2008/12/16

#277

در راستای خالی بندی های مسعود مولوی بعنوان پدر هوش مصنوعی (از اولی ترین !)

خدارو شکر وزیر کشور بعدی ما هم معلوم شد : مسعود مولوی !
.

در همین راستا دانشگاه آکسفورد از واگذاری امتیاز خود به واحد نجف آباد و علی آباد کوتوله خبر داد . این دانشگاه اعلام کرد از ابتدای روی کار آمدن دولت نهم سطح علمی آن واحد آموزشی بطرز بی سابقه ای پائین آمده است . دانشمندان معتقدند جمهوری اسلامی باحال که بود روز به روز باحالتر هم میشود : در حالت عادی بما میگویند بیسواد بعد افتخارشان اینست که به هر بدبختی که شده از ما بیسوادها مدرک داشته باشند !

هم اکنون ملت در جمهوری اسلامی یا خالی نمی بندند یا وقتی می بندند تیرآهن ۱۸ را به بادمجان قلمه میزنند ! این درحالیست که دولت اگر بجای مالیات بر ارزش افزوده از خالی بندی نظام مالیات گرفته بود الآن ما اگر نفت نداشتیم هم وضعمان خیلی خوب بود . ضمن اینکه چون وقتی وضع ما خیلی خوب بشود در بغداد هم لنگه کفش پرت میشود لذا الآن غیر از مورالس و داداش چاوز بقیه در ارتوپدی باند پیچی بودند حتماً . اصولاً ایران کشور ثروتمندی است !

همچنین تعدادی از دانشمندان ناسا نیز ادعا کردند مسعود مولوی واقعاً پدر هوش مصنوعی است زیرا با این ادعائی که کرد مادر هرچی هوش مصنوعی بود را (ای بی ادبها !) . برخی نیز بر این باورند که چون تا وقتی که احمدی نژاد روی کار باشد جمهوری اسلامی همینطوریش دارای هوش طبیعی است لذا در حال حاضر هوش مصنوعی زیاد کاربرد ندارد . احمدی نژاد ضمن تکذیب این شایعه اعلام کرد من احتیاج به هوش ندارم احتیاج به گوش دارم که در سفرهای استانی هست !

گزارشها حاکی از آنست که جمهوری اسلامی در رنکینگ علمی جهان با ۲۱۴ پله صعود ، بعد از سودان به زیر حد زپلشک رسید . این درحالیست که مسعود مولوی هم اکنون تنها دانشمند ایرانی است که اصلاً قرار نیست اتوبوسش توی دره بیفتد . ستاد هماهنگی فرار مغزها نیز اعلام کرد اگر مولوی در مجموع مغز داشت در میزگردی با شما دیده میشد نه شهرداری تهران !

با این وصف دستاوردهای علمی فوق سنگین دولت الکتریکی بعد از نان و تکنولوژی و ذرات بن یا دین فعلاً به هوش مصنوعی رسیده است . هنوز کسی نمیداند هوش مصنوعی را هم میشود به اسرائیل پرتاب کرد یا نه لیکن دانشمندان سپاه دارند روی "موضوع" کار میکنند . توضیحاً اینکه در جمهوری اسلامی "موضوع" یک چیزی است که اخیراً وقتی دارند روی آن کار میکنند از آدم فیلم مبتذل میگیرند !

دفتر آیت الله مجلسی نیز که همواره نشانه های ظهور را زودتر از بقیه می بیند از ظهور آقا طی سه ساعت آینده خبر داد . این دفتر اعلام کرد یکی از نشانه های ظهور اینست که پایه های علم بشدت تکان میخورد . این دفتر نگفت در زمان ظهور پایه های علم باید چه جوری تکان بخورد لیکن کسی که این سوال را پرسیده بود دیروز در زندان اصفهان با زیر پیراهنی خودکشی شد !