2008/07/14

#73

اطلاعیه نیروی محترم انتظامی
به مناسبت آغاز دور جدید طرح امنیت اجتماعی در راستای صیانت از آفتابه !

اسلحه جدید نیروی انتظامی برای مقابله با اراذل و اوباش !

امت صلحشور اراذل و اوباش ! اینک که در آستانه دور جدید طرح مزبور میباشیم با نهایت خرسندی به اطلاع شما میرسانیم که تاکنون تعداد هفتاد و پنج میلیون اراذل و اوباش در سراسر کشور شناسائی شده که ما نسبت به پلمب عکاسی و وبلاگهای نامبردگان بطرز شگفت انگیزی تا این لحظه موفق گردیده ایم لیکن در ادامه قصد داریم تعویض روعنی ها را نیز به خیل پلمب شدگان اضافه بنمائیم چونکه سردار رادان میگوید اینها در امنیت روانی ها اخلال میکنند و اصلاً مردم خودشان بما التماس میکنند که باهاشان از این کارها بکنیم !

لازم به ذکر است که تردد تمام انواع زن مرد پیر جوان و انواع دیگر آدمیزاد تا پایان طرح فوق در خیابانها بلامانع بوده لیکن تجمعات بیشتر از یکنفر غیر قانونی و در راستای دعوت تلویزیونهای لوس آنجلسی قلمداد میگردد و فیلم حمله پلیس ضد شورش به اینگونه تجمعات غیر قانونی همان شب از طریق همان لوس آنجلس در معرض تکذیب همگان قرار خواهد گرفت ! ضمناً کلیه حملات ما به کلیه آدمیزادگان موجود در میهن اسلامی بعد از یورش با قاضی مرتضوی هماهنگ میشود بشرطیکه در زمان هماهنگی دست ایشان به سوال فروشی کنکور بند نباشد وگرنه که هیچی تا کنکور سال آینده هماهنگ نمیشود !

هم اکنون که در آستانه ایام الله تابستان قرار داریم با اجرای طرح مذکور که به اسم قاچاق فروشها ولی به کام دانشجویان اجرا میگردد قیمت تمام انواع مواد افیونی از بنگ بگیر برو تا ماری جوآنا و فاطی جوآنا نیز یک مقدار زیادی افزایش پیدا نموده است که ضمن تبریک این موفقیت بزرگ که هر سال همینطوری مفتی بدست می آورید شب بیا باغ تا بهت بگم چقدر ! همچنین برای قبولی در کنکور ، دلبندانتان را بجای قلم چی بفرستید پیش باقر گچی تا نحوه قبولی در دانشگاه را برای داوطلبان پسر با واجبی و برای دختر خانمها با پلاکارد ایکی ثانیه بهشان یاد بدهد !

در ضمن ما برای بردن حیثیت جامعه محترم اراذل و اوباش تخصیلکرده امسال نیز علاوه بر سلاح ایمان با آفتابه بهشان حمله ور میشویم زیرا آفتابه یک وسیله دو منظوره میباشد که با آن هم میتوان آبروی طرف را برد هم میتوان برای جلوگیری از آبرو ریزی ، طرف را با آن شست ! لطفاً از فرصت سوء استفاده ننموده و در عرضه ، تولید و خدمات پس از فروش انواع آفتابه قیمتها را بالا نبرید وگرنه از این به بعد بجای آفتابه با سیفون به مردم حمله مینمائیم ! اصلاً حالا که اینطور شد شعر :

خواهی که بقیه نبینند هنرت را .................... بر خیز و بکش سیفون بالای سرت را !

توفیق شما مایه مسئلت ماست !

انشالله با اجرای موفق این طرح خدا تمام مردم ایران را بیامرزد !

نثار محمود صلوات ! ( در اینجا محمود به نمایندگی از کلیه اولیا و مقربین بکار رفته است ! - مترجم ! )