2009/03/06

(#336) انتفاضه خورد تو سرش

در راستای پرتاب کفش به احمدی نژاد در ارومیه (خبر)


دانشگاه کلمبیا به کفش پران ارومیه پذیرش تحصیلی داد !
.
مراسم باشکوه کفش پرانی بعد از نماز جمعه این هفته واشنگتن !

هنوز مشحص نیست که در جریان پرتاب کفش به هاله احمدی نژاد آسیبی رسیده یا نه لیکن برخی منابع مطلع که همینطوری بیخود و بی جهت نخواستند نامشان فاش بشود سفر احمدی نژاد به ارومیه را کاملاً پربار و موفقیت آمیز ارزیابی کردند . در این سفر بدون نیاز به شام نهار و مدرسه و پادگان استقبال از احمدی نژاد بقدری زیاد بود که هواپیمای حامل ایشان ناچار شد چند بار در هوا توقف کند . خودروی احمدی نژاد نیز که برای طی یک مسیر ۳۵ متری ۴۸ ساعت در راه بود در طول مسیر از قسمت آینه بغل به چند نفر مالید که در جریان این مالش خوشبختانه یکی از هموطنانمان بشدت مجروح شد . توضیحاً اینکه مالش یکی از دستاوردهای سفرهای استانی است که به همین دلیل در پایان هر سفر به احمدی نژاد بهش میگویند مالیدی !

به همین مناسبت دانشگاه آزاد امریکا به آن مردک بیشعور بی شخصیت جاسوس وابسته کفش پران گه در رشته انتفاضه با اجسام خنده دار پذیرش تحصیلی داد . این اقدام در حالی صورت گرفت که پیش از این دانشگاه آزاد ایران به آن نورالسماوات والارض آن علم الیقین آن اسطوره مقاومت آن سر منشاء ایثار حضرت منتظر الزیدی (دام پرتابه) پذیرش تحصیلی داده بود . دولت امریکا نیز که از عواقب پرتاب کفش بسمت آدمهای پاچه پاره بخوبی آگاه است برای وی و فک و فامیلش گرین کارت صادر کرد . اوباما در خطبه های نماز جمعه این هفته واشنگتن از عموم آحاد ملت خواست تا از این به بعد در اعتراض به بحران جهانی هم با کفش راهپیمائی کنند . این درحالیست که قبلاً ملت تحت ستم امریکا پا برهنه راهپیمائی میکردند لیکن بدلیل اینکه امریکا مرقد ندارد لذا راهپیمائی پابرهنگان امریکا هیچوقت هیچ پیامی برای هیچ جائی ندارد !

سازمان تولید آمار کشور نیز افزایش محبوبیت احمدی نژاد در ایران را که بعد از اعراب و افریقائیها و خصوصاً زینگولد و جیبوتی یک کمی اهمیت دارد دویست و سی درصد اعلام کرد . توضیحاً اینکه درصد یک چیزی است که در سه سال گذشته بر مبنای هزار سنجیده میشود ولی چون ما الآن سنمان کم است و عقلمان به این چیزها نمیرسد برای راحتی فهم ما بجای در هزار به آن همان درصد میگویند . این درحالیست که در جریان سفر خاتمی به شیراز همان سه نفری هم که پول گرفته بودند تا از او طرفداری بکنند رفتند طرف قالیباف . در این سفر که در میان انبوه امام زمان گمنام که برای حفاظت از جان او جمع شده بودند برگزار شد فرماندار شیراز برای جلوگیری از تخریب خاتمی با پرتاب خودش جلوی خودروی حامل خاتمی از ادامه حرکت او خودداری کرد . وی که مثل سایر مسئولان جمهوری اسلامی مسئول جان هیچکسی نیست ولی مستول روج خیلیها هست به خاتمی گفت حائری دیگه اینجا نیست سر جدت از ما هم بکش بیرون !