2014/08/08

#1410

سه سال حبس؟ چه بی‌رحمانه!


ریاست محترم قوه مستقل قضائیه

احتراماً متاسفانه از حکم سه سال زندان صادره برای اکبر تقی زاده، متهم پرونده قتل ستار بهشتی باخبر شدم. خدا گواه است وقتی دیدم برای اتهام به آن کوچکی، حکم به این سنگینی بریده شده، اگر نبود شدت اعتقادم به استقلال قوه قضائیه، بعید نبود که تحت تاثیر تبلیغات منحط غرب، برای یک لحظه با خودم خیال بکنم که قاضی پرونده، حکم را خدای ناکرده تحت فشار کسی از جائی صادر کرده است. آخر متهم عزیز ردیف اول پرونده جنایت که نکرده، قتل کرده. وقتی می‌شود در قوه مستقل قضائیه، مشکلات را با دویست هزار تومان جریمه‌ی نقدی حل کرد، چرا به پرونده دستمال ببندیم؟ زبانم لال زبانم لال، یارو ریش تراش که ندزدیده.

با خودم فکر کردم همین فجایع و احکام به این سنگینی در قوه مستقل قضائیه‌ی ما اتفاق می‌افتد که غربی‌ها و خصوصاً آن احمد شهید مزدور که امیدوارم خبر شهادتش در کمیسیون حقوق بشر را بیاورند، سوء استفاده می‌کنند و در کمال ناجوانمردی گزارش‌هایی از نقض حقوق بشر منتشر می‌کنند که کسی نداند خیال می‌کند خدای نکرده در ایران چه خبر است. ما از همان ابتدای پرونده، امیدوار بودیم که اولاً در این شرایط بحرانی و با وجود پرونده‌های سنگین آب بازی و حرکت بدون جوراب در سطح معابر و تولید کلیپ‌های مستهجن برای حمایت از تیم ملی و نعوذ بالله اقدام به فعل نانای در محافل شبانه و در وضعیتی که متاسفانه علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری، نصف جمعیت ایران دارند نصف دیگر را طلاق می‌دهند، شعبات دادگستری وقت وزین خود را بی‌خودی سر چنین پرونده‌های بی اهمیتی هدر ندهد، ثانیاً در مورد چنین پرونده‌هایی که مشکل را حتی می‌شود فی المجلس با گاز گرفتن متهم حل کرد، با صدور چنین احکام سنگینی به حیثیت نظام ضربه وارد نشود.

اینجانب، به سهم خود مراتب اعتراض سایرین را نسبت به این حکم ناعادلانه اعلام نموده، امید قلبی دارم تا در بررسی مجدد پرونده که انشالله ده بیست سال دیگر طول خواهد کشید، قوه مستقل قضائیه با تبرئه‌ی متهم عزیز این پرونده و سایر عزیزانی که ممکن است انشالله در این امر خیر و قتل سایر متوفیان پرونده‌های دیگر سهیم باشند، و چه بسا با صدور حکم جمعی صد و سی سال زندان برای بازماندگان ستار بهشتی، گام بلندی در جهت استقلال قوه مستقل قضائیه برداشته، اصلاً روی داعش را در منطقه کم بنماید.

در پایان همچنین از ریاست مستقل جمهور نیز استدعا دارم تا با بی‌توجهی کامل به این موضوع، در گزارش عملکرد صد روزه‌ی بعدی خود، گزارش مفصلی از تبدیل ممنوع القلم‌ها به سریع القلم، و تشویق سریع القلم‌ها به شهید القلم، و بازگرداندن موفق تبعید القلم‌ها به قفس القم، ارائه نموده، تا گام موثر دیگری در خر کردن ملت فهیم ایران برداشته بشود.