2010/09/04

#812

جنتی حمله ددمنشنای به منزل کروبی را محکوم کرد !


احمد جنتی : بنده از همینجا این حمله ددمنشنه ... ددمشینان ... ددمیشینه ... ددمیشانه ... ددمنشنای‌نای ... ددمینشای ... (بابا نمودی خودت را بقیه‌اش را بگو) را که به دستور مقام معظم رهبری انجام شد محکوم میکنم و در باقیمانده این ماه عزیز هر کسی حقی به گردن من دارد ... (صدای گریه خودش و هفت هشت نفر دیگر) ... بیاید بگیرد (پشت میکند) . علی علیه السلام هم وقتی اسلام به خطر افتاد به منزل عایشه حمله کرد و منزل کسی که اون کارلا برونی فاحشه که من سند دارم قبل از ازدواج با سارکوزی با یک میلیارد دلار نفر خوابیده بود ازش حمایت میکند خانه‌اش همان حکم منزل عایشه را دارد و باید بطور ددمنشنه ... ددمشینان ... ددمیشینه ... ددمیشانه ... (ننما حالا خودت را) ... به منزلش حمله بشود .

احمدی نژاد : چهارتا بچه بسیجی مخلص حالا پنج دقیقه رفتن سر کوچه‌ی این آقا گیرم که یه سوتی هم زدن . ببین چه سر و صدا و تبلیغات وسیعی در جهان علیه دولت ما راه انداختن که آی آقا بیا ببین گرفتن زدن کشتن . اونم دیدین که محافظین این آقا اومدن ریختن تیراندازی کردن دویست‌‌تا از این بسیجی‌های فرزندان غیور انقلاب رو بطرز فجیعی شهید کردن . این آقا مگه چیز کیه که کسی بخواد به خونه‌ش حمله کنه ؟ من از شما سوال میکنم ؟ اینا اگه فکر میکنن با این تبلیغات منفی و حمایتهای گسترده غربی‌ها این سر و صداها به جائی میرسه من از الآن بگم که نه آقا اون ممه رو لولو برد (مشائی هر هر می‌خندد بقیه دست میزنند حداد عادل انگار به خر تی‌تاپ داده باشی نیشش باز می‌شود)

خامنه‌ای : عزیزان من ! (عزیزانش گریه میکنند) امروز دشمن در این برهه حساس که تمام دنیا برای دشمنی با انقلاب ما تیز کرد‌ه‌ است با ارتکاب چنین فجایعی از غزه بگیر تا همین خیابان دیباجی خودمان سعی دشمن بر خدشه‌دار کردن چهره نظام و انقلاب است . بنده برای محکوم کردن این اعمال دشمن از شما برادرانم تشکر میکنم که وقتی دشمن مثل سگ دروغ می‌گوید شما عزیزان با هوشیاری تمام جلوی دشمن صف می‌کشید . امام راحل هم گفته بودند ... (صدای گریه) ... فرمودند ... (صدای گریه) ... گفتند ... (صدای گریه) ... الدنگ ! بذار من بگم امام چی گفته بودند شاید خنده‌دار بود !