2011/02/15

#893

شهیدمونو دزدیدن ، می‌خوان باهاش پز بدن !


واکنشها به شهادت صانع ژاله :

فارس : هزاران آشوبگر که با تانک ، نفربر ، خمپاره ، آر.پی.جی و با پوشش هوائی هواپیماهای اف 22 و چندین ناو هواپیمابر و زیر دریائی به خیابانهای تهران آمده بودند ، پس از انفجار و تخریب و انهدام صدها هزار واحد مسکونی ، مدرسه ، بیمارستان ، آسایشگاه معلولین و امثالهم اقدام به قتل و قطعه قطعه کردن میلیونها انسان بی‌گناه کردند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جسد هیچکدام از قربانیان این حوادث تروریستی قابل شناسائی نبود بجز یکنفرشان که فرمانده کل بسیج دانشجوئی جهان و فرمانده 12 عملیات نفوذی در خاک دشمن و عاشق ولایت بود که اتفاقاً در لحظه‌ی شهادت کارت بسیج هم توی جیبش بود . ما ضمن محکوم نمودن این فجایع کلاً خواهان اعدام سران فتنه بوده در این راه از انتشار هیچ دروغی در سایتمان فرو گذار نخواهیم بود .

جنتی : اقدام ددمشینیه ... ددمشنای ... ددماشینی ... ددمشینای‌نای تعداد قلیلی بهائی سلطنت طلب امریکائی الاصل که با تحریک اسرائیل و به قصد نابودی اسلام از خاورمیانه انجام شد را محکوم نموده و از همه حلالیت می‌طلبم چون ممکن است حداکثر طی نهصد سال آینده بمیرم .

رادان : متأسفانه طی آشوبهای خیابانی روز گذشته که توسط سی و هفت نفر اراذل و اوباش در سطح کشور انجام شد یک نفر به ضرب گلوله‌ای که از فضا شلیک شده بود کشته شد که خوشبختانه با اقدام سریع و موثر پلیس و دستگیری هزار و پانصد نفر از این سی و هفت آشوبگر ما توانستیم جلوی قطع عام الباقی هم‌میهنان عزیزمان را بگیریم و علت حادثه هم در دست بسسی است . خبرنگار : در دست چی ؟ رادان : بسسی !

میلیونها نفر از امت صحنه‌دار که اصولاً همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند ولی هیچوقت اسم ندارند : ما میلیونها نفر با امضاء این طومار چهل و هشت امضائه بدون حمایت هیچکسی از هیچ جائی خواهان محاکمه‌ی هر کسی که شما بگید بوده و امشب با تجمع اعتراضی در میدان ارک به منزل کروبی حمله نموده تا او را که شما خودتان برای دستگیر نمودنش چلاغ می‌باشید بگیریم و برای اعدام به قوه مقننه ، نه اشتباه شد ، قوه مجریه ، نه ، قوای سه‌گانه ، نه ... خلاصه همان قوه‌ای که باید اعدام بکند تحویل بنمائیم . ضمناً تجمع اعتراضی ما بدون هیچ زد و خوردی پایان یافت چون تمام اسباب زد و خورد توی جیب خودمان بود .

رئیس پلیس امنیت اخلاقی و ثبت احوال کشور ، پس فردا : طبق بررسی‌های ما ، کلاً سه تا صانع ژاله در تمام جهان داریم : یکی پارسال در جریان قطع برق در فسا بالای پله برقی گیر کرد هنوز همونجاست اینا اینم عکسش ، یکی دو هفته پیش سوار بالن شد نمیدونم گاز بالن زیاد بود چی بود از جو رد شد آخرین خبر اینکه الآن فضاست ، یکی هم خود منم که الآن اینجا نشستم دارم اینا رو تف میدم !