2009/06/02

#379

آمیرحسین ! داداش یه کمی از این امام راحل بکش بیرون !
.
نظر به اینکه میرحسین ظاهراً خیالش از رأی امت شهیر پرور راحت شده یک هفته است دارد فقط برای امت شهید پرور حرف میزند و نظر به اینکه ظاهراً این علما و فقها و امام راحل برای رأی امت شهید پرور خیلی مهمتر از سیب زمینی هستند و نظر به چندتا چیز دیگر که الآن سن شما کم است نمیگویم مصاحبه ای با میرحسین ترتیب دادیم که عمراً هیچکدام از وصله های سانسور به آن نمی چسبد و اصلاً شما مگر خودتان خواهر مادر ندارید ؟!

ما : بی زحمت خودتان را یکدفعه هم که شده اساساً معرفی بفرمائید ببینیم کی به کی است ؟
میرحسین : امام راحل بنده را موسوی صدا میکردند من میگفتم شما هر جور که راحتی صدا کن . یک خاطره بگویم یادم است یکبار امام راحل بجای اینکه منرا صدا بکنند سوت زدند من فوری برگشتم به امام راحل گفتم جانم با من کاری داشتید ؟ این معظم له هم که آنموقعها مصغر له بود پیش امام راحل بنده را موسوی صدا میکرد پشت سرش به ما فحش میداد !

ما : در مورد اقتصاد هرچه میخواهد دل تنگت بگو .
میرحسین : خدا این علما و فقها و روحانیون و طلاب و فضلا و شهدا و اسراء و مفقودین را از ما نگیرد . یک خاطره بگویم یادم است یکبار امام راحل از من پرسیدند الآن در اقتصاد چه کوپنی اعلام شده بریم بگیریم با حاج احمد آقا رفتیم گرفتیم . در زمان امام راحل بنده طرح اقتصادی دروازه غار را دادم که با چندتا از فقها هم مشورت شده بود گفته بودند اگر خدا بخواهد احوط است انشالله !

ما : سیاست خارجی شما چی است و اصولاً آیا خارج رفته اید ؟
میرحسین : به لطف امام راحل بله بنده یکبار رفتم خارج ولی خون شهدا داشت پایمال میشد فوری برگشتم خدمت علما استفتا کردم گفتند بلامانع است انشالله . یک خاطره درباره خارج بگویم یادم است یکبار یک فرزند شهید بمن گفت من الآن دارم خارج فقه و اصول میخوانم بنده به جان همین امام راحل اینقدر کیف کردم که نگو !

ما : برنامه های فرهنگی شما مهمتر از چی است ؟
میرحسین : از امام راحل که پنهان نیست از شما چه پنهان یک خاطره بگویم یکبار با علما و فضلا و اینا داشتیم بوق میزدیم موضوع سیگار پیش آمد . بنده معتقدم اگر برنامه های فرهنگی وجود داشته باشد موضوع سیگار پیش نمی آید بلکه بد اخلاقی اجتماعی و فقها و طلاب و روحانیون و امام راحل و شهدا که روزی صد دفعه دارم میگویم . جا دارد تا پیشاپیش رحلت جانگوز آن بزرگوار را به عموم آحاد علما و ملت همیشه در سفر ایران تبسیلت بگویم جاده هراز شلوغ میشود نمیدانم چرا !
.
توضیح و تذکر اول با اشد مجازات : این رحلت جانگوز را ما نگفته ایم ها یارو حودش در تلویزیون گفته !
توضیح و تذکر دوم با اعمال شاقه : میرحسین ، میرحسین ، حمایتت میکنیم ! (میکنیم ؟ میکنید ؟ می کنم ؟)