2012/06/06

#1156

معروف کردن ائمه ، تضمینی ، بدون وقت قبلی !


خبرگزاری فارس از قول «چقائی» مدیرکل  ثبت احوال استان مرکزی که خودش خیلی اسم خنده‌داری ندارد خبر داد در پی اهانت شاهین نجفی به یکی از ائمه که بچه‌ها در خانه هادی صدایش می‌زنند ، میلیون‌ها نفر که تا دیروز اسمشان شاهین بود تقاضا کرده‌اند که از امروز اسمشان بشود نقی ولی بچه‌ها در خانه همان هادی صدایشان بزنند . در اینجا ما ضمن پیشنهاد به مدیرکل مذکور در رابطه با اینکه قبل از این کارها از موقعیت شغلی خود سوء استفاده نموده و اول یک فکری به حال اسم خودش بکند که خیلی زاغارت است ، بطور داوطلبانه آمادگی کامل خود و سایر همکاران طنزنویس‌مان را جهت معروف کردن الباقی ائمه محترم و در نتیجه تغییر نام بسیاری دیگر از هموطنان‌مان اعلام نموده ، وقایع زیر را پیش‌بینی می‌نمائیم :

واقعه اول : در پی اهانت سامان اربابی به «باب الحوائج» که بچه‌ها در خانه امام کاظم صدایش می‌کنند ، تعداد غیوری از هموطنان با مراجعه به ثبت احوال استان کهکیلویه خواستار تغییر نام خود از سامان به باب الحوائج شدند . «پلخمون» مدیرکل ثبت احوال استان کهکیلویه با بیان این مطلب افزود : ملت ما امت هوشیاری است و هر موقع که لازم باشد در راه دفاع از اسلام حتی نام ناموس خود را هم عوض می‌کند . وی افزود : والدین محترم بهتر است از بچگی غیر از اسم اصلی اسم چندتا امام هم روی بچه‌هایشان بگذارند اومدیم زد و یارو معروف شد .

واقعه دوم : پیرو اهانت کامبیز حسینی به «باقر العلوم» که «منزل» ایشان را امام تقی صدا می‌کند ، چند صد هزار نفر از امت رشید پرور با مراجعه به «چغارگوش» مدیر کل ثبت احوال چهار محال و بختیاری ، خواستار تغییر نام خود از کامبیز به باقر شده و در شعارهای کوبنده‌ای نجات اسلام را تنها راه نام‌گذاری خود و خانواده‌شان اعلام نمودند . مدیرکل مربوطه سپس با حضور در جمع این عزیزان و اعلام خبر احداث یک پل معلق به همین نام در استان کهکیلویه ، در فرازهائی از تلاوت خود استفاده از سیره انبیاء خصوصاً در نامگذاری دختران را راه مفیدی برای اصلاح حجاب در سطح منطقه دانست و چیزهای دیگری هم افزود .

واقعه سوم : پس از اهانت نیک آهنگ کوثر به «ابو جعفر» که لات‌های محل ایشان را امام جواد صدا می‌کنند ، میلیونها نفر از هموطنان کشور بدلیل اینکه نام «نیک آهنگ» فقط همین یکی در ایران هست و هیچکس دیگری اسمش نیک آهنگ نیست ، برای تغییر نام خود به ابو جعفر دچار سردرگمی شدند . در همین راستا «شمین قوچ» مدیرکل ثبت احوال یک‌جائی در سخنان خود پس از اینکه مقداری افزود فرمود : با این اتفاق واقعاً ما خودمان هم نمی‌دانیم برای نجات اسلام دقیقاً باید چه کاری بکنیم و ترسمان از اینست که ناگهان دشمن پیروز بشود . وی پیشنهاد داد که امت سرافراز اسلام اول اسمشان را به نیک آهنگ تغییر بدهند بعد برای نجات اسلام آنرا بکنند ابو جعفر . لازم به ذکر است که ملت سرافراز اسلام نیم ساعت بعد متوجه شدند که ابو جعفر و جواد ، چندتا دیگر از اسمهای همان امام تقی و باقر است که در واقعه دوم از آن به اندازه کافی دفاع شده . این افراد سپس در انتظار واقعه بعدی به خانه‌هایشان گریختند .

واقعه چهارم : پیرو اهانت علیرضا رضائی به تمام ائمه هیچ اتفاقی در کشور نیفتاد . مدیرکل اتفاقات نیفتاده کشور با بیان این مطلب کمی هم افزود : از آنجا که اسم و فامیلی نامبرده بتنهائی هفت هشت ده‌تا امام را ساپورت می‌کند ما واقعاً گیر کرده‌ایم که الآن برای تغییر نام باید چه غلطی بکنیم ؟ وی ابراز امیدواری کرد که از این به بعد توهین کنندگان به ائمه دارای اسامی هخامنشی باشند که بهرحال بشود یکجوری اسلام را نجات داد !