2009/06/01

#378

چـه مـیـکـنـه ایـن کـروبـی ! (ای بی ادبها !)
.
میرحسین موسوی اعلام کرد که حتماً به کروبی رأی میدهد . وی در پاسخ به سوالی درباره هدف کاندیدانوری خودش گفت ما فکر میکردیم این ملت در دوازده سال گذشته نتیجه ی هیجان زدگی را دیده باشند الآن منطقی فکر بکنند دیدیم نه بابا به دست این ملت هیچ پیازی پوست نمیشود . وی تصریح کرد که هشت سال از این دوازده سال هیجان انگیز با بزن بزن گذشت هیچ کاری انجام نشد چهار سال بقیه اش با آبرو ریزی گذشت به اندازه ی طول تاریخ کار انجام شد . وی در یک اظهار نظر بی مورد گفت چنانچه در دوره گذشته ملت دچار هیجان پارگی نشده بودند الآن بجای این کوتوله ی فضائی همان رفسنجانی رئیس جمهور بود . توضیحاً اینکه در جمهوری اسلامی مردم هیچوقت رأی نمیدهند که یکنفر انتخاب بشود رأی میدهند که آن یکی انتخاب نشود !

در همین راستا انجمن حمایت از زندانیان از کروبی تشکر کرد . وی که در یکماه گذشته توانسته با جمع آوری و کمک تمام زندانیان سیاستمدار نشان بدهد که اوباما تغییر را از او قرقره کرده است گفت چنانچه رئیس جمهور بشوم احمد باطبی را وزیر جهانگردی خواهم کرد . وی تاکید کرد دلیل آنکه در پوسترهای تبلیغاتی نام کرباسچی گنده تر از نام خودش دیده میشود اینست که بخاطر منهم نشده بخاطر این بمن رأی بدهید . اصولاً در نظام اسلامی همه خوششان می آید یکی قلاب بگیرد آن یکی برود بالا !

به همین مناسبت یکی از اعضاء ستاد کروبی بنام عطا مهاجرانی که از ذکر نامش خودداری کرد در بیانیه ای به دو دلیل از کروبی حمایت کرد . خوانندگان دلایل مهاجرانی در یک نظر سنجی همگی اعلام کردند که بعد از خواندن دلیل اول گفتند کروبی چه دانشمندانی را دور خودش جمع کرده بعد از دلیل دوم گفتند بابا این باقر گچی خودمون بهتر دلیل می آورد تا این اُسکل هائی که کروبی جمع کرده . عطا مهاجرانی چندی پیش در سوگ شهید راه انفجار عماد مغنیه مطلبی نوشت که جیگر همه کباب شد . برخی میگویند مهاجرانی تنها موجود زنده ای است که میتواند ظرف پنج دقیقه در مورد یک چیز دو جور حرف بزند با اولی همه کف کنند با دومی همه تف !

در پایان قرار شد ملت برای تبلغ هرچه بیشتر کروبی بروند بزنند چندتا شیشه بیاورند پائین . هنوز انگیزه ی اینکار معلوم نیست لیکن گفته میشود در سی سال گذشته شیشه پائین آوردن خیلی کار هیجان انگیزی بوده است . رهبری در پاسخ به حرکات تبلیغاتی کروبی گفت پخ ! رهبری قبلاً دوبار هر دوبار در زمان تصرف مجلس توسط اصلاح طلبها که دست بر قضا همین کروبی هم رئیسش بود عبارت پخ را به کروبی گفته بود هر دوبار مجلس بدلائل نامعلومی سرنگون شد افتاد دست همینهائی که الآن هم هستند !