2011/11/15

#1053

آقا ؛ جان مادرتان با رضا پهلوی متحد بشوید !


بخدا ما خسته شدیم بسکه تا بالاترین را باز می‌کنیم بالا تا پائین هی دعوت به اتحاد می‌شویم . موضوعات داغ را نگاه می‌کنیم باز هی باید متحد بشویم . لینکها هم عموماً مربوط به یک هفته قبل است ، ولی چون باید متحد بشویم وجود موضوع داغ خیلی واجب است . می‌روی لینکهای مورد بحث را می‌بینی ، باز دارند قرار می‌گذارند که متحد بشوند . می‌خواهی حرفی بزنی ، با خودت می‌‌گوئی ولش کن ، الآن می‌ریزند می‌گویند تو نگذاشتی همه متحد بشوند . حرفی نزنی ، طرف بد جوری روی اعصاب است . ده نفر هر کدام بیست تا وبلاگ زده‌اند که فراخوان "شاهزاده" یکوقت خدای نکرده نماسد . پدر جان ! فراخوان که اینجوری نیست . خب یکدفعه برمی‌داشتی به عشاق شکست خورده‌ات می‌گفتی بنشینند برایت مطلب بنویسند . بعد هم با ارسال پیام مهمی ازشان تشکر می‌کردی . همین کارهائی که سی سال است داری می‌کنی . گیری کردیما !

برادر رضا ! شاهزاده ! سرباز وطن ! عزیزم ! به پیر به پیغمبر وقتی آدم را دعوت به اتحاد می‌کنند می‌گویند متحد بشویم - که فلان کار را بکنیم - که جنگ نشود . حضرتعالی قسمت وسط جمله را برمی‌داری دوتای اول و آخر را می‌چسبانی به هم می‌گوئی متحد بشویم که جنگ نشود ! خب متحد بشویم که دقیقاً چه غلطی بکنیم که جنگ نشود ؟ الآن بنده با حفظ سمت یک وبلاگنویس هم هستم و می‌خواهم در لبیک به فراخوان جنابعالی متحد بشوم . می‌خواهم ده تا مطلب هم بنویسم . خب اگر بنویسم آی ملت بیائید متحد بشویم که جنگ نشود که همه به ریشم می‌خندند . حالا شما ریش نداری ؛ ما که ته ریش داریم ! بعد وقتی می‌گوئی "همه" منظورت دقیقاً "همه" است دیگر ؟ ببین ! من با این خر مذهبی‌ها نمی‌توانم متحد بشوم . با مجاهدها نمی‌توانم متحد بشوم . تو اگر می‌توانی برای اینست که مرد بزرگی هستی . تو الآن بعد از سی و سه سال فعالیت سیاسی پر نتیجه ، در بالاترین یک آی.دی داری ! این برای یک شاهزاده خیلی مهمه !

برادر جان ! بخدا همین که تو را "بین خودمان" می‌بینیم برایمان خیلی اهمیت دارد . دم شما هم گرم . ولی مطمئن باش قسمت عمده‌ای از همین ماها همین که حس بکنند که تو داری با تحریک و ماشالا ماشالا گفتن دروغ بعضی دور و بری ها ناخواسته از "بین ما" به سمت "بالای سر ما" می‌روی مقابلت می‌ایستند . داداش ! اتحاد ما را بهم نزن ! از دو هفته پیش که فراخوان دادی تا همین حالا کدام وبلاگنویس بنام آمده از فراخوانت حمایت کرده ؟ کدام شخصیت و چهره آمده گفته چون رضا پهلوی فراخوان داده پس حی علی کوفته قلقلی ؟ برادر پهلوی ! در جای خودت باش ، از همان جایگاه هم حرف بزن . بی‌زحمت دلبری هم نکن . به جان مادرم در فردای آزاد ایران هم که کاندید ریاست جمهوری شدی ، من "اگر خواستم رأی بدهم" حتماً به تو هم فکر می‌کنم . پس فعلاً خداحافظ تا آن روز . آی لاو یو ؛ ماچ !