2008/07/30

#103

به مناسبت عید مبعث حضرت رسول

عید سعید مبعث پیامبر + ۱ بر همگان مبارکباد !

پیامبر اکرم + 1 در حال تعظیم در پیشگاه مبارک خداوند + 1 رو به قبله !

به همین مناسبت قیمت تمام انواع مارمولک در صحرای حجاز افزایش پیدا نموده که البته مربوط به افزایش جهانی قیمتها بوده و یک مقداریش هم بخاطر سوء مدیریت دولت قبلی ابوسفیان و همسرش هند که الهی من جیگرش را بخورم میباشد ! همچنین این پیامبر مکرم نیازی به کتاب متاب نداشته بلکه همان زرت و پرت هائی که دائم میفرماید خودش حکم چندتا کتابخانه را دارا میباشد ! ضمناً در صدر اسلام پیامبر میگفته علی مینوشته ولی الآن "علی" میگوید پیامبر می نویسد !

امید میرود که همزمان با بعثت این نبی بزرگوار ریشه همه گونه فقر از تمام افریقا بخصوص جمهوری اسلامی کومور کنده بشود انشالله تعالی ! ضمناً سلاله این نبی مکرم نیازی به امام زمان ندارد بلکه هر وقت لازم شد خودش نقش امام زمان را هم بازی مینماید ! قرار است ایشان در بخش مسکن مسلمانان جهان شخصاً وارد شود لیکن احتمال میرود وقتی ایشان از بحث مسکن خارج شدند مسلمانان جهان بجای مسکن بیت داشته باشند !

لازم است تا همه ساله میلیونها نفر از مسلمانان با شعارهای کوبنده ای که از تمامش بوی مرگ و خون و خونریزی می آید بطور صلح آمیز هفت مرتبه تا بیت خداوند پیاده بروند انگار که هفت بار دور کعبه چرخیده باشند ! مسلمانان باید قول بدهند که در موسم حج از مملکت فرار ننموده و به بلاد کفار خصوصاً این ابولهب نامرد که ما امروز در بیانات شیوای خداوند فهمیدیم پدرسگ هنوز زنده میباشد پناهنده نشوند !

شوخی با نامبرده حکم وبلاگ پورنوگرافی را داشته و مجازاتش جوری است که تمام جهان بعدش سروصدا راه بیندازند ولی مهم نیست چون ثابت شده که بیبیلی این نبی مکرم را هم نمیتوانند بخورند ! تا اطلاع ثانوی همه گونه درد و بلا به همراه انرژی هائی که عین دسته ذوالفقار کاملاً صلح آمیز میباشد حق کلیه مسلمانان بوده و چنانچه کسی چیزی بگوید بده ببینم با فتوشاپ چکارش میتوانم بکنم برای تو ! این نبی مکرم برای بعثت احتیاج به هیچگونه غاری نداشته بلکه فقط باید فقط دوتا قرص اکس انداخته باشد بالا !

لازم به ذکر است که از بدو بعثت نامبرده تاکنون از سرنوشت جبرئیل خبری در دست نیست لیکن سازمان دیده بان حقوق بشر احتمال آنرا میدهد که در حال حاضر جبرئیل بدلیل الحاد در بند ۲۰۹ غار حرا باشد ! این سازمان هنوز اعلام نکرده که در بند 209 غار حراء پلاکارد هم هست یا نه ! خدا کند نباشد !

صراط مستقیم تکان !