2011/08/26

#1018

ستاد تبدیل وطن به صحرای حجاز آغاز به کار کرد !


روابط عمومی افزود جهت هماهنگی هرچه بیشتر با خواستگاه اسلام و خصوصاً موازین آن ، این ستاد کوشش می‌کند تا با خشک کردن تمام انواع دریا ، دریاچه ، رودخانه ، نهر ، کانال ، جوب ، حوض ، لگن و امثالهم ، علاوه بر جلوگیری از عمل شنیع آب‌بازی در سطح جامعه گام موثری در تبدیل کشور عزیزمان به شعب ابی طالب بردارد . لازم به ذکر است که پس از اجرای آزمایشی و موفق خشک کردن دریاچه ارومیه دانشمندان این ستاد امیدوارند با اجراء موفق همین طرح روی دریای خزر بتوانند قدم مهمی در پیشبرد اهداف عالیه‌ی اسلام برداشته ، باشد تا عنقریب بدست توانمند متخصصان داخلی مستقر در حوزه علمیه قم طرح خشک کردن خلیج فارس نیز با موفقیت اجراء گردیده ، علاوه بر اجر معنوی زیاد آن ناوهای امریکائی نیز به گل بنشینند .

این ستاد افزود جهت نیل هرچه سریعتر به اهداف بلند مدت طرح بیابان فزائی در کشور ، قطع و انهدام کامل جنگلهای گیلان و مازندران و بقیه‌ی جاها در دستور کار قرار داشته چه بسا تا بوده اینجوری بوده که جنگل همواره محل فسق و فجور و عرق خوری و اسباب لاف تو لاف بشریت گردیده است و تا جائی‌که علمای اسلام تحقیق کرده‌اند شعب ابی طالب همه جور چیزی داشته جز جنگل . این ستاد در ادامه از حفر یک دهنه غار حرا در کوه بیستون خبر داد و گفت امیدواریم با تخریب و مسطح کردن تمام کوههای کشور باعث تسریع حمل و نقل زائران به این محل نورانی بشویم . لازم به ذکر است که جبرئیل با انتشار بیانیه‌ای هرگونه ارتباط مادی و معنوی خود با فرهاد در بیستون را قویاً تکذیب نموده ، افزوده است تا جائی که ما یادمان می‌آید همیشه از بیستون بجای روضه صدای بیل و کلنگ می‌آمده است .

در همین راستا طرح تعریض کویر لوت با سیصد و شصت و چهار فوریت دیشب در مجلس تصویب و نمایندگان مردم ضمن انجام راهپیمائی در صحن مجلس با آرمانهای امام راحل و امام ناراحل تمدید بیعت کردند . نمایندگان سپس با حضور در میدان فلسطین جنایتهای رژیم همه‌جا جز سوریه  را محکوم نموده و سپس برای تناول سحری به بیت رهبری رفتند . در این مراسم رهبری ضمن تقبیح آب‌رسانی به دریاچه‌ی ارومیه پرده از نیرنگ و توطئه جدید دشمنان نظام برداشت . در این پرده برداری که یک کمی هم خون آمد مشخص شد که هدف سلسله هخامنشی‌ها از اختراع آفتابه که از لوله‌ی آن آب می‌آید جلوگیری از بسط و گسترش فضای اسلام در منطقه آنهم در شرایط حساس کنونی بوده است . بر این اساس طرح حمله به مقبره کوروش همانجا با سی و دو هزار فوریت تصویب و تقدیم رهبر معظم انقلاب گردید . در پایان این مراسم معنوی قرار شد پرده‌ای که معظم له برداشته را دو تومن بدهند بدوزند !