2011/11/16

#1054

پنجشنبه 26 آبان ؛ آغاز گفتگوی کاربران در تلویزیون بالاترین


احتراماً در همین لحظه‌ی پر خیر و برکت نورانی به استحضار می‌رساند که :

  1. بالاویزیون در نظر دارد سلسله بحثهائی را در مورد موضوعات داغ روز با حضور کاربران سایت برگزار بنماید .
  2. اولین برنامه در روز پنجشنبه بیست و ششم آبان‌ماه ساعت ده و نیم شب به وقت تهران ، هشت شب به وقت اروپای مرکزی ، هفت شب به وقت گرینویچ ، یازده صبح به وقت کانادا و امریکای جنوبی و دو بعد از ظهر به وقت بقیه‌ی جاهای امریکا برگزار می‌شود . (برای ساکنین افریقا و اقیانوسیه هنوز هیچ زمانی تعریف نشده !)
  3. تلاش می‌شود که این برنامه‌ها در هفته دو الی سه بار ، تقریباً هر دو روز یکبار برگزار بشود .
  4. از همینجا تهدید می‌کنیم که چنانچه کاربری در این برنامه‌ها شرکت نکند بالاویزیون هم تصویر او را نشان نمی‌دهد .
  5. کاربرانی که می‌خواهند در بحث شرکت داشته باشند ولی بنا بر هر دلیلی نمی‌خواهند تصویرشان نمایش داده بشود قبلش یک ندائی بدهند تا روی صدای آنها عکس سردار فیروزآبادی گذاشته بشود .
  6. در حال حاضر بالاویزیون مراحل نهائی فنی خود را طی می‌کند . به همین جهت چنانچه در حین پخش برنامه‌ها مشکلی پیش بیاید دیگه همینیه که هست !
  7. موضوع اولین برنامه‌ی پنجشنبه شب انفجار پادگان سپاه در ملارد است . لطفاً طی این روزها هرچی خالی بندی و شایعه در اینمورد شنیده‌اید به بقیه هم بگوئید .
  8. هرگونه نظر ، انتقاد ، پیشنهاد ، نق ، غر و امثالهم به برنامه‌ها ، اعم از نحوه اجرا ، زمان ، موضوع و غیره صمیمانه پذیرفته و صادقانه به هیچکدامش عمل نخواهد شد .
  9. نحوه اتصال به صفحه‌ی مربوط به تلویزیون و مراحل پیچیده و بغرنج ورود صوتی یا تصویری به گفتگوها در این لینک بطور مصور آمده است ، لطفاً تلفنهای سازمان را اشغال نفرمائید .
  10. به همین مناسبت و با توجه به تمام موارد فوق از تعداد نامحدودی از کاربران سایت ، آشنا به تایپ فارسی و لاتین و مسلط به خاموش روشن کردن کامپیوتر جهت شرکت در مباحثات دعوت بعمل می‌آید !