2008/08/11

#137

در راستای تذکر انضباطی فداراسیون فوتبال در مورد مدل ریش تعدادی از بازیکنان

* البته ما درباره ریش علی دائی هم پرسیدیم گفتند ایشان استثناء هستند چون ظاهراً خانوم حضرت رقیه در صدر اسلام که هنوز رپ اختراع نشده بود با اینجور ریختهای کپک خیلی حال میکرده اند و اگر میگوئید نه پس چرا ما در یک بازی نفس گیر به قطر که بعد از برزیل تیم دویست و هشتادم فیفا است اینهمه گل زدیم ؟!
ا
ماشالاّ به دائی ماشالاّ ، ماشالاّ به ریشش ماشالاّ !
ا
وقتی علی آبادی دهنش را باز میکند بقیه جلوی دماغشان را میگیرند نمیدانم چرا !

در اینجا رهنمودهای سازنده خودمان را در مورد مسئله حیاتی ریش به جهت همرنگ شدن فوتبالیستهایمان با بقیه ارکان نظام در زیر می آوریم بسکه آقائیم !
  1. فوتبالیستها را سه ماه بیندازید توی بشکه بعد بفرستید فوتبال اینطوری بعد از خروج از بشکه مدل ریششان کاملاً مطابق تمام الگوهای نظام میشود !
  2. آرایشگر احمدی نژاد را بفرستید فدراسیون فوتبال بشود مربی قیافه سازی بازیکنان !
  3. آخر فصل ریشوترین بازیکن را بکنید آقای گل بهش عمامه طلا بدهید اگر بوی گند میداد بهش کاپ اخلاق هم بدهید !
  4. از آیت الله بهجت برای فوتبالیستها دعا بگیرید بجای بازوبند ببندید به دست کاپیتان ! (این روش در مورد علی دائی قبلاً امتحان شده و تضمینی است میگوئید نه به ریش زیر چانه اش توجه کنید !)
  5. به خواننده های رپ بعنوان الگوی ریخت جوانان وطن پول بدهید که سه ماه ریششان را نزنند !
  6. به سردار رادان بگوئید یک واژه جدید هم برای ریش در ناحیه چانه مشابه تبرج بسازد یک کمی تفرج کنیم !
  7. فدراسیون فوتبال را هم مثل بقیه جاها بدهید به سپاه مشکل خودبخود حل میشود !
  8. وسط بازی چندتا تماشاگرنما را بفرستید توی زمین که نیروی انتظامی برای بیرون آوردن آنها وارد عمل بشود در آن شلوغی بزند بازیکنان رپ را هم ناکار بنماید !
  9. به قرائتی دو تومن بدهید یک روایت خنده دار هم برای ریش مدل رپ از یک جائی استخراج کند که هر کی این ریختی است اُبنه ای هم هست !
  10. مایلی کهن را بکنید سرپرست همه تیمها با اینکار علاوه بر مرتفع شدن مشکل ریش ، بازیکنان دعای فرج و کمیل و حزر جامع را هم بهتر از تاکتیکهای تیمشان حفظ میشوند !
  11. به لاریجانی بگوئید فردا سه تا فوریت برای اعدام هواداران تیمی که بازیکن رپ دارد تصویب کند برای این چیزها لامذهب نه ندارد !
  12. فوتبالیستهای رپ را پیاده ببرید با تیم مرقد بازی تدارکاتی بکنند اگر نیامدند تیم مرقد را پیاده ببرید پیش آنها چمن ورزشگاهشان را بخورند !
  13. در راستای انتقال تیمها همه را ببرید قم اسم حوزه را هم بگذارید قمبلداسیون ریش بال !
  14. بگوئید اگر توپ به ریش رپ ها برخورد کند هند حساب شده و بازیکن را هم سه فصل بعنوان لژیونر ببرید عراق وقتی برگشت بگوئید دیپلمات آزاده خوش آمدی خوش آمدی !
  15. اصولی ترین روش اینست که یکی از رپ ها را بازداشت کنید ۱۰ روز بعد به همه بگوئید رفت سنندج بالای تپه خودکشی کرد ببینید دوباره کسی چیزش را دارد که ریش اینجوری بگذارد برای من !