2008/09/18

#227

رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه : تخريب كردن مسئولين و تخريب كردن دولت، هيچ مصلحت نيست.
مطهري نماينده تهران با اشاره به بيانات امروز مقام معظم رهبري: سئوال از رئيس جمهور را ديگر پيگيري نمي‌كنيم (فارس)

رهبری یکبار دیگر با اقتدار تکلیف همه را روشن کرد : خـــفـــه !

میفرمایند آره داداش ! تا من خودم هستم تو چی میگی این وسط آخه سنده کلفت ؟!


هم اکنون نمایندگان محترم در حالت پاپیون فنگ بسر برده بعضی ها تب کرده و بعضی دیگر لرز کرده اند و همگی شان زرد نیز شده اند ! خدا کند بلائی سرشان نیاید وگرنه دیگر کی از خانواده ها حمایت کند ؟! آن ۸۱ نماینده ای هم که برگه سوال از رئیس جمهور را امضاء نموده بودند در حال حاضر مجهول المکان بوده و برخی شان دارند مجهول الهویه هم میشوند ! باهنر که در این ترمالیسیته مهم نماز جمعه خودش شخصاً حضور داشت و در همان ردیفهای جلو هم پهن بود در اولین اظهار نظرها اعلام نمود که کی ؟ چی ؟ فاطی کیه ؟ امضا ؟ به ما فقط بگو انگشت ! من خر بودم ! نفهمی کردم ! منو به روح داداشم ببخشید ! حالا مگه قرار بود چی بپرسیم ؟! سوال پیش آمده بود که احمدی نژاد قرار است تا کی رئیس جمهور بماند خواستیم اینرا از خودش بپرسیم که خب نمیپرسیم ! لاریجانی نیز علی الحساب مبتلا به زیگیل سرگردان شده و الآن دارد پیش خودش فکر میکند که همین فردا فوریت اعدام شیرخواران ریغو را هم تصویب بکند تا در یک اقدام تلافی جویانه همین چس مثقال حیثیت نظام را هم ببرد ببیند رهبری دوباره از این حرفها میزند یا نه ؟! وی درحالیکه سیبیلهایش را گاز میگرفت بلند بلند گفت : مگه فردا پام به مجلس نرسه !

این واکنش خردمندانه رهبری به سوال از رئیس جمهور کاملاً نشان داد که در فضای آزادی و دموکراسی جامعه مدنی هیچکس نباید از هیچکسی هیچ سوالی بپرسد وگرنه یک کاری میکنیم که جلوی جمع پشمهایش بریزد ! قرار است احمدی نژاد هم در نیویورک درحالیکه باطبی دارد چهار شاخ به او نگاه میکند همین حرفها را به بقیه ملتها بزند که پشم آنها هم بریزد ! احمدی نژاد که در نماز جمعه این هفته بغل دست جنتی نشسته بود بلافاصله بعد از این فرمایش رهبری چنان تکبیر گفت که گوش جنتی هنوز دارد سوت میکشد ! برخی اظهار نظرها حاکی از اینست که الآن اگر زبانم لال خاتمی رئیس جمهور بود باز هم رهبری دقیقاً همین حرفها را میزد منتها برعکس ! کارشناسان میگویند اگر الآن زبانمان لال بود چه بسا که رهبری در خطبه های سوم نماز جمعه خودش هم پای نامه استیضاح رئیس جمهور را امضاء کرده بود که بشود ۸۲ تا و در خطبه های چهارم هم گفته بود حالا که همه دور هم جمعیم اصلاً چه کاریه ؟! همینجا خاتمی را استیضاح کنید ببینم آخوند قرتی خندان را !

در همین راستا خبرها حاکی از آنست که بعد از نماز جمعه لاریجانی از احمدی نژاد خواست که او را حلال بکند که درباره اش سوال پیش آمده بوده ! احمدی نژاد هم با اعطاء یک کمی سهام عدالت به لاریجانی که کاملاً حلال و ارث پدرش است او را حلال کرد ! جنتی نیز در این رابطه گفت : حالا ما یکبار یک چیزی پروندیم ! شماها دیگه ول نکنید ها ! رهبری ضمناً در همین خطبه ها بدون اینکه نامی از کسی ببرد و کسی اصلاً بفهمد که منظورش رحیم مشائی است درباره او گفت فلانی به هفت پس و پیش و قبل و اونجای باباش خندیده که گفته ما با اسرائیلیها دوستیم ! یک کاری نکنید که من خودم شخصاً بگیرم او را مورد کودک آزاری قرار بدهم ها ! گفته باشیم ! این اتفاق در حالی می افتد که احمدی نژاد همین دیروز گفته بود "حرف مشائی حرف دولت است" . احمدی نژاد امروز گفت حرف مشائی حرف مفت است و رهبری حرف دولت را میزند . وی با بیان اینکه کی به کیه اضافه کرد : ما که وقتی خودمان حرف میزنیم میگوئیم امام زمان گفته وقتی حرف نمیزنیم میگوئیم خدا گفته از این به بعد وقتی بقیه حرف میزنند هم میگوئیم رهبری گفته ! وی در پایان گفت : ها ها ها !

در خاتمه این نکته مورد تائید حسن بنگی قرار گرفت که امروز جنسش خوب بوده ! وی در مورد ذغال امروز چیزی نگفت ! ضمناً قرار شد هفته آینده همه برویم راهپیمائی که البته ما کم کم داشت دلمان برای اینجور کارها تنگ میشد و دشمن هم چند وقت بود که با راه رفتن ما شکست نخورده بود !