2010/06/09

#743

این قطعنامه نبود ، اعلام همبستگی بود با ما برای 22 خرداد !


در راستای اینکه متاسفانه تلاشهای وجدانی لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا ملقب به چخه و عبدلله گل که با پولهای جمهوری اسلامی هزار ماشالا روز به روز بیشتر گل می‌اندازد کمونه کرد و چهارمین قطعنامه زرت تصویب شد نتایج مارو داشته باش که در زیر می‌آید . این نتایج همچنین می‌تواند جهت هـُل دادن هرچه بیشتر دولت میمون فعلی محض افتادن در بیخ چاه جمکران بصورت بخشنامه به تمام ادارات و سازمانها و بقیه‌ی جاهای جهان که تحت مدیریت دولت میمون ما است ارائه بشود :

  1. از فردا شعار کوبنده‌ی "نه شرقی" مانند قبل به انتهای "نه غربی" چسبیده لازم است ته همان شعار داسیلوا و گل یکجوری چپانده بشود . بدیهیست در اینصورت اگر پشت نیروگاه بوشهر را دیدی اس.سیصد را هم دیده‌ای لیکن علی الحساب فک و فامیل آدم در آمازون در رأس تمام امور است .
  2. اکنون که شورای امنیت با تصویب قطعنامه سعی در دخالت در امور داخلی و سرکوب و شکنجه و اعدام و قتل و غارت و چپاول و زندان و شکنجه و کهریزک و غیره‌ی ایران دارد ، از حالا مسئولیت هرگونه اتفاق فجیع در 22 خرداد بعهده‌ی ایشان بوده حالا که اینجوری شد حتماً از تانکرهای چینی و چماقهای روسی جهت آبیاری و وجین دسته گلهای مردم در خیابان شدیداً استفاده می‌شود تا بدنام بشوند .
  3. لازم است تا واحدهای مختلف بسیج برادران شوشول طلا بطور زنده و مستقیم و خودجوش و بدون اطلاع هیچکسی از هیچ جائی ناگهان با اتوبوس جلوی سفارتخانه‌های دشمن فرضی پیاده شده و بدون حمایت هیچکسی ولی با حفاظت پلیس اقدام به تخریب و پرتاب هر چیزی دستشان می‌رسد به هرجائی که بـُرد دستشان می‌رسد نمایند .
  4. همچنین واحد خواهران جوجول طلا نیز می‌توانند همانجوری بدون اطلاع هیچکسی کلاً چادرشان را ببندند دور کمرشان و چون دور کمرشان زیاد است می‌توانند یه تیکه در خیابان چادر بزنند کمرهایشان را ببرند زیرش و با در دست داشتن پلاکارد به همه مشت بزنند . متن پلاکارد که خودجوش تنظیم گردیده در زیر می‌آید :
    ! WI JAST BIUTIFOL RITURNING EY TOF INTO OON ZATET INGILISH
  5. بدیهیست پس از این اقدامات سازنده‌ی ملت قهرمان پرور ، در فرصت مقتضی طی یک سفر استانی در اجتماع میلیونی قصبه‌ی دویست نفره‌ی چپر کلاغ مورچه خورت این قبیل قطعنامه‌ها را ما مثل کاغذ پاره نموده نقش شورای امنیت در کشته و زخمی و ناپدید و زندانی شدن ملت در روز 22 خرداد برای جهانیان افشاء شده مزاحمین نوامیس انشالله با جرثقیل به پارکینگ اعزام می‌شوند !