2008/06/23

#13

رييس‌جمهور روز دوشنبه درباره اصلاح ساختاري اقتصاد با مردم سخن مي‌گويد (ایسنا)

*ما ضمن تبریک همه جانبه این پیروزی بزرگ البته سوال نمودیم گفتند رئیس جمهور اگر چهارشنبه درباره اصلاح ساختاری سخن بگوید همان سخن نگوید بهتر است ولی اگر همان سخن را دوشنبه بگوید آنوقت ساختاری اصلاح میشود و اصلاً شما به این کارها چیکار دارید خوبست رئیس جمهور اصلاً سخن نگوید تا هیچکدام از مشکلات کائنات اصلاح نشود ؟! د !

ببخشید دو هزار تومن میشه چند هزار تومن ؟!

به همین مناسبت چون الآن دوشنبه است ما یک کاری کردیم تا رئیس جمهور با ما هم یک کمی سخن بگوید تا علاوه بر اینکه از فرمایشات ایشان مشعوف میشویم بقول رهبری مشعشع هم بشویم چون مشعشع ویتامین خ دارد که خیلی هم مهم است !

ما ) بی زحمت اگر دلتان خواست با مردم سلام علیک کنید !
احمدی نژاد ) الهم عجل لمحمودک الفرج که یعنی اسرائیل اگر محو نمیشود نباید ما را محو بکند و ملت همیشه در صحنه افراز اگر یکسال دیگر دندون روی جیگر بگذارند و حکومت را سرنگون نکنند بنده عوض میشوم و خیالشان از صد سال آینده راحت باشد چون ایران را چنان شخمی زده ام که درست کردنش ۱۷ تا امپراطور میخواهد آنهم همزمان ! ببخشید اینی که روی سقف وایساده کیه ؟!

ما ) کی روی سقف وایساده ؟!
احمدی نژاد ) هیچی امام زمان بود رفت ! با ما کار داشت گفتیم بعد از اصلاح ساختاری خدمت میرسیم !

( ما توی دلمان میگوئیم خدا بخیر کند ! احمدی نژاد میگوید خدا چی را بخیر کند ؟! ما درحالیکه دارد دکلهایمان میریزد که ایشان چطوری صدای دل ما را شنیدند خودش میگوید : آخه همه جا وقتی ما میخواهیم حرف میزنیم همین را توی دلشان میگویند ! )

ما ) ببخشید شما گفته بودید "شخصاً وارد مسکن میشوم" میشه بفرمائید چطوری وارد مسکن شدید ؟!
احمدی نژاد ) ببینید این البته خیلی بحث پیچیده ای است ولی من حلش کردم اینطوری که شخصاً زنگ در مسکن را زدم بعد یالله گفتم بعد وارد مسکن شدم ! اتفاقاً یک مسکنی هم بود حوالی همان استخر ماندانای شمیران که من البته هیچوقت اسمش را نگفته ام ! بعد در مسکن نشسته بودیم که پرسیدیم ببخشید اینجا مسکن متری چند است ؟! بعد یکدفعه همه پوزورتی زدند زیر حنده و ما فهمیدیم دوباره یک حرف خنده دار زده ایم و خودمان هم خندیدیم ! بعد همینطور خنده خنده قضیه مسکن حل شد و دوهفته بعد یکی از وزرای ما که بنده اصلاً اسمش را نمیگویم که دانش جعفری است آن مسکن را فروخت و رفت بجایش ۱۸ تا مسکن در دوبی خرید و ما هم استعفایش کردیم تا برود دوبی آن ۱۸ تا مسکن را اجاره بدهد به ایرانیهای متواری و مشکل مسکن به همین راحتی در تهران حل شد و مشکل مسکن در دوبی هم که ربطی به ما ندارد !

ما ) شما اواسط اردیبهشت گفته بودید که اسامی مفسدین اقتصادی را اوائل تیر میگویم حالا میشه اسم دوتایشان را علی الحساب بفرمائید ؟!
احمدی نژاد ) ببینید شما اخلاق من را میدانید که هیچوقت اسم نمیبرم مثلاً بنده در قم گفتم مافیای سیگار دست یک آدم گهی است که قبلاً فرمانده سپاه بود الآن هم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است ولی به هیچکس نگفتم اسمش محسن رضائی است برای اینکه ضایع نشود ! ضمن اینکه شما اگر دقت کرده باشید من گفتم اوائل تیر در حالیکه الآن تازه سوم تیر است و تا اوائل تیر حالا کی مرده کی زنده ! این خودش یک نکته انحرافی بود که ممکن است در کنکور هم بیاید ! ها ها ها !

ما ) درباره گرانی کالاها میخواهید چه خاکی بسر ما بریزید ؟!
احمدی نژاد ) البته ما نسبت به امریکا اصلاً گرانی نداریم و چون من هفتاد سال آنجا زندگی کرده ام این چیزها را خوب میدانم ! مثلاً در امریکا هیچکس دوزاری ندارد که تلفن بزند و همه مجبورند با سکه های ۱۰ سنتی تلفن بزنند و به همین جهت سیاستهای کلی امریکا در خاورمیانه هی شکست میخورد ! ضمن اینکه الآن در امریکا بنزین گالنی ۱۰۰ دلار است در حالیکه بنزین فروشهای دم پمپ بنزین ما همان گالن را میدهند بیست هزار تومن ! در اروپا که دیگه نگو و سولانا هم پریروزا میگفت میخواهیم جلوی ماشینهایمان یابو ببندیم بسکه بنزین گران است ! بنده در همینجا از فرصت استفاده میکنم و به جهت رفع معضل بیکاری پیشنهاد مینمایم که از این به بعد مردم بعد از ساعت اداره بروند دم پمپ بنزینهای اروپا و امریکا بنزین بفروشند و سر راه این کمربند ما را هم بی زحمت ببندند دور کمرشان الهی خیر ببینند ! از این به بعد هم مردم وقتی قیمت کالاها را می بینند زنگ بزنند به ما تا قیمت همان کالا را در امریکا بهشان بگوئیم اینطوری تازه خیلی هم خوشحال میشوند که در ایران زندگی میکنند و میگویند ایران همه چیزش خوب است فقط یک کمی آمار خودکشی اش بالاست که ما البته برای آن هم یک فکرهائی داریم !

ما ) درباره مسائل اخیر دانشجوهای تربیت معلم و زنجان چه میفرمائید ؟!
احمدی نژاد ) ببینید شما انگار جنبه ندارید ! ما قرار شد ساختاری اقتصاد را اصلاح بکنیم نه ساختاری دانشجوها را ! البته بنده خودم هم هنوز نفهمیده ام چرا وقتی دانشجوها سر و صدا میکنند رهبری من را میفرستد که بگویم در عراق منرا دزدیده اند ! اینرا هم هنوز متوجه نشده ام که چرا هر وقت من حرف میزنم نفت گران میشود تا ما پولدار بشویم و با پولش یک کارهائی در نوار غزه و لبنان بکنیم تا نفت باز هم گران بشود ! اینها همه توطئه دشمنان است که میخواهند ما پولدارتر بشویم تا هزار تومن بدهیم بهشان که برای کل ایران برق بخریم ولی خر خودشان هستند چون ما بجای آن هزار تومن هزار میلیارد تومن خرج میکنیم که اورانیوم عنی کنیم تا با آن بتوانیم برای کل بوشهر برق تهیه کنیم و یک کمی اش را هم برای استفاده های صلح آمیز بریزیم توی وسایل جنگ آمیزی که داریم !

ما ) آقای رئیس جمهور شما دیگه کی با مردم سخن میگوئید ؟!
احمدی نژاد ) دوشنبه ! البته بنده دائم دارم عین بلبل با مردم سخن میگویم دانشگاه کلمبیا هم که رفته بودم داشتم با مردم سخن میگفتم آنها فکر کردند دارم با آنها سخن میگویم و بمن فحش خواهر مادر میدادند و تانزانیا و شاخ افریقا هم که اتفاقاً زیاد میروم با مردم سخن میگویم منتها چون افریقائیها زبان آدمیزاد حالیشان نمیشود فکر میکنند دارم با آنها سخن میگویم و بمن نیزه و تیرکمون پرت میکنند و خیلی ها هم معتقدند که ماجرای محو اسرائیل هیچ ربطی به جائی مثل اجلاس سازمان خواربار در ایتالیا ندارد و برای همین در آنجا بمن شام ندادند که البته منهم از قصد نحوه قلمه زدن ساقه شنبلیله را به ریشه سیب زمینی اشتباهی بهشان گفتم تا دفعه بعد اصلاً شام نداشته باشند که به کسی بدهند منهم یکیش !

ما ) بعنوان آخرین سخن البته اگر چیزی نگوئید ممنون میشویم ولی دیگه چیکارت کنیم دیگه !
احمدی نژاد ) من همینجا این پیروزی بزرگ را به ملت شریف افکن اسلامی تبریک میگویم که البته اوائل شهریور میگویم که چرا الآن پیروز شده ایم چون الآن چیزی به ذهنم نمیرسد ولی این پیروزیها همه بخاطر اینست که اسم امسال نوآوری و شکوفائی میباشد درحالیکه دشمن خیلی دلش میخواست که ما اسم امسال را غضنفر بگذاریم تا اینهمه پیروز نشویم که البته رهبری چون علم غیب دارد فوری از توطئه دشمن با خبر شد و آنرا حنثی کرد که اینهم خودش یک پیروزی دیگر است و .....

ما ) آقای احمدی نژاد ما اگر بگیم غلط کردیم راضی میشوید ؟!
احمدی نژاد ) ببینید موضوع همین است ! یعنی اینکه ما یک کاری میکنیم که شما به غلط کردن بیفتید بعد پیروز میشویم ! میگوئید نه بروید در تمام طول تاریخ ببینید تمام جنگها از زمان ریچارد سوم که من یادم می آید تا حالا برای این بوده که یکطرف ماجرا بگوید غلط کردم که ملت ایران روزی صد دفعه دارند اینرا میگویند و ما روزی صد دفعه پیروز میشویم ! پس چی شد ؟!

ما ) غلط کردیم ! احمدی نژاد ) چی ؟! ما ) غلط کردیم ! احمدی نژاد ) حالا غلط هم میکنی ؟! بگم دکتر مددی بیاد پیرهنش رو برات دربیاره ؟! ای بی حیا !