2008/07/08

#54

پس از اظهارات جنتي درباره اعتراض به تحقیق و تفحص از دستگاه قضائی، برخي از ‏نمايندگان به اين سخنان اعتراض و حتي تهديد کردند اگر اين اظهارات اصلاح نشود، آنان دست به افشاگري هاي ديگري ‏خواهند زد.‏ روز گذشته خبرگزاري فارس به نقل از احمد جنتي اعلام کرد که: "اعتراضم فقط به حاشيه‌هاي تحقيق و تفحص ‏از دستگاه قضائي بود و با اصل موضوع مخالف نیستم" . (سایت روز)

* نامه تعدادی از وبلاگنویسان به جنتی :

ببخشید مگه پالیزدار هم وبلاگ پورنوگرافی داشته ؟!


پالیزدار درحالیکه از بچگی به پورنوگرافی علاقمند بوده !

جناب آقای جنت مکان خلد آشیان !

اینجانبان تقریباً نصف مردم ایران میباشیم که الآن سی سال است که اصولاً با اصل چیزی مخالف نیستیم ولی به حاشیه های همه چیز اعتراض داریم ! اصلاً خیلی باحاله ! ما در جمهوری اسلامی از همه جا یاد میگیریم که چطوری وبلاگ بزنیم بعد خود جمهوری اسلامی می گوید چون وبلاگ داری پس بفرما برو اعدام هم بشو برای اینکه پورنوگرافی در امنیت روانی ما اخلال میکند و نمیگذارد ما درست به کار مملکت برسیم ! ما البته چون هنوز نمیدانیم وبلاگ داشتن ما اصل است یا اعداممان اینست که اینرا هم نمیدانیم که اعدام ما حاشیه وبلاگ داشتنمان است یا وبلاگ داشتنمان حاشیه اعدام ! خلاصه شما خودتان بی زجمت حالا که اینهمه زحمت میکشید این اصل و حاشیه را هم یکجوری برای ما تعیین بفرمائید تا ما بدانیم به کدامش اعتراض داریم ولی با کدامش مخالف نیستیم !

ما شنیدیم که بعد از افشاگری پالیزدار شکر خدا هیچکس در جمهوری اسلامی هیچوقت ناراحت نشد بلکه چون عموماً از روی شیر یا خط یک عده ای از مردم ایران باید هر هفته بروند زندان اینست که پالیزدار گفته بود شیر بعد خط آمد بعد در امنیت روانی شیر یا خط اخلال شد بعد آن بدبخت افتاد زندان ! ما البته اینرا خیلی خوب میدانیم که الآن سی سال است که دیگر شیر اصل نیست بلکه خط اصل است آنهم فقط خط امام ! فقط این وسط گیر کرده ایم که از این به بعد اعدام پالیزدار حاشیه است یا اعدام ماهائی که در وبلاگمان درباره پالیزدار چیز می نویسیم ؟! ببینم مگه پالیزدار در آنجایش از آن چیزها ندارد که اگر ما در وبلاگمان درباره اش بنویسیم پورنوگرافی کرده ایم و باید اعدام بشویم ؟! اصلاً نکند چون آنجای آدم در جمهوری اسلامی همیشه اصل است بعد پیراهن دکتر مددی و کون برهنه سردار زارعی حاشیه است برای همین شما با اصل مخالف نیستید ولی از حاشیه هم بدتان نمی آید و ما باید اعدام بشویم ؟! خب یکدفعه بفرمائید ما هم عینهو احمد باطبی سند بگذاریم فرار کنیم برویم در صدای امریکا که اصل است به حاشیه اعتراض کنیم دیگر !

غرض ما از نوشتن این نامه این بود که بگوئیم ما با خود شما که الحمدلله همیشه اصل همه چیز هستید مخالف نیستیم ولی بعضی وقتها به بعضی از حاشیه های شما مثل یزدی و امامی کاشانی و چندتای دیگر از رفقای شما از قبیل روم به دیوار اسبهای دختر رفسنجانی اعتراض میکنیم بعد اسبها میروند روزی صد هزار تومن هندوانه میخورند قاضی مرتضوی میرود سوال کنکور میفروشد امریکا میخواهد حمله بکند آن دختره بدبخت در زنجان بازداشت میشود مثلث شیشه ای با مجری و اثاثیه اش توقیف میشود احمدی نژاد سه هفته خفه میشود بعد تمام اینها که میشود چون همه عادت کرده اند که در جمهوری اسلامی اگر اینها نشود آنوقت اصل ماجرا لابد یک ایرادی دارد اینست که هیچکس با این چیزها مخالفت نمیکند بعد به همین راحتی تمام اینها دوباره میشود اصل بعد یک هفته بعد می بینند انگار حوصله شان دارد سر میرود می آیند وبلاگنویسها را اعدام میکنند بعد این میشود حاشیه تمام آنهائی که گفتیم ! خیلی باحاله ها ! ببخشید شما هم انگار از پورنوگرافی بدتان نمی آید به گمانم ! راستشو بگو کلک !

حالا که اینطوری است نامه تمام عزت زیاد فقط بگو شب کجائی ؟! یک وبلاگ پورنوگرافی ۱۴ ساله برایت سراغ داریم عینهو قرص قمر لاکردار ! تا شب قنوت بخوان تمرین کن ! ..... بلا !

نتیجه : در جمهوری اسلامی تمام راهها به واجبی ختم میشود !