2011/08/31

#1022

روزی که ریـد بر تو کشور همسایه !

.

از آنجا کارشناس محترم کشور دوست ، برادر و همسایه افغانستان ناگهان نظام را کلاً یه تیکه در شبکه خبر گل افشون کرد لذا ما جهت پرهیز از تکرار اینگونه فجایع راه حلهای خودمان را ارائه می‌نمائیم :

از این به بعد در هنگام دعوت کارشناس (هر کی که باشد از هر جائی که باشد ، تو بگو خود حسن نصرالله مکان‌کش) به جهت اینکه شکر خدا جمهوری اسلامی از لحاظ مقبولیت به جائی رسیده که گفتن هیچ حرفی از هیچ کسی هیچ بعید نیست لذا :

  1. عینهو فوتبال مصاحبه را با هفت هشت ثانیه تأخیر پخش کنید . تا یک نفر لخت و پتی خواست نشان بدهد ... نه ببخشید ، تا یارو آفتابه را گرفت دستش ناگهان طبق روال بدلیل مشکلات ماهواره بطور اتوماتیک صحنه‌های گل اول بازی در دقیقه‌ی دوم سی دفعه پخش بشود تا مشکل آفتابه‌ی ماهواره کاملاً رفع بشود .
  2. پخش موسیقی اصیل لـُری فراموش نشود . این رسم البته برای اولین بار بیست سال پیش در جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در تلویزیون باب شد و بر خلاف تصور همگان نشانه‌ی اهمیت بالای اقلیتهای قومی و دینی از نظر صدا سیما است (نظر بقیه‌ی جاها را نمی‌دانیم) . تا طرف آفتابه را گرفت بالا فوری ده دقیقه موسیقی اصیل لری بطور خودکار پخش بشود مگر اینکه یارو یبوست داشته باشد کارش بیشتر طول بکشد که در اینصورت از موسیقی اصیل کردی هم می‌شود استفاده کرد .
  3. پخش صحنه‌هائی از فجایع و مصیبتهای ملت مظلوم همانجائی که کارشناس محترمش ناگهان وسط برنامه تنگش گرفته است . در هنگام پخش تصاویر صدای کارشناس قطع و مجری دائم می‌گوید : الو ؟ ... الو الو ؟ ... الو ؟ ... چند دقیقه بعد از پخش صحنه‌های فجایع که همه جای دنیا جز جمهوری اسلامی در آن دست داشته‌اند ، در صورت حالی شدن کارشناس محترم دوست و برادر ، صدا و تصویر نامبرده دوباره برمی‌گردد و اصلاً یک سوال دیگری از ایشان پرسیده می‌شود که کلاً هیچ ربطی به موضوع بحث ندارد .
  4. ناگهان برق بطور سراسری در تمام کشور برود . در این مدت کارشناس محترم دوست و برادر همینجوری برای در و دیوار دارد حرف می‌زند هیچکی هم نمی‌شنود و همکاران واحد پخش هم می‌توانند بطرز فجیعی به ریش کارشناس برنامه بخندند و کارشناس محترم هم می‌تواند در این فاصله تلفنی که از وزارت اطلاعات بهش شده را جواب بدهد که وقتی برق سراسری آمد یارو کاملاً توجیه شده باشد که حواسش باشد که دارد در تلویزیون آزادترین کشور جهان دارد حرف می‌زند .
  5. شوشول ! اینکار از همه راحتتر است . به محض اینکه کارشناس دوست و برادر به قصد بیرون روی گفت جمهوری اسلامی عین یک غده‌ی سرطانی در منطقه است مجری بگوید چی ؟ ماشین لباسشوئی رو خودت روشن می‌کنی ؟ نه ، نه ، این کار خوبی نیست ، و در ادامه بگوید : این بود گفتگوی زنده و مستقیم ما با کارشناسی که الآن تقریباً مرده و کجکی محسوب می‌شود !