2009/01/16

#302

ایت الله جنتی: هر وقت وزیر خارجه اسرائیل را مي‌بينم دلم مي‌خواهد كسي گلوله‌اي خرج او كند (ایران نیوز)

پاسخ سیپی لیونی :

اگر با دیگرانش بود میلی ، چرا ظرف مرا جنتی بشکست خیلی ؟!
.

سیپی لیونی هم هر وقت اینها را می بیند دلش میخواهد کسی یک چیز بدی خرجشان بکند !

وزارت خارجه اسرائیل در بیانیه ای به خواستگاری جنتی جواب رد داد . این وزارتخانه اعلام کرد سیپی لیونی فعلاْ قصد هیچگونه ازدواج اعم از دائم و موفت و یک شبه و همین یک دفعه و امثالهم نداشته بلکه اگر داشته باشد هم مخارج عروس خانوم خیلی بیشتر از یک گلوله ای است که جنتی میخواهد خرجش بکند . سیپی لیونی افزود تمام دنیا خصوصاً این عربها هر وقت منرا می بینند دلشان میخواهد تمام زندگی شان را خرج من بکنند ولی من پا نمیدم . وی درحالیکه ناراحت بود ادامه داد من اینهمه در غزه خرج جنتی و دار و دسته اش کردم حالا این نامرد میخواهد فقط یک گلوله خرج من بکند ؟ مفسران منطقه ای میگویند منظور جنتی از گلوله همان تیر بوده و چون تیر عموماً دل عشاق را نشانه میرود لذا جنتی خواسته از سیپی لیونی دلبری کند بلد نبوده بجای تیر ، تر زده به خطبه نماز جمعه !

برخی کارشناسان معتقدند نظر به سیر تکاملی جنتی در مسیر چاله میدان که طی روزهای اخیر از کفش شروع شده و قعلاً به گلوله رسیده است انتظار میرود در خطبه های بعدی نماز جمعه جنتی بجای چفیه لنگ بیندازد دور گردنش بجای تسبیح دستمال یزدی بگیرد و خطبه اول و دوم بصورت زیر باشد :

خطبه اول : داش داش داشّم من ، چاقو ، دشنه ، هفت تیر کشّم من ، عاشق سیپی ام من شوفر تریلی ام من !
خطبه دوم : پاهام چرا اینقدر کج و راست میشه بی معرفت هرجا دلش خواست میشه ، عشقم میکشه اینجوری باشم ، خوبه که آدم عشقی باشه داشّم !

همچنین ستاد آموزش ادب از بی ادبان از هموطنان غیور خواست تا برای ادب کردن بچه هایشان آنها را به نماز پر فیض جمعه ببرند . در همین رابطه لقمان اعلام کرد اگر من هنوز زنده بودم الآن استاد ادبیات دانشگاه امام صادق شده بودم . لقمان در رابطه با دانشگاه امام صادق گفت اتفاقاً چه خوب شد که من هنوز زنده نیستم چون میرفتم آنجا دوباره بی ادب میشدم ! وی افزود نماز جمعه ای که رئیس ستادش فیلم سوپر بازی بکند امام جمعه اش هم میشود این !

جنتی در خاتمه از سیپی لیونی خواست تا هر بدی خوبی از او دیده وی را حلال بکند . وی ضمن اعلام علاقمندی برای سفر به می سی "سیپی" گفت میخواهد در آنجا با چاقوی زنجان روی درخت یک قلب تیر خورده بکند . سیپی لیونی در پاسخ گفت شما مردها همیشه عادت دارید پشت سر زنها آنها را با تیر بزنید جلویشان تا یکجایتان دولا بشوید . وی افزود رفسنجانی هم همیشه پشت سر بی نظیر بوتو همین حرفها را میزد ولی حضوراً برای مذاکره میبردش پشت درهای بسته . وی بدون اشاره به دختر یا پسر بودن نتیجه مذاکرات رفسنجانی گفت حالا که اینطور شد اتفاقاً منهم هر وقت تو را می بینم دلم میخواهد یک نفر نیم کیلو پهن خرج تو بکند !