2009/12/03

#573

ارتقاء 20:30 به تريبون پاسخگوئی نظام به بالاترين مبارك !
.

امشب بخش مشعوف خبري 20:30 ضمن مصاحبه با تعدادي از هموطنان غيور در مورد شايعات منتشره در "برخي سايتها" كه وجود دارند ولي اسم ندارند به بررسي روشهاي برخورد با اينگونه شايعات پرداخت و از آنجا كه همه گونه مصاحبه شونده اتفاقاً شايعات اين سايتها را ديده بودند و معلوم شد كه ملت قهرمان پرور با حفظ سمت عين آمار بالاترين باز هم هستند لذا ما نيز در راستاي ايفاء رسالت كلفتي كه قد گردنمان است با تعدادي از همان عزيزان مصاحبه هائي كردم كه در اينجا مي آيد :

يك پيرزن نود ساله :

ما : ننه جان شما شايعه كناره گيري جوادي آملي از امامت جمعه قم بخاطر اختلافات را شنيده اي ؟
ننه جان : آره ننه . اين جوادي آملي قرار بود سه ماه پيش كنار بره ولي چون شرايط آنموقع حساس بود كه الحمدلله الآن ديگر نيست اون هفته كناره گيري كرد . من خودم سه تا لينك گذاشتم تو اين سايتهاي شايعه پراكن تا صبح مفاتيح خوندم ولي هيچكدوم داغ نشد اينا با آي.دي من مشكل دارن ننه .
ما : ببخشيد ننه آي.دي شما چيه ؟
ننه جان : به كسي نگي ننه ؛ خرچنگ زاده !

يك حاجي آقا :

ما : سلام عليكم شما هم شايعه كناره گيري جوادي آملي از امامت جمعه قم را شنيدي ؟
حاجي آقا : پسر جان ! اين فيلترشكن ما چند روز است در بازار از كار افتاده اين پدرسگها ياهو را هم بسته اند نميشود در حجره چت كرد . البته بنده عضو فيد همين برخي سايتها هستم خبرها با ايميل دستم ميرسد ولي نميتوانم كامنت بگذارم . حالا جوان به اين رعنائي بگو بينم vpn چي داري ؟!

يك آقاي ريشو :

ما : ببخشيد برادر نظر شما در مورد شايعه استقبال سرد از احمدي نژاد در سفرهاي استاني چيه ؟
آقاي ريشو : من خودم همانجا بودم ميليونها نفر براي استقبال آمده بودند .
ما : ببخشيد شما كجا بودي ؟
آقاي ريشو : همانجائي كه استقبال ميليوني شده بود .
ما : برادر جان اين آقا هر جائي ميرود ميگويند استقبال ميليوني بوده شما دقيقاً كجا بودي ؟
آقاي ريشو : شما يا اخبار تماشا نميكني يا چشمت چپه . هر جائي كه با اتوبوس ما را براي استقبال ميليوني ميبرند همانجا استقبال ميليوني ميشود و من خودم از نزديك مي بينم . اخيراً يك عكس استقبال ميليوني را گرفتيم با نرم افزارهاي موجود از پهلو كشيديم كه ميليوني بشود برخي سايتها سوء استفاده كردند مثبت دادند داغ شد و ما 16 آذر با اين شايعات برخورد ميكنيم .

يك خانم باردار چادري :

ما : به به چه بچه ماهي توي شكم شماست بي زحمت شايعه قتل دكتر پور اندرجاني را شنيده ايد ؟
خانم باردار : اينكه خوب است حتي خبر تجاوزها در كهريزك هم كه برخي سايتها ميگذارند شايعه است . بنده خودم در آنزمان كهريزك كار ميكردم و همه چيز را ميدانم . البته منرا كشتند !
ما : خيلي ممنون حالا تا نزائيدي نيفتاده گردن ما برو !

يك آقاي دانشجو :

ما : سلام مهندس بي زحمت شايعه تعطيلي دانشگاهها در 14 آذر از ترس 16 آذر جريانش چيه ؟
آقاي دانشجو : ننگ ما ننگ ما وزير فرهنگ ما !
ما : بله ؟
آقاي دانشجو : تا احمدي نژاده هر روز همين بساطه !
ما : برو داداش تو انگار خوشت مياد پس فردا چندتا شايعه هم درباره تو توي برخي سايتها منتشر بشه .

يك نفر خرس گنده :

ما : آقاي گنده بك نظر شما درباره شايعات برخي سايتها چيه ؟
خرس گنده : بيسم رحيم منيم ايفتيخارم ميشي ابيل فضل عينايت بده شايوعو پرت كن با نيظام مشكلش بشي سايت ايسرائول پخش بكنه كه اينگيلاب ضعيف بشي . يا ابيل فض خودشو ممد بيرسان ايمام زامان اينگيلاب بيمه بدي شايعه پرت كن شيكست بگيره سايتش هنگ بشي . مراسيم تحليف منيم ديدم نوكشو دشمن نيشان داد هدف گرفتي به اينگيلاب.
ما : حسين آقا ما هرجا ميريم بايد حتماً اين ريخت تو رو ببينيم ؟
خرس گنده : ريضاداده هستم گوربان ابيل فض !