2008/11/22

#250

لاريجاني در همايش توسعه ايمن با رويكرد پدافند غير عامل : شرکت کنندگان در کنفرانس گفتگوي اديان امريکا در واقع ليوانهايشان را به هم زدند و اميدوارم اينقدر گيج نباشند که فريب ظاهر این کنفرانس را بخورند (ایسنا)

آقای لاریجانی !

داداش ، هیچی همین عرق سگی خودمون نمیشه !
.

لاریجانی در حال رویکرد به پدافند غیر عامل !
در اینجا طرز تهیه عرق سگی در جمهوری اسلامی را جهت اطلاع امت شهید پرور در زیر می آوریم :

1- مواد لازم :
  1. رئیس جمهور : ۷۰ سانت مغز و اعصاب خوری !
  2. رئیس مجلس : یک لاریجانی مرده خوری !
  3. دار و دسته نظام : یک تیم کامل رانت خوری !
  4. امریکا : یک قاره جهان خوری !
  5. اسرائیل : یک کشور موشک خوری !
  6. وزیر کشور : یک نفر معروف به زمین خوری !
  7. علما : یک دست کامل پاچه خوری !
  8. دانشجو : همین تعدادی که الآن رفته اند هوا خوری !
  9. زندانی : به تعدادی که افتاده باشند به گه خوری !
  10. ایرانی : یک ملت ماست خوری !
  11. لیوان : هفتاد میلیون گیلاس عرق خوری !
2- روش تهیه :
ابتدا کلیه مواد را با هم ترکیب نموده سپس پنج دقیقه صبر میکنیم ، همه گیج میشوند تلو تلو میخورند بعد لیوانها را جوری به هم میزنیم که حتماً چندتایش بشکند و دست و پای ملت را در سیستان ببرد و در همان حال به همدیگر میگوئیم : نوش ! توضیحاً اینکه بعضی ها در حال نوش به فکر توش هم هستند که ما البته با مسائل پورنوگرافی کاری نداریم ! به همین راحتی !
3- ارزش غذائی :
ارزش غذائی عرق سگی از لحاظ کالری به اندازه حداقل سی سال حکومت در ایران ، سی سال خشونت در همان ایران ، پنج سال انفجار در عراق ، هشت سال انفجار در افغانستان ، ۱۸ بار تعویق انتخابات لبنان و نیز برای ایجاد یک عدد حماس در غزه کار آدم را راه می اندازد ! بنا به نظر کارشناسان تغذیه بهتر است در هنگام صرف عرق سگی آدم یک چیزهائی هم بعنوان مزه میل بنماید . در حال حاضر تعدادی از مزه های موجود در جمهوری اسلامی از این قرارند : دانشجو ، روزنامه نگار ، دختر و پسر جوان ، اصلاح طلب ، پالیزدار و امثالهم . توضیجاً اینکه این مزه آخری خیلی بامزه است !
4- توصیه های پزشکی :
پزشکان معتقدند که ملت ایران بعد از صرف عرق سگی ، به نشانه تاثیر انقلاب در ایران تا حد زیادی شاششان میگیرد ! در این هنگام چنانچه کسی زیاد زده باشد احتمالاً به تهوع هم می افتد لیکن پزشکان معتقدند که اگر عرق سگی از آن قرصی ها باشد آدم را کور هم میکند ! چنانچه کسی عرق سگی زده باشد ولی هنوز کور نشده باشد نشانگر اینست که در فرصت مناسبی از وطن فرار کرده است و بی معرفت الآن دارد ویسکی میخورد ! لازم به ذکر است که ویسکی یکی از نشانه های دموکراسی بوده و آدم را نه تا آن حد به شاش می اندازد نه هیچ چیز دیگر !
5- محل توزیع : قم ، خیابان مجیدیه ، تیمچه آقا !