2011/05/19

#962

شکر خدا به گه خوردن خودشان هم اعتراف کردند !


از آنجا که خوشبختانه امروز سایت سپاه طی یک هماهنگی خاص با اتحادیه تخلیه چاه که طبق روال تمام ابعاد آن بی‌نظیر بود فاش کرد که عباس غفاری از نزدیکان و طبیعتاً جنگیران احمدی نژاد "روزانه از مدفوع خشک شده‌ی خود ارتزاق می‌کرده" یا بقول همین حسن سیرابی خودمان هر روز "گه می‌خورده" ، ما ضمن تبریک این موضوع به تمامی زوایای دولت احتمال می‌دهیم اگر اوضاع همینجوری پیش برود بزودی جیره غذائی خشک بیت و دولت مطابق جدول زیر از سوی طرفین درگیر منتشر بشود :

جیره غذائی خشک رهبری :

شنبه : گه خوردن در جمع هزاران عاشق خودجوش و سوختگان و پدرسوختگان آن حضرت مبنی بر اینکه دولت و رهبری هیچ مشکلی با هم ندارند .
یکشنبه : گه مفت خوردن در اجتماع خواهران بنت خدیج سه پستون واحد مقاومت سکینه زائو و هدایت آنها به سمت راست و هویدا شدن اسرار پشت پرده و سپس دوخت و ترمیم همان پرده .
دوشنبه : گه اضافه خوردن در مراسم شب شعر "میقات با خسی به رهبری" با حضور قطعی علی معلم و غلام با تخلص شعری "حدود عادول" . در پایان این محفل استیمن کالر تمام نورانی محمدی گلپایگانی نیز گه اضافه خورده شعری را تقدیم رهبری می‌کند .
سه شنبه : گه تیلیت خوردن دسته جمعی در بیست و هشتمین سفر معنوی به قم و دیدار صمیمانه با تعداد وسیعی از مراجع ، علما و فضلا . رهبری پای سفره فرمودند تیلیت دسته جمعی می‌چسبد و به جمع حاضر که تحت تاثیر قرار گرفته بودند حالت گریه دست داد .
چهارشنبه : گه کلفت خوردن در دیدار با میلیونها نفر از نمایندگان مجلس با موضوع محکومیت جنایتهای مردم سوریه علیه دولتشان که در پایان قرار شد تمام وزراء کابینه طی سه ساعت استیضاح بشوند ولی کسی با خود احمدی نژاد کاری نداشته باشد .
پنجشنبه : گه غلیظ خوردن در جمع کارکنان قوه قضائیه و تاکید بر ارزش قضائی گه که اشتباهاً توسط منشی جلسه ارزش "غذائی" گه ثبت شد و دو روز بعد پدر نامبرده در مصاحبه با رادیو فردا اعلام کرد فرزندش را تا کمر کرده‌اند توی گه .
جمعه : گه یـّبس خوردن در خطبه‌های نماز جمعه با توسل به جسم ناقص و تصریح اینکه رهبری لحظه‌ای در برابر دولت کوتاه نمی‌آید که بلافاصله با گه خوردن حاضران بصورت شعارهای کوبنده مواجه شد و یکی از گه‌های حاضر با بلند کردن پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود "احمدی نژاد ، گه خوردم بهت رأی دادم" توسط بقیه خورده شد .
توضیحاً اینکه معظم له مقداری از همان گه یومیه را شبها می‌گذارد روی وافور استعمال ریوی هم می‌فرماید .

جیره غذائی خشک دولت :

در مجموع دولت فقط دارای یکجور جیره غذائی خشک است که شنبه تا جمعه همانرا تناول می‌کند . دولت همچنین در زمینه‌های دسته گه پروری ، گه دسته ، گه مالی ، گه کشی ، گهی شدن ، گه تپه ، گهیدگی ، گه زدن و گه به گوری نیز به توفیقات زیادی رسیده است لیکن طی شش سال گذشته روال بر این بوده که دولت ریده رهبری جمع کرده !