2008/08/12

#139

در راستای فیلتر شدن سایت الف پس از انتشار استعلام دکترای کردان از آکسفورد

* اینک ضمن تبریک این پیروزی فجیع جا دارد تا احمد توکلی عزیز که الآن یکسال است هنوز درگیر لایحه بودجه پارسال میباشد از این بعد یک کمی هم درگیر آکسفورد و سایت الف بشود بلکه در یک اقدام تلافی جویانه تا پس فردا ما از طریق مدارک و شواهد سایت او متوجه بشویم که کردان بعد از اخراج از کلاس خمیر بازی در پیش دبستانی کلاً دیگر مدرسه نرفته تا اینکه پریروز وزیر کشور شده ولی قول داده که از فردا پیش قرائتی اکابر برود !

آقای توکلی ! بدلیل اصولگرائی زیاد زرت و پرت موقوف ؛ خـَفــَه !

همه فکر میکنند سایت الف بدلیل استعلام از آکسفورد فیلتر شده درصورتیکه دلیلش
درج عکس ایندوتا بی حیائی است که دارند تو این گیرودار بی خیال دنیا شمشیربازی میکنند !

به این دلایل سایت الف فیلتر شد :

  1. دستمال یزدی زیاد همواره باعث یاتاقان سوزی میشود !
  2. ماکیاولی یکجور توکلی در زمان خودش بود که قانون گذاشت هرکی به شاه توهین بکند باید او را کشت خودش هم دقیقاً به همین دلیل کشته شد !
  3. توکلی وقتی داشت اصولگرائی را اختراع میکرد فکر همه جا را کرده بود جز آکسفورد !
  4. بدبخت فکر میکرد لاریجانی هم عین حداد خطش را میخواند خبر نداشت که اگر قرار بود اینطوری باشد الآن همان حداد رئیس مجلس بود !
  5. از اول انقلاب تا حالا توکلی همیشه فکر میکرده که خیلی آدم مهمی است ، سایتش را فیلتر کردند که آخر عمری به آرزویش برسد !
  6. بیشتر اختراعات خنده دار در رابطه با اصولگرائی را توکلی ساخته گفتند ببینیم میتواند یک فیلترشکن اصولگرا هم بسازد یک کمی بیشتر بخندیم ؟!
  7. توکلی فکر میکرد چون با بیت مکاتبه میکند بهش چیزی نمیگویند میتواند با آکسفورد هم مکاتبه بکند بهش چیزی نگویند ! اتفاقاً چیزی هم بهش نگفتند فقط گفتند دیگر چیزی به ما نگو !
  8. گفتند شاید توکلی خواسته باشد در انتخابات بعدی کاندیدای اصلاح طلبها بشود لااقل یک چیزی برای درج در سوابقش داشته باشد !
  9. ظاهراً توکلی حالیش نمیشود که وقتی شاه میبخشد وزیر نباید فضولی بکند !
  10. توکلی را اگر ول بکنی میگوید خداوند منرا برای آگاه کردن مردم آفریده ظاهراً خبر ندارد که خداوند خیلی وقته عوض شده اصلاً هم دلش نمیخواهد کسی از چیزی آگاه باشد !