2008/07/13

#70

در راستای لغو بازیهای تدارکاتی تیم ملی از سوی تیمهای مختلف بعد از مانور موشکی


ما با اسرائیل بدیم شما چرا با ما فوتبال بازی نمیکنید ؟!

دیواره دفاعی تیم ایران !

نامه تعدادی از تیمها به فدراسیون فوتبال ما :

۱) تیم بایرمونیخ :

احتراماً و با عرض یک عالمه تاسف به استحضار میرساند که ما یک کمی پیش خودمان فکر کردیم دیدیم اگر اینی که الآن مربی تیم شماست همانی است که قبلاً ذخیره تیم ما بود این از رئیس جمهورتان هم گردن افتاده تر است ! فردا تیم شما می آید اینجا ما ۱۸ تا بهش میزنیم بعد برمیگردد به همه میگوید ما ۱۸ تا گل خوردیم ولی پیروز شدیم ! عینهو محمود ! لذا ما دنبال دردسر نمیگردیم که یک سال بخواهیم به همه توضیح بدهیم که چطوری یک تیم ۱۸ تا گل میخورد ولی پیروز هم میشود همانطوریکه بانوی + ۱ آنجلا مرکل هیچوقت حوصله ندارد بگوید چرا ما دهن اینها را آسفالت میکنیم ولی شکست هم میخوریم ! ضمناً این علی آبادی شما نیز خیلی خوره میباشد ولش کنی میخواهد رئیس فدراسیون شنای زنان هم بشود اینست که هر وقت یک رئیس جمهور عین آدمیزاد داشتید نامه بزنید تا ما ببینیم چکار میکنیم ! امیدواریم که عین الآن همواره پیروز باشید خدای نکرده !

۲) تیم سوریه :

ما البته دیدیم با شما بازی میکنیم بعد از شما گل میخوریم ولی بجای اینکه به شما ببازیم به خانوم حضرت رقیه میبازیم ! آقا جان بی زحمت از ما بکشید بیرون چون ما اصلاً حالش را نداریم یک عمر به همه توضیح بدهیم که چطوری ۱۱ تا آدم عاقل و بالغ رفتند توی زمین تا با جن و پری و حورالعین و چیزهای مشابه که نمیشود دیدشان بازی کنند و لابد تهش هم باید به این زرافه ای که از دولتی سر باشگاه سایپا احتمالاً دوره بعد رئیس جمهور هم میشود باید بگوئیم خدا ! اصلاً ما چه گیری کردیم ها بابا اسلام ما نه زودتر از اسلام شما آمده نه دیرتر ولی ما هیچوقت از این مقدساتی که شما میگوئید نداشته ایم درحالیکه شما تابحال نشده که از اینجور چیزها نداشته باشید اخیراً هم که دوره افتادید ائمه اطهار را میبرید سازمان ملل یا میریزید وسط زمین فوتبال یا ... ! ضمناً این بشار اسد ما هم دیروز با سارکوزی ملاقات کرد و درباره ایران گفت اصلاً فاطی کیه نمی شناسم ! شر کم !

۳) تیم امارات :

ما نگاه کردیم دیدیم تقریباً تمام بازیکنان تیم ما همان بازیکنان تیم شما هستند که خیلی هایشان قبلاً با همین آقای مورد عنایت حضرت رقیه همبازی هم بودند ! این شد که ما هرچی فکر کردیم دیدیم به تیم شما البته خیلی اعتماد داریم ولی به تیم خودمان نداریم ! فردا ممکن است وسط بازی بزنند توی دروازه خودمان یا بزنند بازیکن خودی را دراز بکنند وسط زمین بعدش از تمام آیات خداوند دلیل و برهان بیاورند که اگر من اینو نمیزدم یکی دیگه میزد و چرا غریبه ای خدا تا کی ما باید وابسته باشیم ؟! همین کارهائی که این یارو رئیس جمهور شما همیشه میکند ! در ضمن ما تا الآن به تنب بزرگ و کوچک قانع بودیم و امریکا هم به همین اندازه راضی بود ولی اگر یکبار دیگه با فتوشاپ مانور موشکی راه بیندازید ما میگوئیم تهران را هم میخواهیم ها ! گفته باشیم خلاصه !

4) یک تیم پرت و پلا :

ما اولش خیلی خوشحال شدیم که بعد از یک عمر یکی پیدا شده میخواهد با ما فوتبال بازی بکند ولی بعدش دیدیم به شرّش نمی ارزد چون وقتی برگردیم باید اول انگشت نگاری بشویم بعد سوابقمان بررسی بشود بعد ساکمان را بگردند بعد خودمان را بگردند این وسط اگر اسم بابا بزرگ یکیمان هم حسین باشد که دیگه هیچی بدبختیم ! بعد هم باید هرجا میخواهیم برویم تحت نظر باشیم که یک وقت با توپ بجای تیر دروازه نشوتیم به برجهای چند قلو ! اینطوری برای داورها هم شر میشود چون آنها با بیسیم با همدیگر حرف میزند مراقبهای ما هم با بیسیم بعد میترسیم وسط بازی خط رو خط بشود یارو از آنطرف بگوید شماره ۷ تو آفسایده این یکی از اینطرف بگوید آفساید دیگه چیه یهو بگو تروریسته بعد بیایند وسط زمین همه مان را دستگیر کنند بازیمان را هم بگویند سه هیچ به نفع حریف ! اینطوری ما معروف هم میشویم بعد هی باید با شبکه الجزیره مصاحبه هم بکنیم آقا ما هم عین مردم خودتان غلط کردیم اصلاً نخواستیم همینجوری سرمان توی لاک خودمان است اصلاً هم دلمان نمیخواهد "بخاطر یه مشت دلار" ازمان سلب آسایش بشود ! خوش باشید الهی با این پیروزیهای پی در پی !