2009/03/17

#345

و چهارشنبه است و سور !

آقای جمهوری اسلامی !
.
اگه میخوای حضور میلیونی ببینی امشب بیا بیرون !

خبرها از تهران حاکی از روئیت یک هاله دود اطراف یک هاله نور است . طبق اخبار واصله ملت در حالی به استقبال این جشن باستانی میروند که تلاشهای گمنام امام زمان برای خانه نشین کردن مردم اصلاً نتیجه نداد . به همین مناسبت در حال حاضر جمهوری اسلامی بشدت مبتلا به ریغ سرگردان شده است : موقعی که شام نهار میدهد که مردم بیرون بیایند هیچکس نمی آید موقعیکه شام نهار میدهد که خانه بمانند همه میروند پیاده روی خانوادگی . این درحالیست که دفتر هماهنگی قمبل عظیم طی سی سال گذشته آخر هیچ جوری نتوانست مراسم چهارشنبه سوری را بچپاند تو پاچه اسلام تا در این شب عزیز ملائکه در هنگام قاشق زنی برای ملت غش و ضعف بروند !

به همین مناسبت ستاد سنگرسازان بی ترمز با انتشار بیانیه ای به بیت الحرام اعلام کرد این جنگ نیست چهارشنبه سوری است ولی ظاهراً قرار است نظام همین امشب سرنگون بشود . این ستاد تصریح کرد طبق مشاهدات بعمل آمده فقط تا این لحظه صدها قبضه سلاح باستانی اعم از سیگارت ، هفت ترقه ، فشفشه ، کوزه جنی و امثالهم که همگی در دوران هخامنشی ها به قصد براندازی اختراع شده است ، دست ملت شناسائی گردیده . این درحالیست که صدای انفجار تعدادی از این مهمات باستانی به توپ ۱۶۰ میلیمتری میماند لیکن تاکنون گزارشی از اصابت ترکش خمپاره به هیچ جائی از هیچ جائی واصل نشده !

در همین راستا صدا و سیمای جمهوری اسلامی که ضرغامی را هر روز بیشتر شبیه دماغ پینوکیو میکند با پخش صحنه های کاملاً واقعی از مفقود الاثر شدن تعدادی نوجوان ۴۲ ساله بر اثر انفجار ترقه خبر داد . در صحنه دیگری یک کودک ۸۶ ساله درحالیکه از کمر به پائین قطع شده است کامبیز را باعث انحراف خود دانست . وی تصریح کرد قرار بود ما امشب مثل هر سال فقط یک کمی عرق بخوریم تخته بازی کنیم ولی ترقه بازی خصوصاً به قصد براندازی خیلی بیشتر از تخته بازی به هر قصدی حال میدهد . وی در پاسخ به این پرسش که آیا باز هم حاضری بری ترقه بازی کنی گفت آره !