کم کوچک شده جوری که الآن همه جا ریز دیده میشود . مطالعه برکات چهار سال گذشته نشان میدهد که چه بسا میمون اولش گلابی بوده باشد . این جانور علاقه عجیبی به هولوی بهداشتی داشته و دلش میخواهد آنرا بخورد . از آنجائیکه این حانور نماد تغییر است لذا در طول تاریخ ویژگیهای چند جور جانور دیگر را هم بطور ژنتیک با خود دارد . مثلاً وقتی به یک جائی می چسبد عین کوآلا دیگر ول نمیکند یا تنش عین خرچسونه همیشه بو میدهد .

انکولوژی فاطی : از این جانور همین یک دانه در جهان موجود است و لذا اطلاعات دقیقی از اطوار او در دست هیچکسی نیست . لطفاً چنانچه اطلاعات جدیدی از ایشان در رجا نیوز و جاهای دیگر پیدا کردید به همین آدرس بیاورید مژدگانی دریافت کنید !