2008/08/15

#149

* در راستای حمله وحشیانه کشور دوست برادر و خیلی چیزهای دیگر روسیه به کشور دوست برادر و خیلی چیزهای دیگر گرجستان اینجانب که همواره از طریق توسل به زور دنبال مقاصد صلح آمیز خود میباشم در این لحظه معنوی نظرات کارشناسانه خود را به جهت حصول پیروزی گرجستان در جنگ اعلام مینمایم بدیهیست نظرات فوق کاملاً اجرائی بوده و چه بسا که اگر نمی بود ما خودمان تا حالا بجای اینهمه پیروزی ، آنهمه پیروز شده بودیم !

الکس تو دیگه کی هستی دست پوتین رو بستی !


  1. به یک قایق ۱۶ تا موتور ببندید و بروید شماره بدنه ناو روسیه را بپرسید سپس پنج تا بسته بیندازید توی آب فرار کنید و پس فردا فیلم بگیرید پریروز به همه نشان بدهید !
  2. ۳۲۰ هزارتا قبر بکنید تا روسها اولاً بدانند شما با کسی شوخی ندارید ثانیاً به تعداد لازم نیرو با خودشان بیاورند که جا نه کم بیاید نه زیاد !
  3. دو تومن بدهید به خبرگزاری فارس تا نیم ساعت اخبار جنگ شما را بنویسد ! بدیهی میباشد که بعد از آن نیم ساعت خودتان هم باورتان نمیشود که این چیزها را درباره توان تسلیحاتی شما نوشته باشد !
  4. باقالی را یک کمی گران کنید بعد احمدی نژاد را ببرید تا بعد از اخبار علت گرانی اش را بگوید ! این روش تضمینی بوده و روسیه پس از فاش شدن نقاط ضعفش در دولت قبلی دیگر رویش نمیشود از خانه بیرون بیاید !
  5. روسیه به شما حمله کرده شما قره باغ را با چچن اینگوش ۳۳ روز جنگ بیندازید نتیجه جنگ هرچی شد در هر حال شما پیروز شده اید !
  6. چنانچه مایلید هرچه زودتر به پیروزی برسید از عراق غافل نشوید و چه بسا که هی کاروان زیارتی ببرید کلیسای مع السلامة نجف و کربلا بعد بروید فرودگاه بگوئید دیپلمات آزاده خوش آمدی خوش آمدی !
  7. مردمتان را دور میادین بگیرید چنان بزنید که به آفتابه بگویند عمو بعد سه نفر را اعدام کنید سه نفر دیگر را آزاد کنید احتیاتاً یک دکترا هم از کمبریج بگیرید ضرر ندارد !
  8. به جمهوری اسلامی بگوئید لطفاً در اوضاع داخلی ما دخالت نکن در اینصورت تا هفته آینده نماینده ولی فقیه در گرجستان حکم جهاد میدهد که البته اینکار بیشتر برای مردم خودتان خطرناک است ولی شما به نفس عمل توجه کنید !
  9. اگر کامپیوترتان یک کارت گرافیک قوی داشته باشد که موضوع از بیخ و بن حله فقط باید چندتا آر.پی.جی زن ببرید وسط بیابان بزنند به طاق طویله فتوشاپ کاران خودشان میدانند جنگ ستارگان را چطوری بازسازی تصویری بکنند !
  10. اصلاً بجای جنگیدن الکی ، نصف کشورتان را بدهید به روسیه ! این روسها را ما میشناسیم اگر اینکار را بکنید خودشان هم حاضرند بگویند ما در جنگ شکست خوردیم !

نتیجه : این گرجستان یک ادوارد شوارد نادزه داشت که خدا بیامرز قبل از ریاست جمهوری گرجستان وزیر خارجه شوروی بود بعد که با جوراب آمد چهار زانو جلوی امام ما نشست و یک نامه ناریخی گرفت نامه را نخوانده شوروی متلاشی شد ! یعنی حالا معظم له نمیتواند یک دو خط نامه دیگر برای این پوتین و مدویدوف بنویسد تا اینها رشته کوههای زاگرس را هم از ما نگرفته اند ؟! والاّ !