2009/07/16

#430

مـجـتـبـی ، بـمـیـری ، فـردا مـارو بـبـیـنـی !

نظر به لزوم حمایت از ولیعهد شاهپور مجتبی بعنوان امام بعدی مسلمانان جهان در اینجا طی یک اقدام نامربوط به معرفی ائمه جمعه تهران میپردازیم :


1- احمد خاتمی : بطورکلی بعد از ظهور شعبون بی مخ و نمایان شدن نقش اراذل در حفظ یک نظام ، جمهوری اسلامی با مطالعه ی دقیق این موضوع بعد از دستیابی به فناوری نانو و شبیه سازی گوساله اقدام به تولید احمد خاتمی کرد . ایشان در مواردی بکار برده میشود که رهبری دو هفته فحش خواهر مادر توی دلش جمع شده باشد و مرتب دندان قروچه بکند . ایشان قادر است ده دقیقه بعد از شروع خطبه ها دانشمندان را به قطعیت برساند که توی هیچ آزمایشگاهی عمراً نتوانند تمام مشخصات یک جانور را مادرزاد به موجود زنده دیگری منتقل بکنند که اینقدر شبیه باشد . عربده کشی ، نفس کش طلبی ، دروغ شاخ دار ، مایه خالی رهبر و امثالهم از خصوصیات دیگری است که باعث انتخاب ایشان به امامت جمعه تهران شده است . بطورکلی جمهوری اسلامی با تولید احمد خاتمی خواست به اصلاح طلبان بگوید اگر شما یک خاتمی با تمام صفات برجسته شخصیتی دارید ما هم یک خاتمی با تمام صفات برجسته بی شخصیتی داریم داداش !


2- امامی کاشانی : ایشان غیر از روحانی ، ریاضیدان هم هست . هیچکدام از ریاضیدانها تا این لحظه نتوانسته اند برای بیان منویات نظام کف دستشان را جوری گود بکنند که یک چاله کروی با ابعاد دقیق هسته ی نظام ایجاد بشود . از طرف دیگر ایشان در جمع و ضرب ریاضی نیز نقش بسزائی داشته و عین صفر و یک با هرچی که جمع بشود یا در هرچه ضرب بشود حاصل خود همان اولیه میشود لیکن به اعتقاد ریاضیدانها چون عدد یک برای امامی کاشانی زیاد است ایشان میتواند در همان محدوده های بین صفر و یک روی محور اعداد نظام برای خودش حال بکند . عموماً وقتی نظام میخواهد که ملت بعد از شنیدن خطبه ها با وحدت کلمه همه پیش خودشان بگویند "یعنی چی ؟ چه ربطی داشت؟" از ایشان استفاده میکند . از آثار برجسته و علمی ایشان جدول تناوبی گودرز و شقایق است که بعد از قرنها سبب پیوند مولکولی ابتدا و انتهای همه چیز به هم شد . مثلاً اگر یک هواپیما در قزوین سقوط بکند ایشان میتواند یکساعت درباره ی یک قطار در تونس حرف بزند !


3- احمد جنتی : جمهوری اسلامی ابتدا تلاش زیادی کرد تا همه بدانند که نماز جمعه از زمان ماموتها و انسانهای نئاندرتال وجود داشته لیکن وقتی به نتیجه نرسید جنتی را با حفظ سمت امام جمعه تهران هم کرد تا جهانیان نمونه ی زنده و عینی این موضوع را با چشم خودشان ببینند . جنتی بتنهائی از طرف نظام میتواند یک موضوع را تائید یا هزارتا موضوع را رد بکند . تناسب بین تائید یک و رد هزار از خصوصیات اخلاقی منحصر بفرد ایشان است که طبق مشاهدات تصاویر کهن و غار نوشته ها از اول با ایشان بوده و سبب تعالی معنوی او به هر سمتی که بخواهی گردیده است . انسان با شنیدن صحبتهای جنتی در وهله اول ممکن است فکر بکند که این حرفها برای آدمی با این سن و سال زشت است ولی در وهله های بعدی چون آدمی با این سن و سال قبلاً فقط یک نوح بود که الآن دیگر نیست لذا بدلیل عدم وجود نمونه ی مشابه آدم احساس میکند که وقتی سن از یک حدی بگذرد و بشر همچنان همان کاره ای باشد که همیشه بوده لذا تلاوت ابوعطا صرفاً در انحصار قورباغه در آب سر بالا نمیباشد . جنتی همچنین معتقد است که در نظام اسلامی جنس همیشه باید خوب باشد به همین جهت صلاحیت هر کسی که جنسش خوب باشد یا جنس خوب داشته باشد را تائید میکند . برخی معتقد بودند که برای برقراری تناسب کامل بین وزن و قد و حرف ، بهتر است جنتی در نماز جمعه بجای تفنگ مگس کش دستش بگیرد که اعترافات این عده بزودی پخش میشود .


4- هاشمی رفسنجانی : اصولاً رفسنجانی عین بچه ای میماند که از دست بابا ننه اش در رفته باشد . وقتی رفسنجانی حرف میزند شنونده ده دقیقه ی اول فکر میکند که این قاعدتاً نباید اینطوری میشد ده دقیقه ی دوم فکر میکند که این چرا اینطوری شد ده دقیقه ی سوم فکر میکند که این دقیقاً همانطوری شد که باید میشد ده دقیقه ی آخر هم فکر میکند که خودش یک طوریش میشود . رفسنجانی آدم قانونمندی نیست چون همیشه رئیس مجالس و مجامع و قوانینی بوده که هیچکدامشان اجرا نشده اگر شده بود الآن حداقل میرحسین موسوی رئیس جمهور بود رهبر هم احتمالاً خودش . ایشان بطور همزمان اصلاح طلبی و خط امام و ولایت فقیه و حزب الله و جامعه مدنی را با هم دارد و بنوعی خودش پدر و مادر تمام اینها و آدم گنده هایشان هم هست . رفسنجانی شباهت عجیبی هم به امام راحل دارد جوری که قادر است در کوتاهترین زمان از محبوبترین چهره به منفورترین چهره تبدیل بشود . این خصوصیت از یک نظر فقط منحصر به ایشان است و آن اینکه آن اولی وقتی منفور شد تا آخرش همانجوری ماند درحالیکه رفسنجانی دائم خودش را جابجا میکند . بطورکلی همه معتقدند که رفسنجانی خیلی وول میخورد ولی دقیقاً وقت شکار که میشود تنگش میگیرد . به همین مناسبت همراه داشتن یک آفتابه آب در نماز جمعه فردا اوجب واجبات بوده لیکن احوط آنست که یه تیکه سیفون را هم با خودتان ببرید !