2008/07/02

#34

* برای نیک آهنگ بسکه صفا داره ...

در راستای اینکه کی به کیه دیشب ما همینطور سر جایمان نشسته بودیم که ناگهان دیدیم اطرافمان نورانی شد ! اولش فکر کردیم بشقاب پرنده ای چیزی باشد ولی بعد فهمیدیم که نخیر ! منبع نور خودمان میباشیم ! و به همین راحتی ما از دیشب تا حالا به پیامبری مبعوث شده ایم درحالیکه نمیدانیم با این شغل جدید دقیقاْ باید چیکار کنیم ! لذا به جهت اینکه دین و ایمانی که میخواهیم بیاوریم با شرایط جامعه و خصوصاْ رئیس جمهور محترممان جور دربیاید اسم آنرا گذاشتیم "دین مبین اسمال" که هم با آخرین دینی که آمده تشابه اسمی دارد هم خیلی هم به سایز رئیس جمهور محترممان می آید (دین مبین small !) !!!

شرایط و نحوه گرویدن به دین مبین اسمال !

بنام آنکه برای شکست دشمنان داخلی و خارجی ما را آفرید !

پرچم دین مبین اسمال !

  1. برای ترویج این دین باید از این لحظه به بعد اولین نفری که دم دستتان میباشد را بگیرید چنان بزنید که به آفتابه بگوید عمو ! بعد که گفت او را ماچ نموده و ورود او را دین مبین اسمال تبریک بگوئید !
  2. برای گسترش این دین جدید در بقیه جاها باید به تمام دنیا اعلان جنگ داده و بطرف هر کسی که اعم از سرخ و سیاه و سفید و چشم بادومی و اسکیمو سر راهتان بود موشک شهاب ۳ با کلاهک صلح آمیز پرتاب بنمائید جوری که حتماْ بطور صلح آمیز از تمام سپرهای موشکی رد بشود ! اینطوری فوراْ بما ایمان می آورند و به رئیس جمهور ما هم در ایتالیا شام میدهند !
  3. قدم بعدی آنست که به آقای رحیم مشائی بعنوان بت شکن تاریخ یک تبر با بیل و کلنگ و یک دستگاه فرغون بدهید بگوئید آقا جان رودربایستی را بگذار کنار برو بزن به قبر کوروش و پاسارگاد و کتیبه خارک چنان بلائی بیاور که اینهمه تا حالا بهشان آب بسته ای نیامده باشد !
  4. ضمناْ ما چون سواتمان خیلی زیاد است لذا کتاب متاب نداریم بهتان بدهیم ! وقت جزوه گفتن هم نداریم ! در عوض میتوانید سی دی کمک آموزشی دین مبین اسمال را با برچسب هولوگرام جوری که خود بیل گیتس هم شخصاْ نتواند فرق اصل با کپی اش را تشخیص بدهد از سی دی فروشهای میدان انقلاب تهیه بنمائید و نسبت به فراگیری احکام دین ما کوشا باشید چون ما با کسی شوخی نداریم !
  5. از این به بعد روزی هزار نفر را در خیابان دراز میکنیم و با تمام انواع لوازم درد آوری که تا حالا اختراع شده همچی میزنیم که عمراْ به ذهنشان دیگر خطور نکند که بروند در شیراز بمب بگذارند یا در همدان افشاگری بنمایند یا در زنجان از آنجای اسمال فیلم بگیرند ! گفته باشیم !
  6. دین مبین اسمال از دیشب تابحال همواره طالب صلح بوده است لذا اگر این امریکائیها بخواهند دوباره رئیس جمهور ما را بدزدند یا او را با اشعه ایکس تیرباران کنند ما هم دست تمام بچه های عراقی از همان عروسکهائی میدهیم که وقتی کوکش میکنی بعد از سه دقیقه منفجر میشود و تحقیقات ما بعداْ نشان میدهد که امریکائیها این عروسکها را به بچه ها داده اند ! فیلمبرداری بعد از انفجار توسط دیپلماتهای دین مبین اسمال کاملاْ قانونی بوده و آدمهای دیندار اگر اینکاره باشند باید بجای اینکه بروند شمال یک هفته سینه بزنند وگرنه به بچه های آنها هم از همان عروسکها میدهیم !
  7. تمام انواع صیغه و خطبه محرمیت از این تاریخ به بعد ملغی اعلام میشود چون دین مبین اسمال به روز میباشد و همین دیشب خودم از اینترنت آپ دیتش کرده ام و لذا این مسائل قرنهاست که در اروپا حل شده و اصلاْ هرکی هرچی دستشه بستشه !
  8. از این به بعد تمام آدمهای متدین همان حکم پلیس را هم دارا میباشند و ورود آنها به هرجائی که بعداْ با ما هماهنگ میکنند کاملاْ مجاز بوده و چنانچه وارد جائی شدند و پنج نفر را هم کشتند لابد شرکت خصوصی داشته اند و اصلاْ خوب شد که آنها را کشتند وگرنه ما باید خودمان خودکشی شان میکردیم که اسباب زحمت بود !
  9. تمام اطفال زیر پنج سال حکم متهمینی را دارند که قرار است وقتی بزرگ میشوند بطور همزمان مفسد فی الارض هم بشوند و چنانچه وقتی ازشان میپرسیم در آینده میخواهید چکاره شوید هر جوابی غیر از "آقا پلیسه" بدهند لابد بابایشان هم با مامانشان نسبتی ندارد و چه بسا که این بچه ها را هم از توی زنبیلی چیزی پیدا کرده باشند و باید به بمبگذاری در شیراز اعتراف کنند تا ما سر فرصت به پرونده شان بطور مبسوط رسیدگی بنمائیم !
  10. از این تاریخ به بعد رئیس جمهور با امام زمان هیچ فرقی نداشته و اصلاْ محمود و امام زمان ندارد ! در همین راستا سفر رئیس جمهور به استانها حکم غیبت صغری و سفر به افریقا هم حکم غیبت کبرا را داشته و چنانچه ایشان سر راه بندر عباس بروند یک سری هم به جمهوری اسلامی کومور بزنند همان حکم صغری کبری چیدن را داشته و از نظر ما بلامانع است لیکن اگر به سازمان ملل بروند و طبق روال بخواهند برای تمام نشریات معتبر فکاهی امریکا سخنرانی کنند در آن لحظه ایشان با بشقاب پرنده هیچ فرقی ندارد چون بهتر از اینست که بعداْ بیاید ایران بگوید دور یک جاهائیم نورانی شد که این نیک آهنگ آقای ما هم هی مجبور باشد مادام العمر به جهت انبساط خاطر جهانیان برای ترسیم حلقه نور وقت بگذارد و رنگ مصرف کند هی !

دین مبین اسمال البته یک عالمه موارد دیگر هم دارد که اگر شما اصرار کنید چیکارتان کنیم دیگر همینطور بتدریج ده تا ده تا بهتان میگوئیم ! شما در پذیرش دین مبین اسمال کاملاْ مختارید لیکن اگر قبول نکنید میدهیمتان دست خود اسمال که ما خیلی قبولش داریم ! اینطوری خلاصه ! حالا بروید دین ما را در تمام جهان بپراکنید ! مرخصید ! اهن !