2008/07/01

#32

سخنگوی قوه قضائیه درباره برکناری حجت الاسلام نیازی از سازمان بازرسی کل کشور گفت اینگونه تغییرات در قوه قضائیه طبیعی است (ایسنا)

* البته ما سوال نمودیم گفتند در تمام جهان همه چیز همینجوری طبیعی اش خوب است بجز دست خر ! ضمن اینکه ما البته چون خودمان از سران مملکت میباشیم و از همه چیز خبر داریم در زمان توقیف خبرگزاری فارس گفتیم که چاقو بشدت دارد دسته خودش را میبرد حالا بفرما ! همچنین ما عموماً مفتی به کسی رهنمود نمیدهیم ولی اینبار چون پای مملکت امام زمان در میان است ما توصیه مینمائیم تا وزارتخانه جدیدی بنام وزارت هماهنگی در امور طبیعی ایجاد گردد و وزیر هم نداشته باشد چون اگر داشته باشد هم باید بعداً استعفاء بدهد !

ببخشید این وسط چی غیر طبیعی است ؟!

این خانم با دیدن احمدی نژاد پس افتاده که البته طبیعی است !

در اینجا یک گزارش اجمالی از اوضاع جاری مملکت تهیه نموده ایم که برای آگاهی ملتهای جهان که الآن همه شان ناآگاهند در زیر می آوریم :

پس از تعویض طبیعی حجت الاسلام نیازی که دشمن فکر میکرد اینقدر جایش محکم است با عوامل غیر طبیعی هم جابجا نمیشود هم اکنون ممکن است قاضی مرتضوی هم بطور طبیعی عوض بشود چون دو شغله بودن مغایر با قانون است و ایشان بطور طبیعی حق دارد که یا قاضی باشد یا برود همان سوالات کنکور را بفروشد که ضمناً درآمدش هم خیلی بیشتر است و همگان در این نظام خیلی مقدس بطور طبیعی دنبال درآمد بیشترند ! ضمن اینکه هنوز مشخص نشده که ایشان بطور طبیعی فقط سوال کنکور را میفروخته یا بطور طبیعی تر جواب کنکور را هم میفرخته !

از دادگستری زنجان خبر رسیده است که معاون دانشگاه زنجان در حال حاضر زندانی میباشد که این زندانی بودن یکی از چیزهائی است که الآن سی سال است خیلی طبیعی است ! آن دختر دانشجو نیز فعلاً با وثیقه آزاد است که اگرچه در حال حاضر خود ما نیز با وثیقه آزادیم و طبیعی است ولی شواهد حاکی از اینست که دادگستری زنجان وثیقه آن دختر را ۵۰۰ تا پیراهن تترون تعیین کرده تا مبادا از آزادی طبیعی خودش به شکل غیر طبیعی استفاده کند و پیراهن مردم را بطور طبیعی جلوی دوربین دربیاورد !

همچنین اسرائیل از آنطرف و امریکا از اینطرف و اتحادیه اروپا از همه طرف قرار است بطور طبیعی بما حمله کنند که ما تحقیق نمودیم معلوم شد که اینکارها با توجه به حرفهائی که احمدی نژاد عین آروغ دائماً میزند کاملاً طبیعی است و اگر جنگ شد و با توجه به اظهارات فرمانده سپاه ما درس خوبی به تمام جهانیان دادیم اینهم طبیعی است و چه بسا که الآن تمام جهانیان فقط به این دلیل میخواهند بما حمله کنند که ما درس خوبی بهشان بدهیم که اینهم طبیعی است چون اگر به ما حمله نکنند ما فقط درسهای بد بهشان میدهیم که اتفاقاً این یکی از بقیه طبیعی تر است !

از اینور هم فعلاً سوزن احمدی نژاد به یقه خدا گیر کرده و یک چیزهائی میگوید که چون چند وقت بود نگفته بود ما داشتیم فکر میکردیم که رفتار او غیر طبیعی است که شکر خدا باز هم خزعبلات گفت و ملتی را از نگرانی درآورد که این نگرانی ملت هم خیلی طبیعی است ! در همین راستا دانشمندان اینطور ثبت کرده اند که امام زمان در دوران غیبت در سه جا غیر از چاه جمکران روئیت شده که البته دل آدم توی چاه بطور طبیعی میگیرد و بعضی وقتها میخواهد یک دوری اطراف دانشگاه کلمبیا و مشهد و قم بزند که این طبیعی است و اگر این روند بطور طبیعی همینطور ادامه داشته باشد تا نیم ساعت دیگر امام زمان ظهور میفرمایند که اتفاقاً با توجه به شری که جمهوری اسلامی در تمام دنیا ایجاد کرده ظهور امام زمان از همه چیز طبیعی تر است ! البته احمدی نژاد یک چیزهائی هم درباره سرقت و اشعه ایکس پرت و پلا فرموده که شما نگران نباشید چون ما حلش کردیم اینطوری که یرای جلوگیری از سرقت به او آژیر متصل نمودیم و برای اشعه هم گفتیم فقط گاما چون خلاف رئیس جمهور ما سنگین است و با ایکس و ایگرگ حال نمیکند که اینهم طبیعی است !

امروز مدیر مسئول روزنامه اعتماد هم به حمد الهی بازداشت شد که چون کروبی الآن در مکه تشریف دارد بازداشت ایشان کاملاً طبیعی است و این ماجرای بازداشت هم هیچ ربطی به پرت و پلاهائی که کروبی در برنامه منحط مثلث شیشه ای گفته بود ندارد که طبیعی است و ضمناً هیچ ربطی هم به مقاله اخیرش درباره احمدی نژاد که اگر رویشان میشد در قسمت طنز و سرگرمی چاپش میکردند ندارد که باز هم طبیعی است و اصلاً حالت نرمال و طبیعی در جمهوری اسلامی اینست که بطور طبیعی اشتغال ایجاد میکند اینطوری که به یک عده ای مجوز نشریه میدهد که چند نفر مشغول بکار شوند بعد یک عده دیگر را هم برای بستن همان نشریات مشغول بکار میکند که باز هم طبیعی است !

همچنین بیست نفر از نمایندگانی که کاملاً توسط ما انتخاب شده اند امروز طرحی را به مجلس ارائه دادند که در آن برای جلوگیری از "انتشار آلودگی اجتماعی" وبلاگ نویسهای سیاسی و دارندگان وبلاگهای "پورن" بدون هیچ بخششی به مرگ فوری محکوم میشوند که البته ما تحقیق نمودیم دیدیم منظور از پورن همان یکجور سکسی است منتها به زبان کلانتری !!! ضمن اینکه این نمایندگان که کاملاً طبیعی توسط ما که در روز انتخابات غیر طبیعی بودیم انتخاب شده اند خیلی زحمت کشیده اند چون فکر میکنند در جمهوری اسلامی "اعدام بدون بخشش و فوری" احتیاج به دلیل و مدرک دارد خبر ندارند که اگر اینجوری باشد آنوقت نظام حاکم بدجوری غیر طبیعی است ! ما در همینجا از فرصت استفاده نموده به وبلاگنویسان محترم و علی الخصوص دارندگان وبلاگهائی که به شورت و کرست منتهی میشود یا همان به زبان کلانتری "پورن" اکیداً توصیه مینمائیم که با توجه به "انتشار آلودگی اجتماعی" که دامنه آن اتفاقاً به خود کلانتری هم کشیده شده در قسمت توضیحات وبلاگشان این چیزها را حتماً بنویسند چون آنوقت ممکن است خودکشی بشوند و کسی نفهمد چرا و خدای ناکرده تلویزیونهای لوس آنجلسی بگویند مرگ او غیر طبیعی است و مردم در پارک ملت کتک بخورند که این یکی البته طبیعی است !
این چیزها ! -- > اشهد ان لا اله الا الله وحدهُ لا شریک له و اشهد انّ ..........

نتیجه : من خسته شدم بسکه حرف زدم که البته طبیعی است شما خودتان یک نتیجه ای بگیرید ولی سعی کنید جوری باشد که بگویند طبیعی است !